Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Super Seb

Citaat van: NielsD op 06 maart 2013 - 22:57:26

Voor de duidelijkheid. Die extra kanalen zitten toch sowieso bij het TV abbo in?

De extra kanalen zitten op dit moment alleen bij de mensen die via Canal Digitaal kijken. Met de overige kabelproviders is men nog in overleg....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

Citaat van: NielsD op 06 maart 2013 - 22:57:26

EDIT:

Voor de duidelijkheid. Die extra kanalen zitten toch sowieso bij het TV abbo in?

Bij je TV abbonement heb je inderdaad de standaard 6 Sport1 kanalen (Select, Voetbal, Golf, Tennis, Extra1 en Extra2).
Op Extra1 en Extra2 krijg je tijdens de races o.a on-board beelden te zien wanneer er geen andere belangrijke sporten zijn. Maar via Sport1Go (dat is het apparte internetabonnement) kun je 6 extra Formule 1 kanalen ontvangen tijdens de races.

Franky R.

Hallo jongens, nog even dit:


Ik heb een addertje onder het gras gevonden. Namelijk maakt het nogal wat uit, onder welke contractvoorwaarden je een abo op Sport1 via je provider afsluit.
Zelf heb ik een Abo voor onbepaalde tijd, dus ik kan na drie maanden opzeggen met een maand opzegtermijn.


Echter zullen er ook mensen zijn, waarbij de contractvoorwaarden spreken van 12 maanden. In dat geval zit je er een jaar aan vast!!!


Goed opletten dus! :o

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 07 maart 2013 - 15:11:18
Hallo jongens, nog even dit:


Ik heb een addertje onder het gras gevonden. Namelijk maakt het nogal wat uit, onder welke contractvoorwaarden je een abo op Sport1 via je provider afsluit.
Zelf heb ik een Abo voor onbepaalde tijd, dus ik kan na drie maanden opzeggen met een maand opzegtermijn.


Echter zullen er ook mensen zijn, waarbij de contractvoorwaarden spreken van 12 maanden. In dat geval zit je er een jaar aan vast!!!


Goed opletten dus! :o
volgens mij kun je bij de actie in alle gevallen binnen 2 maanden opzeggen (en dan stopt het dus na 3 maanden)

Iceman2012

BBC gaat ook vrije trainingen uitzenden, maar alleen van de Grand Prix waarvan ze ook de race mogen doen.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21682493

Jehoentelaar

Waaronder China, Japan en India, drie races waarvan de trainingen op redelijk onooglijke tijdstippen plaatsvinden. :)

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 07 maart 2013 - 16:01:01
Citaat van: Franky R. op 07 maart 2013 - 15:11:18
Hallo jongens, nog even dit:


Ik heb een addertje onder het gras gevonden. Namelijk maakt het nogal wat uit, onder welke contractvoorwaarden je een abo op Sport1 via je provider afsluit.
Zelf heb ik een Abo voor onbepaalde tijd, dus ik kan na drie maanden opzeggen met een maand opzegtermijn.


Echter zullen er ook mensen zijn, waarbij de contractvoorwaarden spreken van 12 maanden. In dat geval zit je er een jaar aan vast!!!


Goed opletten dus! :o
volgens mij kun je bij de actie in alle gevallen binnen 2 maanden opzeggen (en dan stopt het dus na 3 maanden)

Dat is wel waar ze mee adverteren iig. Altijd opzegbaar met 'n opzegtermijn van één maand. ::)

Franky R.

@Kootje en Iceman,


Ja, Sport1 adverteert ermee, maar je provider [UPC, KPN, Ziggo] heeft daar niets mee te maken. Lees maar in de voorwaarden van je provider. Vaak staat er zoiets als; "Als u een digitale tv-dienst, internetdienst of telefoondienst uitbreidt of aanpast, dan wordt het bijhorende abo automatisch verlengd met dezelfde looptijd"


Het contract met de provider is doorslaggevend.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 07 maart 2013 - 16:33:50
@Kootje en Iceman,


Ja, Sport1 adverteert ermee, maar je provider [UPC, KPN, Ziggo] heeft daar niets mee te maken. Lees maar in de voorwaarden van je provider. Vaak staat er zoiets als; "Als u een digitale tv-dienst, internetdienst of telefoondienst uitbreidt of aanpast, dan wordt het bijhorende abo automatisch verlengd met dezelfde looptijd"


Het contract met de provider is doorslaggevend.

Ze zeiden bij Ziggo tegen mij dat je het maandelijks kan opzeggen. Zal de voorwaarden er nog eens op nalezen ik zit namelijk nog te twijfelen om het voor drie maanden te proberen. Thx voor de tip ;)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 07 maart 2013 - 17:17:48
Citaat van: Franky R. op 07 maart 2013 - 16:33:50
@Kootje en Iceman,


Ja, Sport1 adverteert ermee, maar je provider [UPC, KPN, Ziggo] heeft daar niets mee te maken. Lees maar in de voorwaarden van je provider. Vaak staat er zoiets als; "Als u een digitale tv-dienst, internetdienst of telefoondienst uitbreidt of aanpast, dan wordt het bijhorende abo automatisch verlengd met dezelfde looptijd"


Het contract met de provider is doorslaggevend.

