Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

0634

Citaat van: Kootje op 03 februari 2013 - 12:17:15
Sorry hoor, maar als je dat nu echt moet vragen dan wil je het gewoon niet snappen.
Dat dus. Hij wil het niet snappen, want hij snapt het best. Jammer hoor. Dan krijg je paginavullende onzin zoals dit.

Anyway, ik ben er klaar mee. Terug maar weer F1 achter de decoder.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 03 februari 2013 - 13:18:04
Citaat van: Kootje op 03 februari 2013 - 12:17:15
Sorry hoor, maar als je dat nu echt moet vragen dan wil je het gewoon niet snappen.
Dat dus. Hij wil het niet snappen, want hij snapt het best. Jammer hoor. Dan krijg je paginavullende onzin zoals dit.

Anyway, ik ben er klaar mee. Terug maar weer F1 achter de decoder.
ik snap de definitie wel, maar daarmee blijft het wel een heel breed begrip is er echt geen duidelijk afscheiding tussen liefhebber en fan. Zoals ik al zei, bij een echte voetbalfan denk ik aan mensen die elke week gewoon een paar wedstrijden 'nodig' hebben. Jij kwam een paar dagen geleden met een heel ander voorbeeld, nl de clubsupporter en doet vervolgens alle voetbalfans af als een 'beetje raar'. Hoezo generaliseren. En ja, ik voel me aangesproken, ik ben zowel voetbal als F1 fan, en die combinatie zal veel vaker voorkomen. Wat mij betreft is die paginavullende onzin vooral te danken aan jouw opmerking dat voetbalfans een beetje raar zijn. Zoals ik al zei, ik zie vooral overeenkomsten tussen F1 en voetbalfans, en dat klopt dus volgens de definitie ook wel, beiden zijn ergens een enthousiast liefhebber van.
Maar goed, laten we er verder maar over ophouden idd, k ga snel weer Valencia-Barcelona kijken ;)

0634

In topic: waar ik heel erg benieuwd naar ben is naar de kosten van de pay per view. Met tien races bij de Beeb, zijn er dus nog tien races over (duhhh) en ik ben benieuwd hoeveel het kost als je alleen die neemt. Al iets over bekend bij iemand?

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 03 februari 2013 - 21:10:43
In topic: waar ik heel erg benieuwd naar ben is naar de kosten van de pay per view. Met tien races bij de Beeb, zijn er dus nog tien races over (duhhh) en ik ben benieuwd hoeveel het kost als je alleen die neemt. Al iets over bekend bij iemand?
een voetbalwedstijd bij sport 1 kost 6 euro op TV en 4 euro als stream, dus dat zal ook wel minimaal voor F1 gevraagd gaan worden

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 03 februari 2013 - 21:10:43
In topic: waar ik heel erg benieuwd naar ben is naar de kosten van de pay per view. Met tien races bij de Beeb, zijn er dus nog tien races over (duhhh) en ik ben benieuwd hoeveel het kost als je alleen die neemt. Al iets over bekend bij iemand?

Sport1 heeft het nog niet bekend gemaakt...
Moeten ze wel snel doen want volgende maand is het al zover.

Ik ga wel Sport1 nemen, ik ben wel benieuwd naar hoe ze het gaan brengen.
Daarnaast vind ik het voetbal en de MotoGP daar ook nog wel interessant...
RTL Duitsland is niet echt een optie, teveel reclame...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


shelby

Ik ben ook maar lid geworden van sport 1. Ik probeer het gewoon een jaar en als het niet bevalt dan zeg ik het zo weer op.
Voetbal interesseert me helemaal niets dus daarvoor hoef ik het niet te nemen.

Ik kan altijd m'n tv gaan verhuren voor mensen die wel voetbal willen zien bij sport 1.

Hopen op net zo'n mooi f1 jaar als vorig jaar

Kootje

Citaat van: shelby op 04 februari 2013 - 10:14:36
Ik kan altijd m'n tv gaan verhuren voor mensen die wel voetbal willen zien bij sport 1

;D


Goed plan ..... iemand interesse?
€5,- per wedstrijd excl. drankjes en hapjes, toiletbezoek gratis. :D

shelby

bij mij krijg je er nog een biertje bij ook! (max 2 personen)  ;)

gloudiesaurus

 ;D ;D

Overigens kun je als interactieve TV hebt, Sport1, per maand opzeggen.
Dus langer dan 1 maand, a la 15 euro, zit je er nooit aan vast.
Voor mij het proberen waard  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Da's mooi om te weten inderdaad. Geen drie maanden opzegtermijn!

Nyoxios

weet iemand toevallig stream adressen.

ik woon nog thuis en ik krijg mijn vader maar niet omgepraat, zelf een abonnement afsluiten is te duur. (moet eerst standaard abo nemen, en dan aanvullend sport 1, plus ik moet een interface voor mijn tv kopen)

ik heb zelfs al aangeboden om de kosten te delen dus 7,50 p.p.

maar het is een principe kwestie voor mijn ouwe heer. dus iemand ideeën?

of is er iemand die een thuistribune heeft xD
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 19:44:59
Da's mooi om te weten inderdaad. Geen drie maanden opzegtermijn!
maar wel een maand, dus als je niet direct weer opzegt zit je er minimaal 2 maanden aan vast ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Nyoxios op 04 februari 2013 - 19:51:15
weet iemand toevallig stream adressen.
Ongetwijfeld, maar het verschilt per forum of je die wel 1-2-3 kunt noemen.

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 04 februari 2013 - 23:42:37
Citaat van: Nyoxios op 04 februari 2013 - 19:51:15
weet iemand toevallig stream adressen.
Ongetwijfeld, maar het verschilt per forum of je die wel 1-2-3 kunt noemen.

Nee, dat soort links moet je nooit openbaar posten, dan is het snel gebeurd met de pret...
Heb je een PB gestuurd Nyoxios.