Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 22 februari 2013 - 16:13:44
"Van Dam is geen onbekende in de autosport: afgelopen jaar verzorgde hij samen met sidekick Renger van der Zande de commentaren bij de DTM-races die op RTL werden uitgezonden." (van Racexpress)

Ah oke ..... daar kijk ik nooit na, dus kan ik geen oordeel over vellen.


0634

Ronald van Dam... tja, ben ik geen groot fan van helaas. Liever Mol wat mij betreft. Maar ja, ze hebben mij weer eens niks gevraagd ;).

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 februari 2013 - 20:04:14
Ronald van Dam... tja, ben ik geen groot fan van helaas. Liever Mol wat mij betreft. Maar ja, ze hebben mij weer eens niks gevraagd ;).
En mij verdomme ook niet. Heel erg jammer dit. Had die van Dam jaren terug ook niet een blokje in de voorbeschouwingen bij RTL of SBS?

Terminator

Ik hoop toch wel dat er een duo-commentator komt, en dat er iemand in de pits komt te staan. Zo blijf je op de hoogte van alles wat er gebeurd, en kunnen de commentatoren elkaar aanvullen.

Ben wel blij dat Mol eindelijk weg is.  Als Mol mee was gegaan met Sport1, had ik sowieso geen Sport1 gekozen. Die man kan het totaal niet meer volgen. Dat is soms echt erg.

Nu maar ff kijken. Ik hoop dat er 2 maart veel bekend wordt. Misschien wel een speciaal F1-pakket wat je kunt afsluiten. 15 euro per maand voor 10 races is me iets te veel. Want die overige 10 (of 9) kijk ik echt wel op de BBC.

Edwin90

Gaan nu weer verhalen dat Van Dam alleen de trainingen gaat doen. De berichtgeving van vandaag komt alleen maar  van de man zijn eigen website. Olav Mol zou nog steeds in de race zijn....vaag verhaal.

De engelse audio feed op sport1 zou trouwens van SkySports komen... 8)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 23 februari 2013 - 00:44:24
Gaan nu weer verhalen dat Van Dam alleen de trainingen gaat doen. De berichtgeving van vandaag komt alleen maar  van de man zijn eigen website. Olav Mol zou nog steeds in de race zijn....vaag verhaal.

De engelse audio feed op sport1 zou trouwens van SkySports komen... 8)
Vaag verhaal idd. want Mol zou bezig zijn met de rechten voor online radiouitzendingen via GrandPrixRadio...Of Veronica gebruikt Mol ook voor haar commentaar als zij de race's live uitzenden?

We houden het in de gaten, want idd. ben ik uitgegaan van de berichtgeving via het website van Van Dam.

gloudiesaurus

Mol zou bedankt hebben om alle vrije trainingen uit een saai commentaarhok in Hilversum te verslaan... kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. 4,5 uur vrije trainingen in een weekend van commentaar voorzien is behoorlijk lang  ;)

En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2013 - 02:59:40
Mol zou bedankt hebben om alle vrije trainingen uit een saai commentaarhok in Hilversum te verslaan... kan me er wel iets bij voorstellen trouwens. 4,5 uur vrije trainingen in een weekend van commentaar voorzien is behoorlijk lang  ;)

En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?

Dat zou ik ook niet doen, in verband met vertraging enzo.

Als je met Sport1 de commentaar van Sky kan ontvangen dan word ik gek. Dat zou fantastisch zijn!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 23 februari 2013 - 02:59:40
En in dat Grand Prix Radio geloof ik niet zo, wie gaat er nu een race-verslag via internetradio luisteren?

Nou ...... ik bijvoorbeeld. Ik ga zéér waarschijnlijk de helft vd races kijken via RTL-television, en als ik daar dan Nederlands commentaar overheen kan gooien zou dat niet vervelend zijn. Uiteraard moet de radio wel gepaard gaan met de racegeluiden, anders heeft het idd weinig zin. Ik zou het echter zeker wel 'n kansje geven.

Daarnaast zou je je daar nog wel eens in kunnen vergissen. Het voetbalprogramma "Langs de lijn" draait ook al weet ik veel hoe lang en heeft aan luisteraars geen gebrek. Zelfs de komst van Eredivisie live, Canal+ en Sport1 heeft daar weinig aan veranderd. Dus waarom zou men wel 'n voetbawedstrijd luisteren, maar geen race? Daarin zie, of moet ik zeggen hoor, ik weinig verschil iig.

Wallie

Ik vind langs de lijn ook vaak veel leuker dan een wedstrijd op tv kijken.
Het heeft op de een of andere manier meer spanning.

Vooral de wedstrijden van Oranje vind ik vaak leuker op de radio dan op tv.
Dat geld ook voor de Tour de France. Dus als het allemaal doorgaat ga ik het zeker een kans geven!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Voetbal is toch anders dan F1. Ik kan me niet echt voorstellen dat een radio verslag echt boeit om eerlijk te zijn als er geen beeld bij is.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 23 februari 2013 - 11:33:22
Voetbal is toch anders dan F1. Ik kan me niet echt voorstellen dat een radio verslag echt boeit om eerlijk te zijn als er geen beeld bij is.

Nee, maar dat kan ik me van voetbal ook niet. Toch zijn er duizenden mensen die daar anders over denken, dus waarom zouden die er niet zijn als het om F1 gaat?

Edwin90

Als het synchroom loopt met het beeld dan is het het proberen waard. Maar met internetradio is dit bijna nooit het geval.

rafael25

eerst 3 maanden 5 euro(tot GP Montreal,Canada) daarna zeg jij"ik wil niet meer"(Per maand opzegbaar) na 2 maanden neem jij nog een keer, ergens in september, dan zie jij alle races (zelf ook GP interlagos) :D :D