Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Gerard

K moet eerlijk bekennen dat ik de uitgebreide samenvatting op de BBC mij het beste bevalt.. ik heb 1 race via een stream gekeken.... Op een 19" scherm Nee, ik kijk wel op TV...  ;-) geen haperende ,met reclame vervuilde ergernis

Franky R.

Citaat van: robbert op 03 augustus 2013 - 00:33:09
ja ik zie de mensen al zitten met een meterlange kabel van aan de modem tot aan hun laptop om op internet te kunnen in hun tuin ;D
Trouwens, ik heb eigenlijk met wifi toch ook nooit problemen gekend, gaat eigenlijk even snel als met kabel.
Mss iets verkeerd met de instellingen van jou wifi?
Wifi? Nee, beeldinstelling...ik krijg geen volledig beeld op de TV, vergeleken met de Pc of Laptop...De onderste 5 centimeter valt weg, om het maar zo te beschrijven...

Super Seb

*welke kabel gebruik je naar je tv?
*Welke resolutie gebruik je op je pc/tv?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 04 augustus 2013 - 07:16:11
*welke kabel gebruik je naar je tv?
*Welke resolutie gebruik je op je pc/tv?


*DVI naar HDMI
*Resolutie? Op de pc staat hij op 1280 x 1024

Jozef

Is dat wel de goede resolutie voor je tv? 1280x1024 is een 4:3-formaat, ik neem aan dat je tv wel een breedbeeld is?

Franky R.

Citaat van: Jozef op 06 augustus 2013 - 15:40:05
Is dat wel de goede resolutie voor je tv? 1280x1024 is een 4:3-formaat, ik neem aan dat je tv wel een breedbeeld is?
Dus niet...Maar het is wel de juiste voor mijn schermen, anders krijg ik daar 'rare ogen' van... :P


Maar 4:3 formaat is een goede hint...Ik zal kijken of het beter uitziet als ik de TV in 4:3-mode zet....

NielsD

Voor alle niet Sport1 bezitters (waaronder ik): de vrije trainingen zijn dit weekend te zien op BBC 2 en dat betekent dat veel Nederlanders deze ook gewoon kunnen zien.

Goed raceweekend allen!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

rafael25

Citaat van: NielsD op 23 augustus 2013 - 09:41:51
Voor alle niet Sport1 bezitters (waaronder ik): de vrije trainingen zijn dit weekend te zien op BBC 2 en dat betekent dat veel Nederlanders deze ook gewoon kunnen zien.

Goed raceweekend allen!
Bedankt, Dat zag ik niet aankomen ::) ::)

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 23 augustus 2013 - 10:09:08
Citaat van: NielsD op 23 augustus 2013 - 09:41:51
Voor alle niet Sport1 bezitters (waaronder ik): de vrije trainingen zijn dit weekend te zien op BBC 2 en dat betekent dat veel Nederlanders deze ook gewoon kunnen zien.

Goed raceweekend allen!
Bedankt, Dat zag ik niet aankomen ::) ::)


Hoezo? Lees je het nieuws op de frontpage wel? Ik heb al meerdere keren aangegeven, wanneer de BBC de F1-races uitzend... :P


Overzichtje op mijn blog... [size=78%]http://frankyremtlaaaat.wordpress.com/2013/07/28/formule-1-uitzendschema-2013/[/size]

Kootje

Maar daarin werd nergens over vrije trainingen gesproken. Doorgaans zend de Beeb die niet uit.

Edwin90

Alle races die de Beeb live uitzend zenden ze standaard ook de vrije trainingen op uit. Enkel van de races waar ze alleen een samenvatting van hebben zenden ze de FP's niet uit.

Kootje

Is dat zo?
Ik heb ze nog nooit in m'n gids (die op de tv zelf zit) zien staan namelijk.
Wel Q, maar de VT's niet. ::)

NielsD

Doorgaans zendt de BBC de vrije trainingen op BBC3 uit, daarvoor heb je een uitbreiding nodig op je abonnement, althans bij Ziggo. Vandaag was het toevallig op BBC2, dat kan iedereen ontvangen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Ah .... vandaar. Die heb ik idd niet, en dus kijk ik daar ook niet naar in de tv-gids.  :)

Edwin90