Poll: Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Gestart door Enzo, 03 september 2012 - 23:58:39

« vorige - volgende »

Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Botas
Sutil
Heidfeld
D'Ambrosio
Buemi
Alguersuari

Franky R.

Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 09:57:41
Schumacher had zowat 2 jaar nodig om de huidige generatie wagens onder de knie te krijgen. Raïkonnen had in het begin van het seizoen ook niet de snelheid die hij nu heeft. Je stelt ook geen wagen, die je niet kent, af naar je wensen op 2 dagen tijd.

Pas op, ik geef je gelijk hoor. Resultaten is het enige dat telt, spijtig genoeg ook voor Jerome.

Over zijn resultaten:
In de kwali's zat hij in sector 1 een eindje van de pace, sector 2 en 3 waren blijkbaar dan weer veel en veel beter.
In de race had hij na 6 ronden af te rekenen met een KERS die niet meer werkte. 0,5sec per ronde verlies zo wordt gezegd. Denk niet dat hij punten had gehaald, maar misschien wel een plaatsje of 2 naar voren. Zijn start was trouwens heel goed, 2 of 3 plaatsen winst, tot hij voor de eerste chicane de verkeerde kant koos of veel te vroeg in de remmen ging.


Ben met je eens dat zijn resultaat op Monza werd gemankeerd door zijn defecte KERS. Maar ik was en ben nog van mening dat deze invalbeurt de kans was voor Jerome om zijn eerste punten ooit te kunnen pakken.


Jammer genoeg werkte de auto niet mee...

Fabian

Het was natuurlijk een redelijke kans voor Jerome om punten te pakken. Het is voor hem jammer dat zijn KERS niet werkte, maar over het algemeen reed hij vrij kleurloos. Het is vooral jammer voor hemzelf want ik denk dat hij er stiekem ook iets meer van had verwacht.

T.Nuvolari

Tuurlijk, heeft hij ook gezegd. Vond zijn eigen prestatie in de quali's ondermaats. Maar ach, het is het einde van de wereld niet. Op naar de volgende?

Fabian

Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 15:13:42
Tuurlijk, heeft hij ook gezegd. Vond zijn eigen prestatie in de quali's ondermaats. Maar ach, het is het einde van de wereld niet. Op naar de volgende?
Nee het is zeker niet het einde van de wereld. Of er een volgende komt? Ik weet het niet!

Franky R.

Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 15:13:42
Tuurlijk, heeft hij ook gezegd. Vond zijn eigen prestatie in de quali's ondermaats. Maar ach, het is het einde van de wereld niet. Op naar de volgende?


Zou ik niet te snel zeggen...Dit soort kansen in de F1 zijn tegenwoordig buitengewoon minimaal. En om te rijden heeft Jerome gewoon geld nodig...veel geld.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 17:03:20
Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 15:13:42
Tuurlijk, heeft hij ook gezegd. Vond zijn eigen prestatie in de quali's ondermaats. Maar ach, het is het einde van de wereld niet. Op naar de volgende?


Zou ik niet te snel zeggen...Dit soort kansen in de F1 zijn tegenwoordig buitengewoon minimaal. En om te rijden heeft Jerome gewoon geld nodig...veel geld.
Dat wel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoeveel geld Jerome meebrengt aan sponsorgeld. Miljoentje of vier/vijf?!

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 17:03:20
Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 15:13:42
Tuurlijk, heeft hij ook gezegd. Vond zijn eigen prestatie in de quali's ondermaats. Maar ach, het is het einde van de wereld niet. Op naar de volgende?


Zou ik niet te snel zeggen...Dit soort kansen in de F1 zijn tegenwoordig buitengewoon minimaal. En om te rijden heeft Jerome gewoon geld nodig...veel geld.

Bedoelde de volgende F1 Belg. ;)

Kootje


T.Nuvolari

Op deze moment zie ik niemand die daartoe in staat zou zijn. Had altijd gehoopt dat Baguette zijn kans zou krijgen, das pas een topper, maar ja.
Max Verstappen is ook een halve Belg als ik me niet vergis. ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 11 september 2012 - 05:00:24
Max Verstappen is ook een halve Belg als ik me niet vergis. ;)

Ja, dat klopt.
Moeder is Vlaams en hij is ook opgegroeid in België. (weet niet of hij er nog steeds woont)
Laat die 't dan maar worden, is goed voor de verbroedering. ;)