dr sid watkins overleden

Gestart door robbert, 12 september 2012 - 22:51:10

« vorige - volgende »

robbert

Heb net gelezen op andere fora, dat dr sid watkins zou overleden zijn. Hierbij wil ik mijn medeleven toewensen aan de familie.

Gerard

Ik lees het net op GPUpdate.... Jezus...
RIP SW!!

Kootje

Zonde, de man was 'n godsgeschenk voor de autosport.

Rust zacht SW, en mijn condoleances aan de nabestaanden.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

RIP. Kan het haast niet geloven.
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

De beste man heeft een respectabele leeftijd bereikt, maar toch vind ik het een erg vervelend bericht. Ik sluit me volledig aan bij Kootje, de man was een godsgeschenk voor de autosport/F1.

Franky R.

Ayrton Senna zal blij zijn met de komst van zijn vismaatje...Ik zie ze al commentaar leveren op e huidige F1-grid... :P


RIP Sir Dr. Sid Watkins!

rafael25


Jehoentelaar

Dit bericht veranderde mijn verkiezingsavond behoorlijk. Sid Watkins was wat mij betreft een van de belangrijkste personen in de sport die niet om de prijzen meestreed. Heftig nieuws, maar 84 is een respectabele leeftijd. RIP.

Gonzalo

Hij heeft zoveel voor de sport betekend... En was er nog eens een man van klasse bij.
Groot gemis. Heeft veel veranderd betreffende veiligheid in de Formule 1.

Hij kan nu gaan vissen met Senna  :)

Wizard

Citaat van: rafael25 op 13 september 2012 - 12:11:35


Die onderste... Toen ik die de eerste keer zag werd ik stil. Heel stil zelfs. Net als toen ik vernam dat Sir Sid Watkins heen is gegaan. De held!

R.I.P!

Enzo


Edwin90

Respectabele leeftijd. Hoop voor de F1 dat er in Singapore uitgebreid bij stil gestaan wordt, dat zijn ze hem verplicht.

Die tekening van Senna trouwens, Jezus. What could have been, erg indrukwekkend.

Matthijs

Prachtige tekening inderdaad. Helaas kon zelfs Sid Watkins Senna niet meer redden.

Wizard

Dat insinueert de tekening wel. Althans, dat Senna zelf uitstap. Ik heb de tekening eerder gezien maar kan er niet aan wennen.