Ze zeiden bij Ziggo tegen mij dat je het maandelijks kan opzeggen. Zal de voorwaarden er nog eens op nalezen ik zit namelijk nog te twijfelen om het voor drie maanden te proberen. Thx voor de tip ;)


Beter een waarschuwing teveel, dan 1 te weinig... ;) ...En mail anders naar Ziggo, zodat je het e.e.a. op papier/mail hebt staan [uitprinten]!
Ik had het contract van UPC uitgeprint en begon het eens rustig na te lezen. Zo kwam ik op die bepaalde voorwaarden.
Accoord, Sport1 heeft daar niets mee te maken, maar het is toch wel even opletten.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 07 maart 2013 - 16:33:50
@Kootje en Iceman,


Ja, Sport1 adverteert ermee, maar je provider [UPC, KPN, Ziggo] heeft daar niets mee te maken. Lees maar in de voorwaarden van je provider. Vaak staat er zoiets als; "Als u een digitale tv-dienst, internetdienst of telefoondienst uitbreidt of aanpast, dan wordt het bijhorende abo automatisch verlengd met dezelfde looptijd"


Het contract met de provider is doorslaggevend.
ik weet het, ik zit zelf bij Canal Digitaal en daar werken ze idd met jaarabonnementen. Alleen bij deze actie kun je t wel binnen 2 maanden nog opzeggen. Volgens mij werken alle bekende kabelaars met abonnementen die per maand opzegbaar zijn. Op sport 1 staat alles verder wel redelijk duidelijk aangegeven, maar t is natuurlijk altijd goed om mensen daar nog even extra op te attenderen.

Arthur

Nieuwe contracten mogen maximaal aangegaan worden voor 12 maanden. Daarna worden ze automatisch dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand. Ik zit bij Ziggo en mijn ervaring [zover ik ervaren met de soortgelijke aanbieding van Film 1] is dat het contract dagelijks opzegbaar is. Dat heb ik dus ook gedaan. Kost nu dus nog 1 maand normaal abonnement. De aanbieder mag dus ook een abonnement aanbieden dat een korte contractstermijn heeft dan 12 maanden.

Ik begin nu dus met die aanbieding van Sport 1. Overigens las ik gisteren dat Ziggo de 1e race gratis biedt via on demand. Elke volgende race is ook op dezelfde wijze te bekijken. Per saldo ben je dan weer duurder uit denk ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

#507
Mocht de Nederlandse inbreng voor jou een reden zijn om toch maar tandenknarsend met Sport 1 mee te gaan, hier is mijn advies: doe het niet!

Want Marussia heeft het Concorde Agreement nog steeds niet ondertekend. En wat betekent dit, behalve dat ze niet per Concorde naar Australië zullen afreizen?

Naar verluid dat ze tijdens de race niet in beeld willen komen - en da's natuurlijk wel een beetje raar voor zo'n commerciële toko.  Maar het idee is kennelijk: dit doet de vijand (FOM) meer pijn dan ons.

In ieder geval, als de regie de opdracht krijgt om Marussia buiten beeld te houden, kun je ook de strijd van Vd Garde op je buik schrijven. Immers grote kans dat de Catherhams in hetzelfde beeld gevangen zitten als de Marussia's.
Ben benieuwd wat de 'groenen' daarvan vinden. Lang leve de achterlijkheid.   

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 08 maart 2013 - 12:16:08
Mocht de Nederlandse inbreng voor jou een reden zijn om toch maar tandenknarsend met Sport 1 mee te gaan, hier is mijn advies: doe het niet!

Want Marussia heeft het Concorde Agreement nog steeds niet ondertekend. En wat betekent dit, behalve dat ze niet per Concorde naar Australië zullen afreizen?

Naar verluid dat ze tijdens de race niet in beeld willen komen - en da's natuurlijk wel een beetje raar voor zo'n commerciële toko.  Maar het idee is kennelijk: dit doet de vijand (FOM) meer pijn dan ons.

In ieder geval, als de regie de opdracht krijgt om Marussia buiten beeld te houden, kun je ook de strijd van Vd Garde op je buik schrijven. Immers grote kans dat de Catherhams in hetzelfde beeld gevangen als de Marussia's.
Ben benieuwd wat de 'groenen' daarvan vinden. Lang leve de achterlijkheid.


Ja, heb dat ook gelezen...Het is al eerder voorgekomen, nml. in Bahrein 2012 [?], toen Force India niet werd gefilmd in de VT. Enkele crewmembers waren getuige van een brandbom o.i.d. en durfden vervolgens hun hotel niet meer uit. Als 'straf' werd FI straal genegeerd...Kinderachtig gedonder van Bernie!

Arthur

Zo, een proefabbo genomen. Nu weer genieten van F1 en kijken wat Sport 1 er van gaat bakken. Daarna zien we verder [alhoewel de uitkomst al vaststaat: verslaafd aan F1]

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel