Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Jehoentelaar

Zo'n recorder hebben wij thuis geloof ik niet. RTL Duitsland it is, then.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2013 - 09:14:51
Zo'n recorder hebben wij thuis geloof ik niet. RTL Duitsland it is, then.
Als je pay per view overweegt, voor 7 euro per race, waarom dan geen proefabonnement?? da's sowieso een stuk goedkoper en dan heb je 7 races voor 15 euro

Iceman2012

Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 14:41:34
Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2013 - 09:14:51
Zo'n recorder hebben wij thuis geloof ik niet. RTL Duitsland it is, then.
Als je pay per view overweegt, voor 7 euro per race, waarom dan geen proefabonnement?? da's sowieso een stuk goedkoper en dan heb je 7 races voor 15 euro
ok, 3 daarvan zijn natuurlijk ook op de bbc. En Maleisiƫ viel al af voor jou, dan wordt het 3 voor 15 euro.. tja, wel inclusief VT en kwalificatie en als je van voetbal houd de ontknopingen in veel europese competities ;) en Moto GP!

NielsD

Heb Sport1 zondag afgesloten en kon binnen 15 minuten al kijken. Let F1 begin now.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Gezien de tijden van vrije trainingen, kwalificatie en race kan alles live kijken [Sport 1]. Maaruh, wie gaat nu voor alles zitten [in wat nu letterlijk genomen kan worden] DE NACHT van de Formule 1?

Ik denk dat ik wel een beginnetje ga maken met die vrije trainingen. Kwali en race zijn natuurlijk een must!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Ik ga voor de trainingen m'n nest niet uit. Ik neem de samenvatting wel op. Die zenden ze in de loop van de dag een keer uit.

Arthur

Wat F1 betreft wil ik wel waar voor mijn geld. Rest van Sport 1... I don't care [misschien MotoGP]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2013 - 19:03:14
Ik ga voor de trainingen m'n nest niet uit. Ik neem de samenvatting wel op. Die zenden ze in de loop van de dag een keer uit.
BBC 1, van 14.00 tot 15.15 op Zaterdagmiddag ;)

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 12 maart 2013 - 18:56:36
Gezien de tijden van vrije trainingen, kwalificatie en race kan alles live kijken [Sport 1]. Maaruh, wie gaat nu voor alles zitten [in wat nu letterlijk genomen kan worden] DE NACHT van de Formule 1?

Ik denk dat ik wel een beginnetje ga maken met die vrije trainingen. Kwali en race zijn natuurlijk een must!!
Sport1 begint op a.s. donderdag om 0230 uur met de VT. Ik zal dan wel kijken, puur om te zien het zit met de kwaliteit.

Charrel

Zojuist via de website van Ziggo het Sport 1 abbonnement afgesloten, ging erg simpel en was erg duidelijk.
Binnen 15 minuten had ik de Sports 1 zenders op mijn tv, oftewel kom maar op! Ik ben er klaar voor  :D

rafael25


Charrel

Citaat van: rafael25 op 13 maart 2013 - 13:31:59
Allen voor 3 maanden... daarna internet strem!!!  :)

Ik heb inderdaad eerst even gevraagd wat ik moet doen mocht ik na deze 3 maanden willen stoppen. Dan moet je eigenlijk in de tweede maand je abonnement al opzeggen (moet 1 maand van tevoren)

rafael25

Citaat van: Charrel op 13 maart 2013 - 14:17:12
Citaat van: rafael25 op 13 maart 2013 - 13:31:59
Allen voor 3 maanden... daarna internet strem!!!  :)

Ik heb inderdaad eerst even gevraagd wat ik moet doen mocht ik na deze 3 maanden willen stoppen. Dan moet je eigenlijk in de tweede maand je abonnement al opzeggen (moet 1 maand van tevoren)
Dank je wel, ga ik zeker doen!

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 12 maart 2013 - 14:41:34
Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2013 - 09:14:51
Zo'n recorder hebben wij thuis geloof ik niet. RTL Duitsland it is, then.
Als je pay per view overweegt, voor 7 euro per race, waarom dan geen proefabonnement?? da's sowieso een stuk goedkoper en dan heb je 7 races voor 15 euro
Ik overweeg geen pay-per-view, ik heb het eenmalig nodig voor Maleisiƫ omdat ik op mijn studentenkamer geen Duitse RTL heb.