Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:59:02
Citaat van: Folkert op 23 september 2012 - 15:33:28
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:29:25
Citaat van: Folkert op 23 september 2012 - 15:24:59
Citaat van: sanderalonso op 23 september 2012 - 14:53:00
Citaat van: McLaren_über_alles op 23 september 2012 - 14:51:30
Ongezien hoe Alonso het cadeau krijgt dit seizoen...

Natuurlijk joh, Fernando heeft niks gepresteerd het is puur en alleen maar geluk :-X
Nou ja, als je gaat ontkennen dat Alonso heel veel geluk heeft dit jaar, heeft een discussie ook geen zin. Niemand zegt dat het alleen geluk is. Maar als je kijkt naar alle pech van Lewis en Vettel, kan je echt wel zeggen dat Alonso erg veel geluk heeft.
Het seizoensverloop noemen? Erg simpel, neemt niet weg dat het nog steeds geluk is.


SCHUMACHER. Kneusss. Echt, hoe heeft hij in hemels naam 7 titels kunnen halen?
Dat is geen geluk hoor. Ferrari heeft het gewoon beter voor elkaar qua betrouwbaarheid ook.

Nou ja, voor Alonso is het zeker wel geluk. Lekke band voor Lewis, er uit gereden door Pastor, 3 verklootte pitstops, te weinig benzine, regen etc. Alonso is goed hoor, maar het uitvallen van de concurrent krijgt nu echt wel de overhand tov talent van Alonso. Wat Alonso kan, kan Lewis ook. Kan Vettel ook.
Niet mee eens hoor. Het is helemaal geen geluk. ferrari en Alonso hebben het veel beter voor elkaar. Als pitstops herhaaldelijk falen, heb je het niet voor elkaar. Als je auto's te vaak stuk gaan, heb je het niet voor elkaar. Als jezelf als rijder te druistig bent in sommige situaties (want toen met Pastor had hij echt beter moeten weten) heb je het niet voor elkaar.

Dan heb je ook een keer pech als je wordt aangetikt, maar het is simpelweg zo: dat als je dat allemaal niet voor elkaar hebt wordt je geen kampioen. En volkomen terecht ook.
Ja dat wel. Heb je wel beetje gelijk in, maar het zijn allemaal verschillende incidenten. Hoe je het went of keert, het is geluk voor Alonso. Zijn allemaal incidenten waar hij niks aan kan doen, geen invloed op heeft. Maar het gebeurt toch, in zijn voordeel. Er is geen ander woord voor, dan geluk. Maar dat wil niet zeggen dat je de prestaties van Alonso te niet doet. Die doet wat hij moet doen. En doet dat goed. Maar hij heeft het grote geluk aan zijn zeide.

Over Valencia: Ja ok. Lewis had daar voorzichtiger moeten zijn, maar Alonso had in Canada ook zelf actie kunnen onder nemen en pitten. Zijn 2 kleine "Foutjes"
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik vind dat geen geluk, echt niet. Het is een kwaliteit als je beter en betrouwbaarder bent. Anders is alles geluk.

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 16:09:13
Vettel gefeliciteerd [weer die vinger... :P ]. McLaren had haar zaken weer niet op orde en dan durven ze Lewis minder salaris aan te bieden?!?
Alonso sluipt naar het kampioenschap, IMHO. Ferrari heeft maar 1 goede update nodig en dan is Fernando niet meer te achterhalen.

daarom ddenk ik dat Lewis weggaat, en aangezien ik net gelezen hebt dat Alguersuari weer F1 gaat rijden :P word een stoelendans.
Perez naar Ferrari, Massa naar Sauber.  Schumi weg, Hamilton naar Merc, Di Resta naar McLaren. en Alguersuari naar Force India.

zo heb ik hem sluitend denk ik.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 16:03:14
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:59:02
Niet mee eens hoor. Het is helemaal geen geluk. ferrari en Alonso hebben het veel beter voor elkaar. Als pitstops herhaaldelijk falen, heb je het niet voor elkaar. Als je auto's te vaak stuk gaan, heb je het niet voor elkaar. Als jezelf als rijder te druistig bent in sommige situaties (want toen met Pastor had hij echt beter moeten weten) heb je het niet voor elkaar.

