Poll: Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Gestart door Enzo, 03 september 2012 - 23:58:39

« vorige - volgende »

Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Botas
Sutil
Heidfeld
D'Ambrosio
Buemi
Alguersuari

T.Nuvolari

Toppers niet nee en voor de rest heb je bijna allemaal een grote zak geld nodig.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 06:37:41
Zullen er uberhaupt teams zijn die aan hem denken?
Nee ik denk het niet, maar als die er zijn dan zullen ze goed opletten!

Folkert

Misschien kleine teams die wel aan hem denken. Maar dan meer aan zijn geld, niet aan zijn kunnen. Maar dat kan dit weekend dus veranderen, maar dat ligt voor het grootste gedeelte bij hem zelf.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Volgens mij zal elk team uit de middenmoot hem wel in het oog houden. In zijn eerste jaar was hij nu niet de mindere van Glock, die toch al enkele jaren meedraait en in een Toyota nu niet zo'n superslechte indruk heeft achtergelaten. Zijn testresultaten zijn ook van een aardig niveau. Het enige wat aan hem schort zijn adelbrieven uit de opstapklassen. Hoewel er genoeg zijn die die adelbrieven wel kunnen voorleggen en in de F1 maar wat aanmodder(d)en. Als hij een goed resultaat neerzet en Lotus wil hem nog niet kwijt volgend seizoen kunnen ze hem misschien bij een ander team plaatsen. Force India? Williams? De huidige rijdersbezetting bij Lotus is in ieder geval niet aan vervanging toe.

Enzo


T.Nuvolari

Eentje om bij te houden, het is van Boutsen in 1990 geleden dat we als Belgen bij een topteam zaten.

Matthijs

Was het niet sowieso sinds Boutsen dat er een Belg F1-coureur was?

Enzo

Citaat van: M@rc op 06 september 2012 - 14:04:43
Eentje om bij te houden, het is van Boutsen in 1990 geleden dat we als Belgen bij een topteam zaten.

Heb het ook voor jou erop gezet... ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Matthijs op 06 september 2012 - 14:06:05
Was het niet sowieso sinds Boutsen dat er een Belg F1-coureur was?

Nee joh. Philippe Adams had je nog in 199?

Kootje

Citaat van: M@rc op 06 september 2012 - 16:53:51
Citaat van: Matthijs op 06 september 2012 - 14:06:05
Was het niet sowieso sinds Boutsen dat er een Belg F1-coureur was?

Nee joh. Philippe Adams had je nog in 199?

'94

Franky R.

Ik wou nog zeggen, Bas Leijnders, maar die reed alleen op vrijdag? Bij Minardi, dacht ik?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 06 september 2012 - 18:42:52
Ik wou nog zeggen, Bas Leijnders, maar die reed alleen op vrijdag? Bij Minardi, dacht ik?

Yup
Dat was in 2004

T.Nuvolari

Wel het vermelden waard dat Bas Leinders eigenlijk beter in die wagen had gezeten tijdens de races, was absoluut de snelste man van het team. In mijn ogen nog altijd een geweldig gemiste kans, leinders was er echt ééntje voor in de F1.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 07 september 2012 - 08:25:37
Wel het vermelden waard dat Bas Leinders eigenlijk beter in die wagen had gezeten tijdens de races, was absoluut de snelste man van het team. In mijn ogen nog altijd een geweldig gemiste kans, leinders was er echt ééntje voor in de F1.


Tja Marc,


Zo gaat het al jaren in de F1. Het is niet altijd de snelste man, die in de auto zit. :(

T.Nuvolari

Jullie kunner er ook van meespreken.

d'Ambrosio wel mooi op een halve sec in 2de VT. Niet zo slecht, hopelijk morgen supergoed.