Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Enzo

Nou, ik steek me hand er niet voor in het vuur, maar Mercedes zou hier wel eens hoge ogen kunnen gooien.
Het circuit lijkt op Monaco en Valencia, beide circuits waar de Merc erg snel was en daarnaast brengen ze hun B-spec die veelbelovend is.
Dus...

0634

Citaat van: Enzo op 17 september 2012 - 23:27:36
Nou, ik steek me hand er niet voor in het vuur, maar Mercedes zou hier wel eens hoge ogen kunnen gooien.
Het circuit lijkt op Monaco en Valencia, beide circuits waar de Merc erg snel was en daarnaast brengen ze hun B-spec die veelbelovend is.
Dus...

Dus... ik duim met je mee! :)

Matthijs

Citaat van: Edwin90 op 17 september 2012 - 23:25:42
Ik vraag me af wat er gebeurt als het hier gaat regenen?

De MotoGP in Qatar drie jaar terug werd afgelast omdat er niet gereden kon worden, de lichten weerkaatsten namelijk te veel op het natte asfalt.

En gezien er bij klaarlichte dag al snel een race stilgelegd wordt door extreme regenval zal dat nu wel helemaal snel gebeuren.
Daar zeg je me wat, dat zou best een probleem kunnen worden!

Folkert

Citaat van: Enzo op 17 september 2012 - 23:27:36
Nou, ik steek me hand er niet voor in het vuur, maar Mercedes zou hier wel eens hoge ogen kunnen gooien.
Het circuit lijkt op Monaco en Valencia, beide circuits waar de Merc erg snel was en daarnaast brengen ze hun B-spec die veelbelovend is.
Dus...
Waar heb je gelezen dat het een veel belovende update is? Enige wat ik kon vinden is dat de testen succesvol waren en ze beginnen aan nieuwe reeks updates voor de laatste 7 races.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Jeroen op 18 september 2012 - 07:02:55
Citaat van: Enzo op 17 september 2012 - 23:27:36
Nou, ik steek me hand er niet voor in het vuur, maar Mercedes zou hier wel eens hoge ogen kunnen gooien.
Het circuit lijkt op Monaco en Valencia, beide circuits waar de Merc erg snel was en daarnaast brengen ze hun B-spec die veelbelovend is.
Dus...

Dus... ik duim met je mee! :)

8)


SDG

Weet er iemand of de BBC deze race uitzendt?

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 13:26:03
Weet er iemand of de BBC deze race uitzendt?

Ja, BBC zendt de race live uit...Lees je mijn artikels niet, SDG?! :( http://www.gppits.net/magazine/f1_kijken_in_2012/

[geintje]
;) Het lijstje;
CitaatLive-uitzending F1 door BBC in 2012;
China - 15 april
Spanje - 13 mei
Monaco - 27 mei
Europa (Valencia) - 24 juni
UK - 8 juli
België - 2 september
Singapore - 23 september
Yeongam - 14 oktober
Abu Dhabi - 4 november
Brazilië - 25 november

Enzo

Las net op twitter dat Jake Humprey ook gaat stoppen als F1 verslaggever bij de BBC.
Het schijnt dat dit een voorbode is op dat BBC helemaal gaat stoppen met F1.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 13:59:33
Las net op twitter dat Jake Humprey ook gaat stoppen als F1 verslaggever bij de BBC.
Het schijnt dat dit een voorbode is op dat BBC helemaal gaat stoppen met F1.


Tja,
Niet leuk, wel begrijpelijk vanwege de achterlijke manoeuvres van Bernie Ecclestone! Bernie is zeker vergeten hoeveel geld de BBC erin stopt! Ga maar na; Humprey, Eddie Jordan en DC als commentatoren. En dan nog Lee McKenzie (?) en een hele rits cameramannen/vrouwen.


