Banaan vd race: Singapore

Gestart door Kootje, 23 september 2012 - 17:19:08

« vorige - volgende »

Wie deed er het domst vandaag?

Schumacher
9 (52.9%)
Karthikeyan
2 (11.8%)
McLaren engineers die Lewis (met of zonder medeweten) met 'n slechte bak op pad sturen
2 (11.8%)
Pitcrew van Petrov die hem loslaten met 'n los linkervoorwiel
0 (0%)
Charlie Whiting en z'n stewards die Vettel onbestraft laat voor 'n breaktest achter de SC
1 (5.9%)
niemand was dom bezig
2 (11.8%)
iemand anders deed nog veel dommer, en wel ......
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 07 oktober 2012 - 17:19:08

Kootje

Ook dit is de bekende weg.

Mijn stem, als Hamilton fan, gaat naar de McLaren crew die willens en wetens het risico hebben genomen om hem met 'n slechte bak op pad te sturen. In mijn optiek hadden ze er veel verstandiger aangedaan om de 5 plaatsen gridpenalty te incasseren, maar zo het risico op uitval te beperken. In deze fase van het kampioenschap mag je zo'n risico gewoon niet meer nemen. Uiteraard maakt Hamilton ook deel uit van dat team, dus mocht hij in dat besluit mee gegaan zijn, dan is de banaan ook voor hem.

0634

Mclaren engineers??? Kom op nou zeg, ben je een oetlul omdat een onderdeel stuk gaat? Gaat echt nergens meer over.

0634

Schumacher. Eén keer is dom. Twee keer is Maldonado. En dat is hij niet.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 17:23:28
Mclaren engineers??? Kom op nou zeg, ben je een oetlul omdat een onderdeel stuk gaat? Gaat echt nergens meer over.

Niet omdat 'n onderdeel stukgaat, wel omdat men wist dat deze bak z'n beste tijd gehad had. Men heeft dus willens en wetens 'n imo onaanvaardbaar risico genomen.


Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 17:24:27
Schumacher. Eén keer is dom. Twee keer is Maldonado. En dat is hij niet.

Blijkbaar ben je dus wel 'n oetlul als er 'n onderdeel stuk gaat en je daardoor niet kunt remmen. ;)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/284469/schumacher-auto-remde-niet-af/

Wizard


Kootje

Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 17:41:58
Als Schumacher niet kon remmen, waarom blokkeerde de boel dan?

Vraag dat aan Schumacher, ik ben geen techneut.
Ik weet alleen dat als 'n coureur iets beweerd, ik dat niet in twijfel mag trekken, of nu ineens wel? ::)

0634

Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 17:43:39
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 17:41:58
Als Schumacher niet kon remmen, waarom blokkeerde de boel dan?

Vraag dat aan Schumacher, ik ben geen techneut.
Ik weet alleen dat als 'n coureur iets beweerd, ik dat niet in twijfel mag trekken, of nu ineens wel? ::)

Ligt aan de situatie. Een fout wordt wel vaker aan de auto verweten. Ik hoorde het gesprek met Schumacher na afloop. Leek mij gewoon een rijdersfout hoor, wat hij ook zegt.

0634

Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 17:40:08
Niet omdat 'n onderdeel stukgaat, wel omdat men wist dat deze bak z'n beste tijd gehad had. Men heeft dus willens en wetens 'n imo onaanvaardbaar risico genomen.

Onaanvaardbaar? Hoe weet jij dat het onaanvaardbaar was? Ze zullen het toch zeker onderzocht hebben, zoals ze zo vaak doen. Dit keer ging het dan eens mis. Dat is kut natuurlijk, maar zo gaan die dingen.

Wizard

Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 17:43:39
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 17:41:58
Als Schumacher niet kon remmen, waarom blokkeerde de boel dan?

Vraag dat aan Schumacher, ik ben geen techneut.
Ik weet alleen dat als 'n coureur iets beweerd, ik dat niet in twijfel mag trekken, of nu ineens wel? ::)

Leg uit!

Fabian

Schumacher. Met zijn ervaring had ie hier rekening mee kunnen houden...

Kootje

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 17:49:27
Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 17:40:08
Niet omdat 'n onderdeel stukgaat, wel omdat men wist dat deze bak z'n beste tijd gehad had. Men heeft dus willens en wetens 'n imo onaanvaardbaar risico genomen.

Onaanvaardbaar? Hoe weet jij dat het onaanvaardbaar was? Ze zullen het toch zeker onderzocht hebben, zoals ze zo vaak doen. Dit keer ging het dan eens mis. Dat is kut natuurlijk, maar zo gaan die dingen.

Ik zeg niet dat ik weet dat het onaanvaardbaar was, ik zeg dat het in mijn ogen (imo) onaanvaardbaar was.

Kootje

#11
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 17:49:55
Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 17:43:39
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 17:41:58
Als Schumacher niet kon remmen, waarom blokkeerde de boel dan?

Vraag dat aan Schumacher, ik ben geen techneut.
Ik weet alleen dat als 'n coureur iets beweerd, ik dat niet in twijfel mag trekken, of nu ineens wel? ::)

Leg uit!

Wat valt er uit te leggen?
Dat Schumi beweerde dat er 'n probleempje met z'n remmen was?
Kun je lezen onder de eerder bijgevoegde link, en ook hier bijvoorbereld: http://www.planetf1.com/driver/3213/8103878/Schumi-It-was-unavoidable

Of dat ik zijn uitspraken niet in twijfel mag trekken?
Onlangs nog trok ik 'n uitspraak van Alonso over zijn ambities in twijfel, en we weten allebei hoe dat verder ging, toch!?
Kan me iig meerdere comments herrinneren waarin er woorden van de volgende strekking gebruikt werden: "Wie zijn wij/ben jij om het woord van Alonso in twijfel te trekken." .... of .... "Als hij (Alonso) dat zegt, dan zal dat heus wel zo zijn."

Sabai

Het zag er in elk geval wel knullig uit wat schummi daar deed . Al leek het in herhaling alsof hij een hupsje maakt vlak voor hij blokeerde dus kan een probleem geweest zijn .

Wizard

Jemig Kootje!! Laat ik maar de brui eraan geven. Dit gaat weer helemaal nergens over.

Wizard

Om een duit in het zakje te doe; ik ga buiten de maat zingen (dus ja, mijn keuze mag terecht bekritiseerd worden) en ga voor Pérez. Wat een omhoog gevallen joch! Rijdt zelf tegen Nico aan om vervolgens, zoals Mol dat treffend onder woorden bracht, als een diva te gaan zwaaien. Sowieso ben ik dat gezwaai beu. Die handen aan het stuur en rijden luidt het devies!