Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Arthur

Dat de reclames nu weg zijn is een verademing. Nu nog het commentaar opvijzelen en dan zijn we een heel eind op de goede weg. Technische problemen heb ik niet ondervonden bij Ziggo en ik moet eerlijk zeggen dat ik die eigenlijk ook [bijna] nooit heb bij Ziggo. Ik log in bij Ziggo en breid het zenderpakket uit of beperk het. Maar staat los van Sport 1 denk ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

ReDxVoDkA

Zeker. Ook ik heb Ziggo en geen problemen ondervonden. Nu Olaf nog terug en we zijn helemaal happy.


Uploaded with ImageShack.us

NielsD

Denken jullie dat Sport1 komende week iets gaat doen met onze berichten via sociale media en dergelijke?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 17 maart 2013 - 22:28:06
Denken jullie dat Sport1 komende week iets gaat doen met onze berichten via sociale media en dergelijke?
Social Media openstellen is een. Ernaar handelen is twee...Ik denk sowieso van niet.

NielsD

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 22:37:10
Citaat van: NielsD op 17 maart 2013 - 22:28:06
Denken jullie dat Sport1 komende week iets gaat doen met onze berichten via sociale media en dergelijke?
Social Media openstellen is een. Ernaar handelen is twee...Ik denk sowieso van niet.

Ik zette het verkeerd neer. Ik bedoelde de berichten die we onder andere met sociale media naar hun hebben gestuurd. Maar ze gaan zichzelf gigantisch hard in de vingers snijden als ze straks veel abbonees kwijt raken. Het is en blijft een commercieel bedrijf, lijkt me logisch dat er wat MOET gebeuren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Mwah .... geef die man gewoon 'n kans weet je. Het is ook pas z'n eerste GP en nee ..... geen Olaf Mol. Maar ja .... als die er wel had gezeten werd die ook afgebrand. (Hij ziet alles te laat, maakt veel teveel fouten, Valt te vaak in herhaling etc.) Ik ben het met jullie eens dat het nivo van het commentaar omhoog moet, maar kom op zeg ..... En wat het technische falen bij de UPC kijkers betreft, dat ligt toch echt bij UPC en kun je Sport1 niet aanrekenen.

NielsD

Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 06:35:43
Mwah .... geef die man gewoon 'n kans weet je. Het is ook pas z'n eerste GP en nee ..... geen Olaf Mol. Maar ja .... als die er wel had gezeten werd die ook afgebrand. (Hij ziet alles te laat, maakt veel teveel fouten, Valt te vaak in herhaling etc.) Ik ben het met jullie eens dat het nivo van het commentaar omhoog moet, maar kom op zeg ..... En wat het technische falen bij de UPC kijkers betreft, dat ligt toch echt bij UPC en kun je Sport1 niet aanrekenen.

En de hele show er om heen dan? Alles wat in Veronica zat aan items, kan prima als voorbeschouwing gebruikt worden. Dat moet er gebeuren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 06:35:43
Mwah .... geef die man gewoon 'n kans weet je. Het is ook pas z'n eerste GP en nee ..... geen Olaf Mol. Maar ja .... als die er wel had gezeten werd die ook afgebrand. (Hij ziet alles te laat, maakt veel teveel fouten, Valt te vaak in herhaling etc.) Ik ben het met jullie eens dat het nivo van het commentaar omhoog moet, maar kom op zeg ..... En wat het technische falen bij de UPC kijkers betreft, dat ligt toch echt bij UPC en kun je Sport1 niet aanrekenen.
Mss. Maar het is toch echt Sport1 die beloftes heeft gedaan, dan is het raar dat bijvoorbeeld UPC aan de haal gaat met de uitzendingen. Dat betekent dan dat er geen goede afspraken zijn gemaakt tussen die twee bedrijven. IMHO.

Kootje

Citaat van: NielsD op 18 maart 2013 - 07:01:38
Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 06:35:43
Mwah .... geef die man gewoon 'n kans weet je. Het is ook pas z'n eerste GP en nee ..... geen Olaf Mol. Maar ja .... als die er wel had gezeten werd die ook afgebrand. (Hij ziet alles te laat, maakt veel teveel fouten, Valt te vaak in herhaling etc.) Ik ben het met jullie eens dat het nivo van het commentaar omhoog moet, maar kom op zeg ..... En wat het technische falen bij de UPC kijkers betreft, dat ligt toch echt bij UPC en kun je Sport1 niet aanrekenen.

