Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 14:38:22
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:27:40
Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 14:16:11
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:13:49
Misschien moeten ze in het post-Ecclestone-tijdperk (vroeger zie ik het toch niet gebeuren) maar eens beginnen met livestream tegen betaling aan te bieden, zoals ze bij de MotoGP doen. Daar kun je voor 100 Euro per jaar alles - vrije trainingen, kwalificaties en race, zowel voor MotoGP als voor Moto2 en Moto3 - live én in uitgesteld relais bekijken in HD-kwaliteit. Als echte fan zou ik het er in ieder geval voor over hebben.

Hmmm, gratis is beter imo...
De sport moet bereikbaar blijven voor rijk en arm.

Het ene impliceert het andere niet, he. MotoGP kun je nu ook nog steeds gewoon op tv zien.

Toch, voetbal achter de decoder heb ik ook nooit begrepen.
Nu F1 op Sky, hetzelfde verhaal...

Ze maken de sport onbereikbaar(der) op deze manier. Toegangskaarten voor een GP zijn voor de gemiddelde burger al lang niet meer te betalen, de uitzendingen zijn ook niet meer gratis. Ik denk dat ze een hoop kijkcijfers missen hierdoor en de sponsors een hoop expo. Dat moet toch anders kunnen den k ik zo...


Ik heb hier over maar 1 mening;


Sport, welke sport dan ook, achter de decoder stoppen is kortetermijn-denken. Van het type "effe snel geld binnenharken". En dan straks verbaast zijn dat geen hond meer kijkt en daarna de sponsors ook afhaken... ::)

SDG

#46
Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 14:38:22
Toch, voetbal achter de decoder heb ik ook nooit begrepen.
Nu F1 op Sky, hetzelfde verhaal...

Ze maken de sport onbereikbaar(der) op deze manier. Toegangskaarten voor een GP zijn voor de gemiddelde burger al lang niet meer te betalen, de uitzendingen zijn ook niet meer gratis. Ik denk dat ze een hoop kijkcijfers missen hierdoor en de sponsors een hoop expo. Dat moet toch anders kunnen den k ik zo...

Ik zie het ook meer als een extra service voor de echte fans dan in plaats van er een exclusiviteit van te maken, he. Iets met speciale features die je bij de gewone tv-uitzendingen niet hebt, met extra achtergrondreportages, analyses, interviews... Bovendien is een webstream wereldwijd te bekijken, terwijl betaal-tv beperkt is tot een welbepaald land. SkySportsF1 bv. is momenteel gewoon onovertroffen qua coverage, maar kun je enkel in Groot-Brittannië verkrijgen.

Enzo

Nou, wat me wel gaaf lijkt is de onboard knoppen. Het schijnt dat je een hele race live met een coureur mee kan rijden.
Dat soort snufjes vind ik dan wel weer een toevoeging en wil ik best voor betalen.

Maar snap je punt verder SDG.  :)

Gerard

#48
Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 13:59:33
Las net op twitter dat Jake Humprey ook gaat stoppen als F1 verslaggever bij de BBC.
Het schijnt dat dit een voorbode is op dat BBC helemaal gaat stoppen met F1.

NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :'( :o :o >:(


helaas, je hebt gelijk Enzo..
http://www.guardian.co.uk/media/2012/sep/18/jake-humphrey-bbc-bt-vision?newsfeed=true

robbert

ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

SDG

#50
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Is er ergens een link naar een artikel hierover? Humphrey was hoe dan ook niet onvervangbaar, hij verzorgde voornamelijk het pre- en post-race commentaar. De eigenlijke verslaggeving wordt gedragen door Ben Edwards en David Coulthard. Het is pas wanneer die ook zouden aankondigen van op te stappen, dat ik vrees dat het over en uit is.

SanderD

Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Jij bent altijd wel erg negatief hoor ;) Ik hoop niet dat je zo ook in het dagelijks leven bent, dan zal je weinig lol hebben :p

Kootje

Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 17:34:53
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Is er ergens een link naar een artikel hierover? Humphrey was hoe dan ook niet onvervangbaar, hij verzorgde voornamelijk het pre- en post-race commentaar. De eigenlijke verslaggeving wordt gedragen door Ben Edwards en David Coulthard. Het is pas wanneer die ook zouden aankondigen van op te stappen, dat ik vrees dat het over en uit is.

Hoezo!? ???
Als zelfs Murray Walker vervangbaar was, dan zijn Edwards en Coulthard dat zeker. ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 september 2012 - 18:16:39
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 17:34:53
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Is er ergens een link naar een artikel hierover? Humphrey was hoe dan ook niet onvervangbaar, hij verzorgde voornamelijk het pre- en post-race commentaar. De eigenlijke verslaggeving wordt gedragen door Ben Edwards en David Coulthard. Het is pas wanneer die ook zouden aankondigen van op te stappen, dat ik vrees dat het over en uit is.

