Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

robbert

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 17:04:50
Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 06:47:08
Ik denk dat ik, wanneer de BBC niet uitzend, in eerste instantie voor de live-streams ga.
Wordt dat niks, dan zal ik proberen naderhand de race op internet te vinden. (die optie miste ik nog)
Ik ben iig niet van plan om ervoor te gaan betalen*, dus als ook dat niets wordt, dan worden 't voortaan samenvattingen kijken.  :'(


*tenzij er in het pluspakket van Sport1 ook nog wat andere zenders zitten die ik wel wil hebben.

Ik denk niet dat het zover zal moeten komen, hoor. Tegenwoordig vind je mits wat zoekwerk werkelijk alles online.

ja maar het beeldkwaliteit is natuurlijk veel slechter dan op tv

SDG

Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 17:05:47
ja maar het beeldkwaliteit is natuurlijk veel slechter dan op tv

Van livestreams, dat wel. Maar van races die je achteraf binnenhaalt is het doorgaans omgekeerd, als je bereid bent een flink aantal gigabytes op te offeren.  :)

Kootje

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 17:04:50
Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 06:47:08
Ik denk dat ik, wanneer de BBC niet uitzend, in eerste instantie voor de live-streams ga.
Wordt dat niks, dan zal ik proberen naderhand de race op internet te vinden. (die optie miste ik nog)
Ik ben iig niet van plan om ervoor te gaan betalen*, dus als ook dat niets wordt, dan worden 't voortaan samenvattingen kijken.  :'(


*tenzij er in het pluspakket van Sport1 ook nog wat andere zenders zitten die ik wel wil hebben.

Ik denk niet dat het zover zal moeten komen, hoor. Tegenwoordig vind je mits wat zoekwerk werkelijk alles online.

Maar dat is 't juist, ben niet zo'n speurneus.
Daarbij had ik onderlaatst 'n live stream voor Feyenoord - FC Utrecht gevonden met Arabisch commentaar, en daar wordt 'n mens ook niet vrolijk van.
Ik kijk nog liever niet dan dat ik het commentaar niet versta. ::)

Kootje

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 17:11:27
Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 17:05:47
ja maar het beeldkwaliteit is natuurlijk veel slechter dan op tv

Van livestreams, dat wel. Maar van races die je achteraf binnenhaalt is het doorgaans omgekeerd, als je bereid bent een flink aantal gigabytes op te offeren.  :)

Daar ben ik wel toe bereid.
Het is niet zo dat ik de race blijf bewaren, zo fanatiek ben ik niet, dus die GB's krijg ik vanzelf weer terug. :)

SDG

Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 17:13:03
Daar ben ik wel toe bereid.
Het is niet zo dat ik de race blijf bewaren, zo fanatiek ben ik niet, dus die GB's krijg ik vanzelf weer terug. :)

Tja, dat doe ik dus wel. En sedert men HD-tv uitgevonden heeft, swingt de grootte van die bestanden werkelijk de pan uit heb ik al een paar externe HDD's kunnen aanschaffen. Keuze die je zelf maakt natuurlijk...

Kootje

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 17:19:12
Citaat van: Kootje op 03 oktober 2012 - 17:13:03
Daar ben ik wel toe bereid.
Het is niet zo dat ik de race blijf bewaren, zo fanatiek ben ik niet, dus die GB's krijg ik vanzelf weer terug. :)

Tja, dat doe ik dus wel. En sedert men HD-tv uitgevonden heeft, swingt de grootte van die bestanden werkelijk de pan uit heb ik al een paar externe HDD's kunnen aanschaffen. Keuze die je zelf maakt natuurlijk...

Had van jou ook niet anders verwacht.  ;D

Edwin90

Ik heb ook een tijdje de mooie races gedownload om te bewaren. Maar mee gestopt want je (teminste, ik) kijkt ze toch niet terug. Liever een review met alle hoogtepunten van een seizoen.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 03 oktober 2012 - 18:44:44
Ik heb ook een tijdje de mooie races gedownload om te bewaren. Maar mee gestopt want je (teminste, ik) kijkt ze toch niet terug.

