Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 20:31:44
En we hebben ook nog die Franse commentatoren van Fabian, die met een stokbrood in zijn keel... ;D ;D ;
Oelalala die drie. Houd er maar over op want ik krijg vast en zeker nachtmerries vannacht. Wat een ramp was dat zeg. Het ge-oelalala vloog je om de oren.

SDG

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 20:33:04
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 20:31:44
En we hebben ook nog die Franse commentatoren van Fabian, die met een stokbrood in zijn keel... ;D ;D ;
Oelalala die drie. Houd er maar over op want ik krijg vast en zeker nachtmerries vannacht. Wat een ramp was dat zeg. Het ge-oelalala vloog je om de oren.

Dat hoor je in de verslaggeving op de RTBF ook vaak. Dat woord moet ergens in de genen van Franstaligen ingebakken zitten...  ;D

Kootje


rafael25


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://www.weeronline.nl/Azie/Singapore/Singapore/3571820
Word leuk. Ik verwacht geen DD(D )RS van Mercedes en Lotus :P. Denk dat er vrij weinig word gereden in de VT'S. Maar ben benieuwd hoe hevig het gaat regenen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 08:31:49
http://www.weeronline.nl/Azie/Singapore/Singapore/3571820
Word leuk. Ik verwacht geen DD(D )RS van Mercedes en Lotus :P. Denk dat er vrij weinig word gereden in de VT'S. Maar ben benieuwd hoe hevig het gaat regenen.

Haha, ik krijg: vrijdag lichtbewolkt en droog, zaterdag lichtbewolkt met kans op een bui en zondag idem dito. Drie keer weercijfer 8.

Folkert

Citaat van: Matthijs op 21 september 2012 - 08:43:06
Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 08:31:49
http://www.weeronline.nl/Azie/Singapore/Singapore/3571820
Word leuk. Ik verwacht geen DD(D )RS van Mercedes en Lotus :P. Denk dat er vrij weinig word gereden in de VT'S. Maar ben benieuwd hoe hevig het gaat regenen.

Haha, ik krijg: vrijdag lichtbewolkt en droog, zaterdag lichtbewolkt met kans op een bui en zondag idem dito. Drie keer weercijfer 8.
Veranderd volgens mij ook met de minuut. Of een dronken dwerg zit de site continue te vernieuwen.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 09:42:41
Of een dronken dwerg zit de site continue te vernieuwen.  ;D
Dries Mertens? Dick Advocaat?

Folkert

Mclaren zit er goed bij zeg, en ook Maldonado. Alonso lijkt moeilijk te hebben dit weekend. Gat weer veel punten in leveren. FI lijkt nu ook goed te gaan.
Als ik het zo zie word het walk over voor Mclaren ;) :P  ;D ;D :D
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


Enzo

Hoewel het echt nog niet te voorspellen is doe ik een gokje.

Vettel
Alonso
Schumacher
Rosberg
Hamilton
Button
Di Resta
Hulkenberg
Raikkonen
Grosjean

rafael25


Kootje

Citaat van: Enzo op 21 september 2012 - 14:24:45
Hoewel het echt nog niet te voorspellen is doe ik een gokje.

Dat gokje lijkt me meer gebasseerd op hoop dan op datgeen* waar we ons op dit moment op kunnen basseren. ::)



*vt1

SanderD

Citaat van: Folkert op 21 september 2012 - 13:10:27
Mclaren zit er goed bij zeg, en ook Maldonado. Alonso lijkt moeilijk te hebben dit weekend. Gat weer veel punten in leveren. FI lijkt nu ook goed te gaan.
Als ik het zo zie word het walk over voor Mclaren ;) :P  ;D ;D :D

Hoezo zou het een walk over voor Mclaren worden en een zwaar weekend voor Alonso? Ik zie daar nog geen enkele aanleiding voor. Je weet niet wat ze getest hebben in vt1. En bovendien staat meneer vinger nog voor de Mclarens ;)