Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 september 2012 - 22:21:01
Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 22:18:10
@Kootje: Ja dat lees ik toch ook wel op elke site. Aan de andere kant zou stabilistator-stang wel logischer zijn om geen snelheid te hebben.

Schijnt hetzelfde te zijn Folkert.
Maar ja, dat wist ik ook niet. :-[


Citaat van: Franky R. op 08 september 2012 - 22:12:19
Anti-rollbar is dan ook Engels voor stabilisator-stang, lieve Kootje... :-*
;)


Hey,


Ik weet ook niet alles, hoor! ;) 
Zo kun/weet jij andere dingen weer beter dan ik, zoals de wissel van Jerome met Grosjean in teamboss...Toch?
;)


Zoals de Engelsen zeggen; 'each to it's own'... 8)

Gerard

Ik denk dat deze wel weer voor Lewis is..
Mijn voorspelling:
1. Lewis
2. Button
3. Kimi
4. Vettel
5. Massa
6. Rosberg
7. Alonso
8. Schumacher

Franky R.

Citaat van: Gerard op 08 september 2012 - 23:35:19
Ik denk dat deze wel weer voor Lewis is..
Mijn voorspelling:
1. Lewis
2. Button
3. Kimi
4. Vettel
5. Massa
6. Rosberg
7. Alonso
8. Schumacher


Hm,


Vettel staat mij iets te hoog bij jou...Maar ik ga grotendeels wel met je mee. Alleen, wie pakt P9 en het laatste puntje op P10? ???

Folkert

Lewis, hij rijd de rest gewoon op een ronde, en pakt op die manier P1, 9 en 10. 28 punten whoe yeah.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 23:51:07
Lewis, hij rijd de rest gewoon op een ronde, en pakt op die manier P1, 9 en 10. 28 punten whoe yeah.
:P

robbert

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 16:38:01
Pffff wat een geluk heeft die Alonso zeg. Hele weekend problemen en alles mogenn vervangen zonder straf.
Wat een geluk  ;D

ik noem het eerder pech. Ferrari had nu de snelheid (nu mss eenmalig omdat het in italie is) en dan hebben ze technische problemen. Zoals verwacht, denk ik dat alonso aan een pechreeks is begonnen, zoals hamilton gehad heeft met zijn mislukte pitstops. Ik ga al tevreden zijn, als alonso in de top 10 de race kan uitrijden, zonder technische problemen

robbert

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 23:51:07
Lewis, hij rijd de rest gewoon op een ronde, en pakt op die manier P1, 9 en 10. 28 punten whoe yeah.
ja ik denk ook dat hamilton de race makkelijk zal winnen. Het is nu toch al zeker bewezen dat mclaren, dankzij de updates in duitsland, de snelste van het pak zijn. Ze zullen nog de titel kunnen nemen, als ferrari nog meer van die pech heeft

Wizard

#127
Sarcastische opmerking verwijdert by Wizard.

0634


Wizard

Een grotere wink hadden ze niet om het stukje sarcasme weer te geven. Opnieuw mijn excuses aan jou en laat ik aansluitend direct nuanceren (kennelijk is sarcasme verboden!) door mijn post op een ander forum hier naar toe te halen: Alonso moet opnieuw van ver komen. Jammer. Wat mij echter verbaasd is dat hij wordt uitgevlakt voor het podium, terwijl hij diverse podia heeft gescoord vanuit vergelijkbare posities. En met een auto die minder goed de baan kon handelen dan de Ferrari op Monza. Niet dat Alonso meteen als winkandidaat kan worden weggezet, maar indien hij goed uit de startblokken komt geef ik hem een goede kans op een leuk resultaat. Nu hopen dat Massa het McLaren weekend gaat verstieren door beter te starten!

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 09:48:13
Alonso moet opnieuw van ver komen. Jammer. Wat mij echter verbaasd is dat hij wordt uitgevlakt voor het podium, terwijl hij diverse podia heeft gescoord vanuit vergelijkbare posities. En met een auto die minder goed de baan kon handelen dan de Ferrari op Monza.

Nou ..... tuurlijk maakt hij best kans op het podium.
Ik denk echter dat, mits er niets fout gaat, P1 en P2 sowieso voor de McLarens zijn.
Dan blijft P3 over, en daarvoor heeft hij imo dan concurentie van Seb, Kimi, Nico, Mark, Paul en Michael.
Vijf van hen hebben 'n betere uitgangspositie, en daardoor zal het erg lastig voor hem worden naar het podium te rijden.
Uitsluiten doe ik het iig niet.


CitaatNiet dat Alonso meteen als winkandidaat kan worden weggezet, maar indien hij goed uit de startblokken komt geef ik hem een goede kans op een leuk resultaat.

Wat ik al zei, niets is onmogelijk.
Zelfs winst uitsluiten doe ik niet, aangezien hij in de 3 VT's akelig rap ,onderweg was.


CitaatNu hopen dat Massa het McLaren weekend gaat verstieren door beter te starten!

Voor het kampioenschap van Lewis is het beter van niet. :P

robbert

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 10:02:23


Nou ..... tuurlijk maakt hij best kans op het podium.
Ik denk echter dat, mits er niets fout gaat, P1 en P2 sowieso voor de McLarens zijn.
Dan blijft P3 over, en daarvoor heeft hij imo dan concurentie van Seb, Kimi, Nico, Mark, Paul en Michael.
Vijf van hen hebben 'n betere uitgangspositie, en daardoor zal het erg lastig voor hem worden naar het podium te rijden.
Uitsluiten doe ik het iig niet.




inderdaad, er zijn veel snelle mannen voor hem. Wordt dus zeer moeilijk om een podium te halen. Zoals ik al eerder verwacht heb, zijn titelkansen zullen weer verminderen, met die mclarens die weer de snelste zijn van het pak. Zij staan er

Wizard

Hoezo snellere mannen voor Alonso? Volgens mij loopt de Ferrari toch aardig. Of Massa heeft het licht gezien. ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 10:17:19
Hoezo snellere mannen voor Alonso? Volgens mij loopt de Ferrari toch aardig. Of Massa heeft het licht gezien. ;)

Er staat: SNELLE niet SNELLERE.
Groot verschil. ::)

Of wou je nu beweren dat alleen Alonso snel is/was ??

Edwin90

Het is onwaarschijnlijk, maar Alonso moet hopen dat wanneer hij naar voren kan komen. Massa dat ook kan en punten weghalen bij McLaren. Klein gelukje voor Alonso is dat Red Bull niet als de brandweer lijkt te gaan hier. Terwijl dat wel de grootste concurrent is.