Hoezo!? ???
Als zelfs Murray Walker vervangbaar was, dan zijn Edwards en Coulthard dat zeker. ::)


Ben het met je eens, Kootje...Murray Walker was echt uniek...luisterde graag naar hem, dus als je hem vervangbaar gaat noemen...

robbert

Citaat van: sanderalonso op 18 september 2012 - 17:40:40
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Jij bent altijd wel erg negatief hoor ;) Ik hoop niet dat je zo ook in het dagelijks leven bent, dan zal je weinig lol hebben :p

nee ben niet negatief, maar realistisch. Je zal het zien, wat ik zeg, zal nog uitkomen. Had het toch ook juist over de snelheid van mclaren ?

SanderD

Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 19:51:19
Citaat van: sanderalonso op 18 september 2012 - 17:40:40
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Jij bent altijd wel erg negatief hoor ;) Ik hoop niet dat je zo ook in het dagelijks leven bent, dan zal je weinig lol hebben :p

nee ben niet negatief, maar realistisch. Je zal het zien, wat ik zeg, zal nog uitkomen. Had het toch ook juist over de snelheid van mclaren ?

Dat is maar hoe je het wilt bekijken. Over Ferrari zit je naar mijn mening iig fout. Je praat altijd erg negatief over de auto, zelfs na Silverstone en Hockenheim. Ferrari zit eigenlijk altijd tussen Red Bull en Mclaren in. Zij schommelen veel, terwijl Ferrari er eigenlijk altijd tussen staat. Ik zeg niet dat Ferrari de beste is, maar ik vind dat ze toch een 'redelijke' auto hebben.

Nyoxios

Ferrari heeft zich in ieder geval goed omhoog gewerkt! dit seizoen.

ik ben nou eenmaal Ferrari fan (noem het opvoeding) als klein jochie zat ik al te juichen voor de rode wagens.

dus hopelijk wint Ferrari van het weekend! mocht een McLaren winnen: Button. en moet er een Red Bull winnen dan Webber.

ik ben sowieso geen fan van Hamilton, en Vettel vind ik maar een vervelend mannetje geworden sinds hij niet meer dominant wint.

McLaren heeft trouwens dit seizoen wel de mooiste wagen! tenminste niet zo'n trapneus..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SDG

#57
Citaat van: Kootje op 18 september 2012 - 18:16:39
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 17:34:53
Citaat van: robbert op 18 september 2012 - 17:27:53
ja bbc gaat dus toch wel helemaal stoppen met de f1. Dankzij onze ecclestone. Je zal het zien, straks zal er geen f1 meer te zien zijn op tv , zonder betaling

Is er ergens een link naar een artikel hierover? Humphrey was hoe dan ook niet onvervangbaar, hij verzorgde voornamelijk het pre- en post-race commentaar. De eigenlijke verslaggeving wordt gedragen door Ben Edwards en David Coulthard. Het is pas wanneer die ook zouden aankondigen van op te stappen, dat ik vrees dat het over en uit is.

Hoezo!? ???
Als zelfs Murray Walker vervangbaar was, dan zijn Edwards en Coulthard dat zeker. ::)

Ik wilde hier eigenlijk mee zeggen dat als zij ook zouden vertrekken, 'de ratten dan het zinkende schip aan het verlaten zijn'. Maar los hiervan, zie jij op dit moment nog een degelijke vervanger voor iemand als Edwards? Iemand met evenveel ervaring in commentaar geven bij races? Vergeet niet dat die al Formule 1 verslaat van in 1996, toen nog bij Eurosport, en dat hij bovendien ieder jaar de officiële Formule 1-dvd's becommentarieert. Die kerel komt dus echt niet zomaar uit de lucht vallen, hoor.

Kootje

Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 21:41:34
Ik wilde hier eigenlijk mee zeggen dat als zij ook zouden vertrekken, 'de ratten dan het zinkende schip aan het verlaten zijn'.

Aah ..... op die fiets.
Tsja, zo zou je het idd ook kunnen interpreteren.


CitaatMaar los hiervan, zie jij op dit moment nog een degelijke vervanger voor iemand als Edwards? Iemand met evenveel ervaring in commentaar geven bij races? Vergeet niet dat die al Formule 1 verslaat van in 1996, toen nog bij Eurosport, en dat hij bovendien ieder jaar de officiële Formule 1-dvd's becommentarieert. Die kerel komt dus echt niet zomaar uit de lucht vallen, hoor.

Sorry, maar daarop moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Ik kijk simpelweg te weinig autosport, en al helemaal niet op buitenlandse zenders, om namen te noemen.
Ik kan me echter niet voorstellen dat er niemand is die dat ook zou kunnen.

Gerard

#59
Ik zie jonathan ledgard nog wwel weer terugkomen bij de beeb als vervanger van Jake...

Maar om weer even OT te gaan ;)

Was dit al bekend?