Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Kootje

Bedankt Franky, hij staat inmiddels bij m'n favorieten.  :)

SDG

Citaat van: Franky R. op 04 oktober 2012 - 01:01:15
Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 21:42:37
ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken


Aan iedereen op dit topic...Leg de volgende link vast in je favoreiten;


http://koisports.com/


Prima streams en ook Sky zit erbij. Overweeg nu zo'n mediaspeler [of hoe heet dat], waarmee de stream naar de TV kan worden gehaald. Zal nog eens uitzoeken hoe dat nog moet worden gedaan. Of weet iemand dat?


Zit nu naar MotorsTV te kijken via koisports. Volgens mij F2 op Monza! Het is niet anders, als de F1 achter de decoder wordt gestopt! Een zeer, zeer slechte zaak.
:( :( :(

F1 en MotoGP, dat zijn wmb de dingen die ik absoluut voor geen geld zou willen missen. Mocht bv. de MotoGP helemaal nergens meer te bekijken zijn, dan zou ik wellicht alsnog voor zo'n 'video pass' gaan (100 Euro per jaar, maar je hebt dan ook alles).

T.Nuvolari

Gelukkig hebben wij Blegen nog een halve Clouseau om op te rekenen. Althans als de nieuwe eigenaar van Vier volgend jaar doordoet met de F1. RTBF doet het prima voor mij en mijn Frans is toch beter dan ik op voorhand had gedacht.

Gonzalo

Citaat van: Franky R. op 04 oktober 2012 - 01:01:15
Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 21:42:37
ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken


Aan iedereen op dit topic...Leg de volgende link vast in je favoreiten;


http://koisports.com/


Prima streams en ook Sky zit erbij. Overweeg nu zo'n mediaspeler [of hoe heet dat], waarmee de stream naar de TV kan worden gehaald. Zal nog eens uitzoeken hoe dat nog moet worden gedaan. Of weet iemand dat?


Zit nu naar MotorsTV te kijken via koisports. Volgens mij F2 op Monza! Het is niet anders, als de F1 achter de decoder wordt gestopt! Een zeer, zeer slechte zaak.
:( :( :(
Ik werk met een kabel DVI -> HDMI.
Heeft mij 20 euro gekost? Goede beeldkwaliteit.

Franky R.

Citaat van: Gonzalo op 04 oktober 2012 - 08:42:34

Ik werk met een kabel DVI -> HDMI.
Heeft mij 20 euro gekost? Goede beeldkwaliteit.


Ok, ok...maar dan moet je volgens mij wel een videokaart hebben, die ook een DVI-uitgang heeft? En je zit ook met de lengte van je kabel, want ik dacht dat 5 meter de max. was? De TV zit bij mij op ca. 11 meter van de pc vandaan... :-[

Gonzalo

De kabel bij mij is inderdaad vijf meter lang, ik wist niet dat daar ook een maximum opstond.
Je kan een playstation 3 ook als streaming apparaat gebruiken dacht ik, als je dat dan toch staan hebt  :)

Franky R.

Citaat van: Gonzalo op 05 oktober 2012 - 07:52:33
De kabel bij mij is inderdaad vijf meter lang, ik wist niet dat daar ook een maximum opstond.
Je kan een playstation 3 ook als streaming apparaat gebruiken dacht ik, als je dat dan toch staan hebt  :)


Ik heb Xbox360, waarmee ik wel Youtube en Dailymotion kan bekijken...Maar streamen met een 360? Ik zal het eens navragen. Je brengt mij op mooie ideeƫn, Gonzalo. Dank daarvoor!
;)


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


gloudiesaurus

CitaatNederlandse Formule 1-fans moeten volgend jaar de portemonnee trekken als ze de sport willen blijven volgen. Commentator Olav Mol maakte donderdagavond bekend dat Sport 1, dat achter een decoder zit, de races de komende drie jaar zal uitzenden. Het is nog niet bekend of hij zelf meeverhuisd naar de digitale zender.

"RTL stopt met het uitzenden van de Formule 1, dat is een feit. De rechten zijn overgenomen door Sport 1, dus voor de liefhebber zal de sport achter de decoder gaan verdwijnen, de komende drie jaar", zei Mol in gesprek met Radio 538-dj Ruud de Wild. Het is niet duidelijk of Mol mee zal verhuizen naar de digitale zender, maar hij liet wel weten sowieso plannen te hebben om volgend jaar iets met de Formule 1 te doen. Hij weet echter nog niet precies hoe.

Nederland is niet het eerste land waarbij de Formule 1 op een betaalzender wordt uitgezonden. Dit jaar nam Sky Sports in Engeland de rechten over van de BBC, al mocht de laatste nog wel tien van de twintig races live uitzenden.

Damn voor 3 jaar!  :o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Zat er aan te komen. Ik hoop stiekem wel dat ze dan verder kijken en hier en daar een GP2-race erbij doen, maar dat zal wel niet. In ieder geval zijn ze hier thuis zulke fans dat ik volgend jaar niks hoef te missen.

gloudiesaurus

Hopelijk zend SBS6 nog wat races uit? Anders is dat funest voor de populariteit van de sport in Nederland.

Hoop wel dat ze er op Sport1 een mooi programma van gaan maken! Ik ga niet betalen voor alleen maar voetbal met daar tussenin een F1 - race met slecht commentaar...

Ik wil alle trainingen, voorbeschouwing, nabeschouwing, pitreporter, alles....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik zag ergens een bericht voorbij komen dat het zou gaan om 18 races exclusief op Sport1, en twee races ook via RTL of SBS. Daarnaast blijven de highlights wel op de 'gratis' televisie.

Gezien de kijkcijfers van de Formule 1 in Nederland verwacht ik niet dat Sport1 alles uit de kast gaat halen om er wat van te maken. Gewoon kwalificaties en races live, aangevuld met het zwakke studiowerk wat we sowieso van de zender gewend zijn. Uitpakken zoals Sky in Groot-Britanniƫ is een illusie.

Fabian

Ik hoop dat ze er wat van gaan maken bij Sport 1. Baal wel als een stekker dat RTL de rechten kwijt is, maar goed dat wordt dan een abonnementje op Sport 1... 8)

Fabian