Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:24:52
Hamilton deed het zichtbaar rustig aan...Wist niet dat hij dat in zich had...ROFLOL! En Perez, weer een prima resultaat tegen het einde van een GP.


Ze zijn bij Ferrari gek als ze doorgaan met Massa, ook al deed die het vandaag meer dan uitstekend.

wissel: Perez en Massa.

en dan volgend jaar rijdt Massa in de Sauber, Alonso voorbij.

dan weet Ferrari niet waar ze het moeten zoeken.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Edwin90

Ach, als Massa zo blijft rijden als nu hebben ze een hele goede nummer twee aan hem. Met een iets betere auto kan hij dan mooi achter Alonso aan toeren op de tweede plaats.

Wizard

Zoals ik al zei, Massa kan met een prima auto best resultaten rijden. Hij is het rijden niet verleerd.

Franky R.

Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 15:30:04

wissel: Perez en Massa.

en dan volgend jaar rijdt Massa in de Sauber, Alonso voorbij.

dan weet Ferrari niet waar ze het moeten zoeken.


Massa zie ik volledig inkakken mocht hij worden vervangen door Perez. En ik moet het nog maar zien dat Sauber Massa inhuurt, als hij ook jongere en veel belovende optie heeft [Frijns, Alguersuari]...
Aan de andere kant is Massa de ideale coureur voor Caterham. Met zijn ervaring zou hij het team een stukje vooruit kunnen helpen.


Maar daar zou Massa geen zin in hebben...Dus tja...

Wizard

Hoezo zou Massa inkakken? Meestal geeft een transfer nieuwe energie. En Massa is geen onaardige rijden en meer dan Caterham-waardig als je het mij vraagt. Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 09 september 2012 - 15:34:13
Ach, als Massa zo blijft rijden als nu hebben ze een hele goede nummer twee aan hem. Met een iets betere auto kan hij dan mooi achter Alonso aan toeren op de tweede plaats.

Als ....... dat zeg je goed.
Helaas voor hem is hij veel te wisselvallig waardoor zijn dagen bij Ferrari gesleten zijn.
Althans, dat vermoed ik dan toch. ::)

Enzo

Mooie overwinning voor Hamilton en een onverwachte 2de plek voor Perez. Wat liep die Sauber hard vandaag zeg...

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Wat heb jij tegen Williams ??

Eerst al Sutil, nu weer Massa, wat moeten we met die gasten daar ?? :P

Nyoxios

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 15:41:41
Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Wat heb jij tegen Williams ??

Eerst al Sutil, nu weer Massa, wat moeten we met die gasten daar ?? :P

naja, liever Massa dan Maldonado
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 09 september 2012 - 15:34:13
Ach, als Massa zo blijft rijden als nu hebben ze een hele goede nummer twee aan hem. Met een iets betere auto kan hij dan mooi achter Alonso aan toeren op de tweede plaats.


Dat is ook waar. Maar je zegt het al "Als Massa zo blijft rijden"...Zo goed deed Massa het tot nu toe niet, Monaco uitgezonderd. En vergelijk dat met Perez.


Bovendien heb je als je een slimme teambaas bent, het liefst een oudere ervaren rijder met een jonge hond in je team.


Hmm,


Lauda weer met zijn bolle pens op het podium. Ik mag hopen dat ze gauw kappen met deze onzin!

Wizard

Lewis, écht, als je dan al probeert Italiaans te praten (niet nodig hoor) doe het dan wel goed. ;) Of niet.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:43:55
Dat is ook waar. Maar je zegt het al "Als Massa zo blijft rijden"...Zo goed deed Massa het tot nu toe niet, Monaco uitgezonderd. En vergelijk dat met Perez.

Pérez doet het wat dat aangaat niet beter. Fout voorbeeld. ;)

Kootje

Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 15:43:22
Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 15:41:41
Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Wat heb jij tegen Williams ??

Eerst al Sutil, nu weer Massa, wat moeten we met die gasten daar ?? :P

naja, liever Massa dan Maldonado

Mwah ..... die is vandaag toch van 22 naar 11 gereden, terwijl Massa weer eens in z'n achteruit stond. ;D

Pastor moet alleen z'n agressie onder controle krijgen.
Dan zou hij (tot mijn verbazing) nog best eens 'n hele goede kunnen worden.

Edwin90

Ik vind dat nieuwe podiumprincipe wel leuk eigenlijk. Helemaal met de fans in Monza natuurlijk. Vooral Button pakt het altijd erg leuk aan.

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 15:41:41
Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Wat heb jij tegen Williams ??

Eerst al Sutil, nu weer Massa, wat moeten we met die gasten daar ?? :P

Winnen. ;) Of je Massa nu tof vind of niet, Senna en Maldonado zijn geen partij voor de Braziliaan (Massa). Williams kan een Hamilton, Vettel of Alonso niet permiteren dan maar Massa. Heeft ervaring om door te ontwikkelen en kan prima uit de voeten met een aardige auto. En Williams blijft één van mijn favo teams (na Ferrari). Dus, ansich lijkt me Massa niet de meest foute keuze.