Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 21 september 2012 - 15:14:23
Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 13:10:27
Mclaren zit er goed bij zeg, en ook Maldonado. Alonso lijkt moeilijk te hebben dit weekend. Gat weer veel punten in leveren. FI lijkt nu ook goed te gaan.
Als ik het zo zie word het walk over voor Mclaren ;) :P  ;D ;D :D

Hoezo zou het een walk over voor Mclaren worden en een zwaar weekend voor Alonso? Ik zie daar nog geen enkele aanleiding voor. Je weet niet wat ze getest hebben in vt1. En bovendien staat meneer vinger nog voor de Mclarens ;)
Zie de smileys achter het bericht, en het tijdstip van mijn bericht. ;) Was sarcastisch bedoelt.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 16:16:54
Citaat van: sanderalonso op 21 september 2012 - 15:14:23
Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 13:10:27
Mclaren zit er goed bij zeg, en ook Maldonado. Alonso lijkt moeilijk te hebben dit weekend. Gat weer veel punten in leveren. FI lijkt nu ook goed te gaan.
Als ik het zo zie word het walk over voor Mclaren ;) :P  ;D ;D :D

Hoezo zou het een walk over voor Mclaren worden en een zwaar weekend voor Alonso? Ik zie daar nog geen enkele aanleiding voor. Je weet niet wat ze getest hebben in vt1. En bovendien staat meneer vinger nog voor de Mclarens ;)
Zie de smileys achter het bericht, en het tijdstip van mijn bericht. ;) Was sarcastisch bedoelt.

Haha, vandaar. Ik hoopte al dat je het niet meende :P

Folkert

Hehe dat dacht ik al. Was beetje als grapje op alle veronderstellongen en verwachtingen die altijd na de VT's komen. Dus nu maar tijdens.

Maar hert lijkt wel beetje waarheid. Mclaren gaat hard. En word door velen al aangestipt als favoriet.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 22:45:26
Hehe dat dacht ik al. Was beetje als grapje op alle veronderstellongen en verwachtingen die altijd na de VT's komen. Dus nu maar tijdens.

Maar hert lijkt wel beetje waarheid. Mclaren gaat hard. En word door velen al aangestipt als favoriet.

inderdaad, maar ik weet niet wat ik van ferrari moet denken. Ze zijn redelijk goed mee, maar hebben toch ergens nog problemen. Wordt lastig

Folkert

Citaat van: robbert op 21 september 2012 - 23:32:55
Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 22:45:26
Hehe dat dacht ik al. Was beetje als grapje op alle veronderstellongen en verwachtingen die altijd na de VT's komen. Dus nu maar tijdens.

Maar hert lijkt wel beetje waarheid. Mclaren gaat hard. En word door velen al aangestipt als favoriet.

inderdaad, maar ik weet niet wat ik van ferrari moet denken. Ze zijn redelijk goed mee, maar hebben toch ergens nog problemen. Wordt lastig
Word spannend. RBR ook goed, maar Lewis had zonder fout denk ik wel de snelste tijd. Stond op GPupdate dat Lewis met zware tank seconde sneller was dan Button en Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Vettel snelste, erg sterk dit weekend. Alle trainingen op P1, gaat denk ik wel pole pakken.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik verwacht dus vettel voor de pole position, en mogelijk ook overwinning voor de finger. Alonso blijft op een halve seconde bengelen in vgl met italie, is dat te traag. Zal dus hopen op een podium en wellicht wordt zijn voorsprong nog eens verkleind. Ferrari zal toch echt wel moeten iets doen aan de snelheid van de ferrari, als alonso de titel wil pakken, want zo zal het moeilijk worden. Alonso zelf zegt ook dat het niet meer zal lukken met podiums alleen, ze moeten winnen!! ;)

SanderD

Ik verwacht niemand anders op pole dan Vettel. De plaatsen daarachter zullen spannend zijn. Voordeel voor Alonso is dat hij een voorsprong van 39 punten heeft op Vettel. Hopelijk kan hij in de race voor Hamilton komen/blijven, zodat hij zijn voorsprong op zijn directe concurrent weer groter maakt.

robbert

Citaat van: sanderalonso op 22 september 2012 - 13:54:47
Ik verwacht niemand anders op pole dan Vettel. De plaatsen daarachter zullen spannend zijn. Voordeel voor Alonso is dat hij een voorsprong van 39 punten heeft op Vettel. Hopelijk kan hij in de race voor Hamilton komen/blijven, zodat hij zijn voorsprong op zijn directe concurrent weer groter maakt.

dat zal hopelijk moeten lukken, maar ondertussen nadert vettel ook op alonso. Dus de boodschap is, alonso moet winnen!!!! maar dat is heel moeilijk

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Nyoxios

de lotussen lopen niet zo hard..

ik neem het terug
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 22 september 2012 - 13:54:47
Ik verwacht niemand anders op pole dan Vettel. De plaatsen daarachter zullen spannend zijn. Voordeel voor Alonso is dat hij een voorsprong van 39 punten heeft op Vettel. Hopelijk kan hij in de race voor Hamilton komen/blijven, zodat hij zijn voorsprong op zijn directe concurrent weer groter maakt.
Ik weet het niet. Vettel is hele weekend snel, maar Hamilton zit op zijn hielen.
Pole is misschien voor Vettel, maar de race is denk ik voor Lewis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

Citaat van: Folkert op 22 september 2012 - 15:26:59
Citaat van: sanderalonso op 22 september 2012 - 13:54:47
Ik verwacht niemand anders op pole dan Vettel. De plaatsen daarachter zullen spannend zijn. Voordeel voor Alonso is dat hij een voorsprong van 39 punten heeft op Vettel. Hopelijk kan hij in de race voor Hamilton komen/blijven, zodat hij zijn voorsprong op zijn directe concurrent weer groter maakt.
Ik weet het niet. Vettel is hele weekend snel, maar Hamilton zit op zijn hielen.
Pole is misschien voor Vettel, maar de race is denk ik voor Lewis. Jenson
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Jenson zit er denk ik niet bij. Hele weekend ligt hij achter op Lewis en Sebastian. Ik ga voor Lewis voor pole en winst
Trotse vader van Rosalie(L)