Tja, nu ik na veel bloed, zweet en tranen de integrale uitzending van alle races vanaf 1978 in mijn bezit heb, kan ik het niet echt meer over mijn hart krijgen om die weer te wissen, dat snap je wellicht ook wel, haha...

CitaatLiever een review met alle hoogtepunten van een seizoen.

Oh, maar die heb ik óók, hoor.  Alle officiële jaaroverzichten op DVD die er zijn - vanaf 2003 - heb ik hier thuis staan. Zelf gekocht exemplaar, welteverstaan. En ook de 'Brunswick'-jaaroverzichten van 1970 tot en met 1980. Dit gezegd zijnde, waar wachten ze bij de FIA op om eindelijk eens de DVD's van 1981 tot en met 2002 uit te brengen, verdomme?

Enzo

Ik zie de laatste tijd wel steeds minder het nut van zelf bestanden opslaan op je PC. Waarom zou je eigenlijk, alles is op het internet verkrijgbaar en te bekijken wanneer je wilt. Zelfde geldt voor muziek in zekere zin, de tijd van een box met cdtjes in de kast is allang niet meer.

Figge

Ik denk dat ik uiteindelijk voor Sport 1 ga. De geest is er nog niet helemaal rijp voor maar uiteindelijk... Tennis dat je er bij Sport 1 krijgt vind ik leuk. Maar alle voetbal boeit mij van geen kant... Dat is erg jammer. 6 zender waarvan 4,5 met voetbal ofzo...
Wij, mijn vrouw en ik, kijken altijd samen als de kleine naar bed is. Dat doen we nu gewoon op een HD recorder met analoog signaal. Daar moet ik dus een ander apparaat voor vinden. Internet afstruinen naar een stream oid is echt niets voor mij. Totaal geen geduld voor...

SanderD


robbert

ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken

SDG

Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 21:42:37
ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken

Als je de gewoonte hebt om een race nadien nog een tweede keer te bekijken, zoals ik vaak pleeg te doen, ligt dat natuurlijk anders. Je kent dan uiteraard de uitslag wel al, maar dan ga je meer zitten analyseren, op speciale dingen letten, inhaalmanoeuvres of speciale acties er nog eens extra uit lichten...

Figge

Citaat van: SDG op 03 oktober 2012 - 22:17:05
Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 21:42:37
ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken

Als je de gewoonte hebt om een race nadien nog een tweede keer te bekijken, zoals ik vaak pleeg te doen, ligt dat natuurlijk anders. Je kent dan uiteraard de uitslag wel al, maar dan ga je meer zitten analyseren, op speciale dingen letten, inhaalmanoeuvres of speciale acties er nog eens extra uit lichten...

Jij bent echt een fanaat SDG. Moet ook zeggen dat ik je historisch items altijd met genoegen lees. Breng je t niet een keer in boekvorm oid...?

Franky R.

Citaat van: robbert op 03 oktober 2012 - 21:42:37
ja inderdaad niet moeilijk, maar ik zou het toch ook niet doen. Het beeldkwaliteit van livestream is niet altijd zo best. En wachten tot dat de race gereden is om dan de full race te downloaden, is toch ook niet hetzelfde, als rechtstreeks kijken


Aan iedereen op dit topic...Leg de volgende link vast in je favoreiten;


http://koisports.com/


Prima streams en ook Sky zit erbij. Overweeg nu zo'n mediaspeler [of hoe heet dat], waarmee de stream naar de TV kan worden gehaald. Zal nog eens uitzoeken hoe dat nog moet worden gedaan. Of weet iemand dat?


Zit nu naar MotorsTV te kijken via koisports. Volgens mij F2 op Monza! Het is niet anders, als de F1 achter de decoder wordt gestopt! Een zeer, zeer slechte zaak.
:( :( :(