Dan heb je ook een keer pech als je wordt aangetikt, maar het is simpelweg zo: dat als je dat allemaal niet voor elkaar hebt wordt je geen kampioen. En volkomen terecht ook.



Seizoensverloop wordt regelmatig in termen als pech en geluk weggezet. Maar ergens stopt het. Nog even en het eventueel kampioenschap van Hamilton of Vettel wordt gelinkt aan geluk vanwege kampioenwaardig materiaal. En pech voor de rijders die niet beschikken over dit kampioenwaardig materiaal.
Seizoensverloop, ok, maar ergens stopt het. Op een gegeven moment word het gewoon geluk of pech. Seizoensverloop vind ik dat alle titel strijders evenveel geluk of pech hebben in het jaar. Seizoens verloop vind ik gewoon te makkelijk. En nogmaals, dat doet niks aan de prestaties van Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 23 september 2012 - 16:15:26
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 16:03:14
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:59:02
Niet mee eens hoor. Het is helemaal geen geluk. ferrari en Alonso hebben het veel beter voor elkaar. Als pitstops herhaaldelijk falen, heb je het niet voor elkaar. Als je auto's te vaak stuk gaan, heb je het niet voor elkaar. Als jezelf als rijder te druistig bent in sommige situaties (want toen met Pastor had hij echt beter moeten weten) heb je het niet voor elkaar.

Dan heb je ook een keer pech als je wordt aangetikt, maar het is simpelweg zo: dat als je dat allemaal niet voor elkaar hebt wordt je geen kampioen. En volkomen terecht ook.



Seizoensverloop wordt regelmatig in termen als pech en geluk weggezet. Maar ergens stopt het. Nog even en het eventueel kampioenschap van Hamilton of Vettel wordt gelinkt aan geluk vanwege kampioenwaardig materiaal. En pech voor de rijders die niet beschikken over dit kampioenwaardig materiaal.
Seizoensverloop, ok, maar ergens stopt het. Op een gegeven moment word het gewoon geluk of pech. Seizoensverloop vind ik dat alle titel strijders evenveel geluk of pech hebben in het jaar. Seizoens verloop vind ik gewoon te makkelijk. En nogmaals, dat doet niks aan de prestaties van Alonso.

Ik vind geluk te makkelijk.

Nyoxios

Eventueel Alguersuari  naar Sauber, als Massa ook weg gaat, dan is er enkel een leeg stoeltje bij Force India.

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SanderD

Laat Eddie voortaan maar de interviews doen

rafael25

Position Driver Points
1 Fernando Alonso 194
2 Sebastian Vettel 165
3 Kimi Raikkonen 149
4 Lewis Hamilton 142

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( wonder bestaat niet!!!!!!!!!

Kootje

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 16:12:10
Ik vind dat geen geluk, echt niet. Het is een kwaliteit als je beter en betrouwbaarder bent. Anders is alles geluk.

Wow ..... dan moet die Alonso wel echt een of andere supercoureur zijn.
Als je het falen van anderen ook al als kwaliteit van hem ziet. ::)

Edwin90

Geluk of niet, Mclaren moet zorgen dat die wagen niet kapotloopt, iets wat Ferrari dit jaar wel erg goed doet en dat vind je terug in de stand, dús overal zijn Ferrari en Alonso dit jaar gewoon beter dan de rest. Ondanks de wat mindere snelheid. Kampioen worden doe je niet alleen met geluk.

Wizard

Citaat van: Folkert op 23 september 2012 - 16:15:26
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 16:03:14
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:59:02
Niet mee eens hoor. Het is helemaal geen geluk. ferrari en Alonso hebben het veel beter voor elkaar. Als pitstops herhaaldelijk falen, heb je het niet voor elkaar. Als je auto's te vaak stuk gaan, heb je het niet voor elkaar. Als jezelf als rijder te druistig bent in sommige situaties (want toen met Pastor had hij echt beter moeten weten) heb je het niet voor elkaar.