Dan red je het niet met enkele live-uitzendingen.  :(

SDG

Misschien moeten ze in het post-Ecclestone-tijdperk (vroeger zie ik het toch niet gebeuren) maar eens beginnen met livestream tegen betaling aan te bieden, zoals ze bij de MotoGP doen. Daar kun je voor 100 Euro per jaar alles - vrije trainingen, kwalificaties en race, zowel voor MotoGP als voor Moto2 en Moto3 - live én in uitgesteld relais bekijken in HD-kwaliteit. Als echte fan zou ik het er in ieder geval voor over hebben.

Enzo

Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:13:49
Misschien moeten ze in het post-Ecclestone-tijdperk (vroeger zie ik het toch niet gebeuren) maar eens beginnen met livestream tegen betaling aan te bieden, zoals ze bij de MotoGP doen. Daar kun je voor 100 Euro per jaar alles - vrije trainingen, kwalificaties en race, zowel voor MotoGP als voor Moto2 en Moto3 - live én in uitgesteld relais bekijken in HD-kwaliteit. Als echte fan zou ik het er in ieder geval voor over hebben.

Hmmm, gratis is beter imo...
De sport moet bereikbaar blijven voor rijk en arm.

SDG

Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 14:16:11
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:13:49
Misschien moeten ze in het post-Ecclestone-tijdperk (vroeger zie ik het toch niet gebeuren) maar eens beginnen met livestream tegen betaling aan te bieden, zoals ze bij de MotoGP doen. Daar kun je voor 100 Euro per jaar alles - vrije trainingen, kwalificaties en race, zowel voor MotoGP als voor Moto2 en Moto3 - live én in uitgesteld relais bekijken in HD-kwaliteit. Als echte fan zou ik het er in ieder geval voor over hebben.

Hmmm, gratis is beter imo...
De sport moet bereikbaar blijven voor rijk en arm.

Het ene impliceert het andere niet, he. MotoGP kun je nu ook nog steeds gewoon op tv zien.

SDG

Citaat van: Franky R. op 18 september 2012 - 13:52:45
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 13:26:03
Weet er iemand of de BBC deze race uitzendt?

Ja, BBC zendt de race live uit...Lees je mijn artikels niet, SDG?! :( http://www.gppits.net/magazine/f1_kijken_in_2012/

[geintje]
;) Het lijstje;
CitaatLive-uitzending F1 door BBC in 2012;
China - 15 april
Spanje - 13 mei
Monaco - 27 mei
Europa (Valencia) - 24 juni
UK - 8 juli
België - 2 september
Singapore - 23 september
Yeongam - 14 oktober
Abu Dhabi - 4 november
Brazilië - 25 november

Ik was de link even kwijt.  ;)

Enzo

Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:27:40
Citaat van: Enzo op 18 september 2012 - 14:16:11
Citaat van: SDG op 18 september 2012 - 14:13:49
Misschien moeten ze in het post-Ecclestone-tijdperk (vroeger zie ik het toch niet gebeuren) maar eens beginnen met livestream tegen betaling aan te bieden, zoals ze bij de MotoGP doen. Daar kun je voor 100 Euro per jaar alles - vrije trainingen, kwalificaties en race, zowel voor MotoGP als voor Moto2 en Moto3 - live én in uitgesteld relais bekijken in HD-kwaliteit. Als echte fan zou ik het er in ieder geval voor over hebben.

Hmmm, gratis is beter imo...
De sport moet bereikbaar blijven voor rijk en arm.

Het ene impliceert het andere niet, he. MotoGP kun je nu ook nog steeds gewoon op tv zien.

Toch, voetbal achter de decoder heb ik ook nooit begrepen.
Nu F1 op Sky, hetzelfde verhaal...

Ze maken de sport onbereikbaar(der) op deze manier. Toegangskaarten voor een GP zijn voor de gemiddelde burger al lang niet meer te betalen, de uitzendingen zijn ook niet meer gratis. Ik denk dat ze een hoop kijkcijfers missen hierdoor en de sponsors een hoop expo. Dat moet toch anders kunnen den k ik zo...