Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Iceman2012

Citaat van: Fabian op 15 december 2012 - 14:57:29
Citaat van: Iceman2012 op 15 december 2012 - 14:54:50
tja, voor de voetballiefhebber is sport 1 natuurlijk sowieso al een must. Daarnaast deden ze ook al Moto GP en nu dus ook F1. Ik vind het prima. Voor mij zeker die 15 euro waard. Maar goed, betalen voor iets dat altijd gratis was roept uiteraard weerstand op.
Ik ben ook een enorme voetballiefhebber, maar heb geen Sport 1. Ik hoef niet al die wedstrijden te zien anders kijk ik alleen maar voetbal. Maar goed ik wil de F1 zien dus ga ik 15 euro per maand betalen. Het risico met de streams ga ik niet lopen ook al hoor ik vaak dat het goed te doen is.
tja, k vind het toch wel lekker om barcelona elk weekend te zien voetballen. k zit ook zeker geen uren sport 1 te kijken, maar zap er wel geregeld ff langs. Als je t eenmaal hebt kun je moeilijk meer zonder. En nu de F1 er bij komt is dat zeker geen optie meer. Streams hou ik sowieso niet van, wil wel de best mogelijke beeldkwaliteit en bij streams is t idd altijd afwachten hoe lang het goed gaat. Voor mijzelf ben ik er wel blij mee, maar k denk niet dat de gemiddelde F1 kijker hier beter mee af is en k vind eigenlijk dat het gewoon op een normale zender moet worden uitgezonden

Jehoentelaar

Waarom zou je over streams gaan praten als RTL Deutschland ook bestaat? Of zit die niet bij alle tv-pakketten inbegrepen?


Fabian


Jehoentelaar


0634

Ik heb het wel, maar vind dat Duitse gebrabbel zwaar waardeloos.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 15 december 2012 - 20:52:18
Ik heb het wel, maar vind dat Duitse gebrabbel zwaar waardeloos.
Tussen 2000 en 2004 heb ik het gepoogd, maar door de dominantie van Schumacher vond ik het wat te chauvinistisch. Daarvoor heb ik het vooral in Oostenrijk moeten aan zien omdat we toen op vakantie waren, en de jaren er na ook zo nu en dan gekeken. Toen was het wel ok, maar nog steeds raar gebrabbel soms.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Jeroen op 15 december 2012 - 20:52:18
Ik heb het wel, maar vind dat Duitse gebrabbel zwaar waardeloos.

In Vlaanderen moet je het buiten de BBC dan ook nog eens hoofdzakelijk doen met Franse zenders. Oe-la-laaaaa!

0634

Voordeel van de Beeb is Suzy Perry. Inmiddels al 42 jr maar aardig opgedroogd... Ik bedoel, vergelijk het eens met Olav Mol ;)



SDG

'Opgedroogd'... dat kunnen ze van huidig MotoGP-pitreporter Azi Farni niet zeggen...  :)



gloudiesaurus

CitaatDe onderhandelingen tussen Sport1 en het Formula One Management bevinden zich nog altijd in de afrondende fase, zo laat de klantenservice van de Sport1 weten aan fans die via de website van de zender om meer informatie vragen. "Sport1 zal in geval van een positief onderhandelingsresultaat, vanaf het seizoen 2013 alle vrije trainingen en kwalificaties, alsmede de races, live en in HD uitzenden", wordt per e-mail gemeld. "Daarnaast wordt de abonnees van Sport1 in veel gevallen de mogelijkheid geboden op een ander kanaal van Sport1 een ander uitzendsignaal (bijvoorbeeld met beelden van de onboard-camera's) te bekijken. Daarnaast zal iedere race uitgebreid worden voorbeschouwd met reportages ter plekke."

Al is het de decoder de plannen van Sport1 klinken goed....

Mol schijnt ook mee te gaan naar Sport1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wallie

Klinkt goed dit!

Nu alleen nog ff overstappen naar een andere glasvezelboer. Want dat $#$% Lijbrandt geeft Sport1 niet door omdat het te duur zou zijn.....
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

gloudiesaurus

Zag nu ook al reclame voorbij komen van Sport1 met Sebastian Vettel daarin (tenminste zijn overall  ;)) Lijkt erop dat het dan toch definitief is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens is Sport1 in februari in Nederland gratis te zien  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is