Dan heb je ook een keer pech als je wordt aangetikt, maar het is simpelweg zo: dat als je dat allemaal niet voor elkaar hebt wordt je geen kampioen. En volkomen terecht ook.



Seizoensverloop wordt regelmatig in termen als pech en geluk weggezet. Maar ergens stopt het. Nog even en het eventueel kampioenschap van Hamilton of Vettel wordt gelinkt aan geluk vanwege kampioenwaardig materiaal. En pech voor de rijders die niet beschikken over dit kampioenwaardig materiaal.
Seizoensverloop, ok, maar ergens stopt het. Op een gegeven moment word het gewoon geluk of pech. Seizoensverloop vind ik dat alle titel strijders evenveel geluk of pech hebben in het jaar. Seizoens verloop vind ik gewoon te makkelijk. En nogmaals, dat doet niks aan de prestaties van Alonso.

In dat geval heeft Hamilton geluk een McLaren te bezitten. Mocht hij kampioen worden is het dus puur geluk.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 23 september 2012 - 16:16:18
Citaat van: Folkert op 23 september 2012 - 16:15:26
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 16:03:14
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 15:59:02
Niet mee eens hoor. Het is helemaal geen geluk. ferrari en Alonso hebben het veel beter voor elkaar. Als pitstops herhaaldelijk falen, heb je het niet voor elkaar. Als je auto's te vaak stuk gaan, heb je het niet voor elkaar. Als jezelf als rijder te druistig bent in sommige situaties (want toen met Pastor had hij echt beter moeten weten) heb je het niet voor elkaar.

Dan heb je ook een keer pech als je wordt aangetikt, maar het is simpelweg zo: dat als je dat allemaal niet voor elkaar hebt wordt je geen kampioen. En volkomen terecht ook.



Seizoensverloop wordt regelmatig in termen als pech en geluk weggezet. Maar ergens stopt het. Nog even en het eventueel kampioenschap van Hamilton of Vettel wordt gelinkt aan geluk vanwege kampioenwaardig materiaal. En pech voor de rijders die niet beschikken over dit kampioenwaardig materiaal.
Seizoensverloop, ok, maar ergens stopt het. Op een gegeven moment word het gewoon geluk of pech. Seizoensverloop vind ik dat alle titel strijders evenveel geluk of pech hebben in het jaar. Seizoens verloop vind ik gewoon te makkelijk. En nogmaals, dat doet niks aan de prestaties van Alonso.

Ik vind geluk te makkelijk.

Inderdaad. Bovendien valt me op dat een uitval van Hamilton altijd wordt omgezet naar geluk voor Fernando. Als Hamilton met de beste auto van het veld wint, hoor je niemand over geluk voor Hamilton, de beste auto te bezitten en pech voor Alonso dat de Ferrari niet hard genoeg loopt. Dan is het weer ordinair seizoensverloop. En zo dendert deze trein door en door en door en door.

rafael25

Citaat van: rafael25 op 23 september 2012 - 16:25:09
Position Driver Points
1 Fernando Alonso 194
2 Sebastian Vettel 165
3 Kimi Raikkonen 149
4 Lewis Hamilton 142

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( wonder bestaat niet!!!!!!!!!
Alvast gefeliciteerd Alonso/Ferrari fans voor 3titel!!

Nyoxios

kunnen jullie het geluk niet laten voor wat het is?
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Edwin90

Citaat van: rafael25 op 23 september 2012 - 16:38:24
Citaat van: rafael25 op 23 september 2012 - 16:25:09
Position Driver Points
1 Fernando Alonso 194
2 Sebastian Vettel 165
3 Kimi Raikkonen 149
4 Lewis Hamilton 142

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( wonder bestaat niet!!!!!!!!!
Alvast gefeliciteerd Alonso/Ferrari fans voor 3titel!!

Veel te vroeg om nu al te zeggen. Één uitvalbeurt voor Alonso en winst voor Vettel betekend een levensgroot probleem voor Alonso want dan gaat hij het met het tempo van vandaag niet halen kan ik je melden.