Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Gerard op 17 september 2012 - 13:07:28
Alonso wint..... als Massa een Piquetje doet ;D


Luca di Montezemolo heeft Flavio al gebeld...Die had hem hetzelfde geadviseerd, want zo kan Massa nog een jaartje blijven bij Ferrari, terwijl Alonso weer een stapje dichter bij het WK-titel komt... :P :P :P


;)

robbert

nee ik denk dat narain dit zal doen, om alonso te helpen. Waardoor Narain direct een contract krijgt bij ferrari

Franky R.

Citaat van: robbert op 17 september 2012 - 15:17:33
nee ik denk dat narain dit zal doen, om alonso te helpen. Waardoor Narain direct een contract krijgt bij ferrari


Hoop wel voor hem dat Narain het eea zwart-op-wit heeft staan...Anders zit hij alsnog met lege handen. En ook jammer dat Ma weer in die tweede HRT zit, anders had Karthikeyan in de VT wat kunnen 'oefenen'...


Deed NPJ destijds ook... :P
;)

Sabai

Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

robbert

Zullen ze wel gedaan hebben. Alonso zal to ch hulp van narain nodig hebben, om te winnen. Anders gaat het moeilijk zijn om te kunnen winnen van hamilton :-):-P:-):-P

Kootje

Citaat van: Sabai op 17 september 2012 - 17:32:18
Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

Gok ik ook op, al spreekt 't weersbericht niet in z'n voordeel. Tot nu toe is die McLaren in de regen niet vooruit te branden. :( >:(

SanderD

Citaat van: Sabai op 17 september 2012 - 17:32:18
Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

Ik vind dit toch echt een baan voor Alonso. 2008-winst, 2009-podium, 2010-winst en 2011 weet ik niet meer  :-[.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 17 september 2012 - 17:52:11
Citaat van: Sabai op 17 september 2012 - 17:32:18
Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

Ik vind dit toch echt een baan voor Alonso. 2008-winst, 2009-podium, 2010-winst en 2011 weet ik niet meer  :-[.

Alonso presteerd idd ook altijd sterk in Singapore, maar het Bulls/Macs verhaal klopt ook wel.

2008 gaat voor mij niet op, uitzonderlijke omstandigheden ennuh ..... je weet wel, vanwege het Piquetje. ::)
2009 Hamilton winst, Alonso 3, Vettel 4
2010 Alonso idd 1e, maar de Bulls 2 & 5, de Macs 3 & 4
2011 De Bulls 1 & 2, de Macs 3 & 4, Alonso 5

Sabai

Citaat van: Kootje op 17 september 2012 - 18:15:12
Citaat van: sanderalonso op 17 september 2012 - 17:52:11
Citaat van: Sabai op 17 september 2012 - 17:32:18
Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

Ik vind dit toch echt een baan voor Alonso. 2008-winst, 2009-podium, 2010-winst en 2011 weet ik niet meer  :-[.

Alonso presteerd idd ook altijd sterk in Singapore, maar het Bulls/Macs verhaal klopt ook wel.

2008 gaat voor mij niet op, uitzonderlijke omstandigheden ennuh ..... je weet wel, vanwege het Piquetje. ::)
2009 Hamilton winst, Alonso 3, Vettel 4
2010 Alonso idd 1e, maar de Bulls 2 & 5, de Macs 3 & 4
2011 De Bulls 1 & 2, de Macs 3 & 4, Alonso 5

En volgens mij kreeg Vettel zelfs nog een dt penalty anders was hij 2 geworden in die race van 2009

Folkert

Citaat van: Kootje op 17 september 2012 - 18:15:12
Citaat van: sanderalonso op 17 september 2012 - 17:52:11
Citaat van: Sabai op 17 september 2012 - 17:32:18
Voor mijn gevoel zijn Hamilton en Vettel hier de grote kanshebbers zij gaan immers altijd als een raket op deze baan. En aangezien mclaren de beste auto op dit moment gok ik op Lewis.

Ik vind dit toch echt een baan voor Alonso. 2008-winst, 2009-podium, 2010-winst en 2011 weet ik niet meer  :-[.

Alonso presteerd idd ook altijd sterk in Singapore, maar het Bulls/Macs verhaal klopt ook wel.

2008 gaat voor mij niet op, uitzonderlijke omstandigheden ennuh ..... je weet wel, vanwege het Piquetje. ::)
2009 Hamilton winst, Alonso 3, Vettel 4
2010 Alonso idd 1e, maar de Bulls 2 & 5, de Macs 3 & 4
2011 De Bulls 1 & 2, de Macs 3 & 4, Alonso 5
2011 was het
Vettel
Button
Webber
Alonso
Hamilton
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Een van de mooiste GP's voor mij op de kalender! Een stratenrace in een miljoenenstad in het donker  :) Altijd spektakel!

Ben benieuwd wie hier gaat scoren, ik hoop op een spannende titelstrijd dus een Vettel of Hamilton zou leuk zijn...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Ik hoop ook op een spannende titel strijd, maar dan zonder Vettel als het even kan :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 17 september 2012 - 18:23:37
Citaat
2011 De Bulls 1 & 2, de Macs 3 & 4, Alonso 5
2011 was het
Vettel
Button
Webber
Alonso
Hamilton

Je hebt gelijk, zat naar Q te kijken op Wiki :-[
Maar goed, dat veranderd verder niets aan het punt dat Singapore naast de Ferrari's, ook de Bulls en Macs goed ligt.


Citaat van: Folkert op 17 september 2012 - 18:27:22
Ik hoop ook op een spannende titel strijd, maar dan zonder Vettel als het even kan :P

Mwah ..... ook Vettel mag rustig meedoen in de titelstrijd.
Zolang Hammi maar de titel pakt.  ;D

robbert

met de snelheid dat mclaren heeft, zal het dus terug een mclaren zijn

Edwin90

Ik vraag me af wat er gebeurt als het hier gaat regenen?

De MotoGP in Qatar drie jaar terug werd afgelast omdat er niet gereden kon worden, de lichten weerkaatsten namelijk te veel op het natte asfalt.

En gezien er bij klaarlichte dag al snel een race stilgelegd wordt door extreme regenval zal dat nu wel helemaal snel gebeuren.