En de hele show er om heen dan? Alles wat in Veronica zat aan items, kan prima als voorbeschouwing gebruikt worden. Dat moet er gebeuren.

De show eromheen kan idd ook beter, das waar.  :-\

Kootje

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2013 - 13:31:43
Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 06:35:43
Mwah .... geef die man gewoon 'n kans weet je. Het is ook pas z'n eerste GP en nee ..... geen Olaf Mol. Maar ja .... als die er wel had gezeten werd die ook afgebrand. (Hij ziet alles te laat, maakt veel teveel fouten, Valt te vaak in herhaling etc.) Ik ben het met jullie eens dat het nivo van het commentaar omhoog moet, maar kom op zeg ..... En wat het technische falen bij de UPC kijkers betreft, dat ligt toch echt bij UPC en kun je Sport1 niet aanrekenen.
Mss. Maar het is toch echt Sport1 die beloftes heeft gedaan, dan is het raar dat bijvoorbeeld UPC aan de haal gaat met de uitzendingen. Dat betekent dan dat er geen goede afspraken zijn gemaakt tussen die twee bedrijven. IMHO.

:-\ ???

Deze snap ik ff niet. Sport1 is de zendgemachtigde en verzorgd dus de uitzendingen. Als er beloftes zijn gedaan door Sport1, zoals Engels commentaar, en die beloftes worden niet nagekomen dan is idd Sport1 aansprakelijk. Jij rept echter over het niet bereikbaar zijn van bepaalde kanalen en het op zwart gaan van je tv gedurende de race of kwalificatie. Dit is 'n probleem wat bij je provider (UPC) ligt en waar Sport1 machteloos in staat. Was Sport1 hier verantwoordelijk voor geweest, dan hadden ook abonnees van bv Ziggo (ik) hier last van moeten hebben gehad. En ik kan je verzekeren, dat is niet het geval.

Franky R.

@Kootje,


Ik doelde eerder erop dat Sport1 goede controlerende afspraken zou moeten hebben, zodat UPC niet zelf gaat bepalen welk aanbod van Sport1 wordt uitgezonden.


Maar het is geregeld. Ik had een mail gestuurd met enkele vragen omtrent de uitzending. Weet alleen niet of ze iets nuttig gaan doen met kanaal 217, met duffe herhalingen.


Maar 210/212 is voor mij vrijgegeven en 216 blijft i.i.g. een onboardcam-kanaal.

robbert

Citaat van: Franky R. op 19 maart 2013 - 02:36:17
@Kootje,


Ik doelde eerder erop dat Sport1 goede controlerende afspraken zou moeten hebben, zodat UPC niet zelf gaat bepalen welk aanbod van Sport1 wordt uitgezonden.


Maar het is geregeld. Ik had een mail gestuurd met enkele vragen omtrent de uitzending. Weet alleen niet of ze iets nuttig gaan doen met kanaal 217, met duffe herhalingen.


Maar 210/212 is voor mij vrijgegeven en 216 blijft i.i.g. een onboardcam-kanaal.

aah dat is intressant, kan je dan zeggen wat ze geantwoord hebben?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 19 maart 2013 - 02:36:17
Ik doelde eerder erop dat Sport1 goede controlerende afspraken zou moeten hebben, zodat UPC niet zelf gaat bepalen welk aanbod van Sport1 wordt uitgezonden.

Lijkt me sterk dat UPC dat zelf kan bepalen. UPC kan hooguit zeggen slechts 3 vd 6 ??? (bij Ziggo zijn het er 6) beschikbare kanalen door te willen geven, maar dat is dan contractueel met Sport1 zo vastgelegd. Wat er op die zenders uitgezonden wordt heeft UPC niets mee van doen. Zij zijn geen zendgemachtigde, slechts provider.


Citaat van: Franky R. op 19 maart 2013 - 02:36:17
Maar het is geregeld. Ik had een mail gestuurd met enkele vragen omtrent de uitzending. Weet alleen niet of ze iets nuttig gaan doen met kanaal 217, met duffe herhalingen.

Hopelijk komt 't dan goed nu. ;)

Wat de kanalen betreft is het bij Ziggo kanaal 401 t/m 406 waar Sport1 op uitzend. 401 is het live verslag vd race in HD, 402 t/m 404 zijn voor voetbal, golf en tennis, 405 heb je on-board beelden (helaas niet zelf te bepalen wie) en 406 zijn herhalingen en/of andere veelal oninteressante beelden. Het lijkt me sterk dat dat bij UPC anders is, behalve dan de kanaalindeling.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje