Banaan vd race: Singapore

Gestart door Kootje, 23 september 2012 - 17:19:08

« vorige - volgende »

Wie deed er het domst vandaag?

Schumacher
9 (52.9%)
Karthikeyan
2 (11.8%)
McLaren engineers die Lewis (met of zonder medeweten) met 'n slechte bak op pad sturen
2 (11.8%)
Pitcrew van Petrov die hem loslaten met 'n los linkervoorwiel
0 (0%)
Charlie Whiting en z'n stewards die Vettel onbestraft laat voor 'n breaktest achter de SC
1 (5.9%)
niemand was dom bezig
2 (11.8%)
iemand anders deed nog veel dommer, en wel ......
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 07 oktober 2012 - 17:19:08


Folkert

IK. Wat een kneus was het tijdens deze race  >:(


*Pakt koffers en vlucht naar Libiƫ.*
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Dat was ik   :) .Maar ben inmiddels van mening verandert en ga ik voor schummi maar kan mijn stem niet meer veranderen.

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 september 2012 - 18:27:15
IK. Wat een kneus was het tijdens deze race  >:(


*Pakt koffers en vlucht naar Libiƫ.*
;D ;D ;DHahaaa. Wees maar niet bang hoor Folkert. Ik ben niet haatdragend!

Citaat van: Sabai op 24 september 2012 - 18:27:51
Dat was ik   :) .Maar ben inmiddels van mening verandert en ga ik voor schummi maar kan mijn stem niet meer veranderen.
Ah okee. Wel netjes dat je er open en eerlijk voor uit komt dat je zo een natuurtalent tot banaan van het weekend bestempeld! ;) ;) ;D ;D
Ik vond Narain eigenlijk de held van de race. Zijn crash bezorgde ons de safety car en daarmee een leuk tweede gedeelte van de race!

Enzo

Citaat van: Matthijs op 24 september 2012 - 11:34:27
Citaat van: Gerard op 24 september 2012 - 10:35:10
Schumacher deed er alles aan om een crash te voorkomen, maar doordat Perez en Vergne zo vroeg remden remde hij ' veel te laat'. Wat mij betreft race-incident
Als dat waar is dan zou dat betekenen dat stewards puur op basis van de beelden een straf aan Schumacher hebben gegeven, en niet op telemetrie dat wellicht iets anders laat zien. Dat zou ik een grof schandaal vinden en een pure naaistreek richting Schumacher. Tenzij blijkt dat Schumacher zijn remmen onvoldoende had opgewarmd.

Sowieso dikke vette bullshit die straf voor Schumacher, ongeacht of het falen technisch of menselijk was.
Straffen zijn voor opzettelijk breken van de regels of bewust gevaarlijk gedrag. Daar viel dit zeker niet onder...

0634

Hoeft niet perse bewust te zijn. Causing an avoidable incident is de term geloof ik. Niet perse bewust dus. Er zijn wel vaker coureurs bestraft voor dit soort dingen. Schumacher zelf vorig jaar ook nog.

Desalnietemin, het behoefte inderdaad geen enkele straf.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 24 september 2012 - 19:45:56
Causing an avoidable incident is de term geloof ik.
Dat zou best eens de term kunnen zijn. Volgens mij hebben ze bij de FIA duizend van die termen...

Gerard


Enzo

Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:20:20
Als het aan Giancarlo Minardi  lag.........  :-\

http://www.gppits.net/nieuws/dump_schumacher/

Die gast kan naast Lauda en Piquet jr gaan staan met z'n infantiele opmerkingen.
Absoluut nul nieuwswaarde en dit hoort geen media-aandacht te krijgen imo.

Schumacher heeft dit jaar fenomenale races gereden in een minder dan middelmatige auto. Hij crashed in Singapore en de haters staan in de rij om hem te bekritiseren. Schandalig en onterecht.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 september 2012 - 13:26:43
Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:20:20
Als het aan Giancarlo Minardi  lag.........  :-\

http://www.gppits.net/nieuws/dump_schumacher/

Die gast kan naast Lauda en Piquet jr gaan staan met z'n infantiele opmerkingen.
Absoluut nul nieuwswaarde en dit hoort geen media-aandacht te krijgen imo.

Schumacher heeft dit jaar fenomenale races gereden in een minder dan middelmatige auto. Hij crashed in Singapore en de haters staan in de rij om hem te bekritiseren. Schandalig en onterecht.


Adem in....en adem uit...Pluk een bloem en geniet, nu het nog kan, van deze wonderbaarlijke schepsel der natuur... :-*
;)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 13:34:59
Citaat van: Enzo op 25 september 2012 - 13:26:43
Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:20:20
Als het aan Giancarlo Minardi  lag.........  :-\

http://www.gppits.net/nieuws/dump_schumacher/

Die gast kan naast Lauda en Piquet jr gaan staan met z'n infantiele opmerkingen.
Absoluut nul nieuwswaarde en dit hoort geen media-aandacht te krijgen imo.

Schumacher heeft dit jaar fenomenale races gereden in een minder dan middelmatige auto. Hij crashed in Singapore en de haters staan in de rij om hem te bekritiseren. Schandalig en onterecht.


Adem in....en adem uit...Pluk een bloem en geniet, nu het nog kan, van deze wonderbaarlijke schepsel der natuur... :-*
;)

Harstikke relaxed hier, no worries.  8)
Maar die Minardi is een infantiel blijkbaar, dat moest ik even kwijt.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 september 2012 - 13:48:15
Citaat van: Franky R. op 25 september 2012 - 13:34:59
Citaat van: Enzo op 25 september 2012 - 13:26:43
Citaat van: Gerard op 25 september 2012 - 13:20:20
Als het aan Giancarlo Minardi  lag.........  :-\

http://www.gppits.net/nieuws/dump_schumacher/

Die gast kan naast Lauda en Piquet jr gaan staan met z'n infantiele opmerkingen.
Absoluut nul nieuwswaarde en dit hoort geen media-aandacht te krijgen imo.

Schumacher heeft dit jaar fenomenale races gereden in een minder dan middelmatige auto. Hij crashed in Singapore en de haters staan in de rij om hem te bekritiseren. Schandalig en onterecht.


Adem in....en adem uit...Pluk een bloem en geniet, nu het nog kan, van deze wonderbaarlijke schepsel der natuur... :-*
;)

Harstikke relaxed hier, no worries.  8)
Maar die Minardi is een infantiel blijkbaar, dat moest ik even kwijt.


Nou ja...In de kern heeft Giancarlo toch best gelijk?
*Duikt meteen onder zijn bureau*

;) ;) ;)

Enzo

Blijf daar maar even zitten Franky... ;)

Franky R.


Kootje