Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

SanderD


Enzo

Tja, jammer voor Alonso. Was iets met zijn anti-rollbar als ik me niet vergis. Wel goed voor de race en het kampioenschap... 8)
Mooie pole voor de McLaren's, die lijken niet te stoppen voor morgen.

Oja, Jeroen zag je Schumi... ;)

robbert

Het zit Alonso echt niet mee  dit weekend. Zal wellicht weer wat van zijn voorsprong verliezen. Aangezien mclaren weer de snelste zijn. Wordt terug moeilijk voor Alonso

Folkert

Pffff wat een geluk heeft die Alonso zeg. Hele weekend problemen en alles mogenn vervangen zonder straf.
Wat een geluk  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 16:38:01
Pffff wat een geluk heeft die Alonso zeg. Hele weekend problemen en alles mogenn vervangen zonder straf.
Wat een geluk  ;D
Geluk, pardon? Hij had de snelheid om pole te halen en dan spreek jij van geluk omdat hij vanaf P10 mag starten?

Enzo

Alonso komt morgen nog wel opstomen Niels, no worries!  8)
Ik denk dat hij voor Massa zal eindigen.

Niels_

Citaat van: Enzo op 08 september 2012 - 17:24:17
Alonso komt morgen nog wel opstomen Niels, no worries!  8)
Ik denk dat hij voor Massa zal eindigen.
Alsof dat mij gaat geruststellen ;D

McLaren_über_alles

Citaat van: Ńiels op 08 september 2012 - 17:12:19
Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 16:38:01
Pffff wat een geluk heeft die Alonso zeg. Hele weekend problemen en alles mogenn vervangen zonder straf.
Wat een geluk  ;D
Geluk, pardon? Hij had de snelheid om pole te halen en dan spreek jij van geluk omdat hij vanaf P10 mag starten?

Had vandaag inderdaad pech, al heeft hij wel 'geluk' dat het op een circuit als Monza gebeurt, waar je vrij makkelijk kan inhalen (zeker met DRS). Had het in pakweg Hongarije geweest, was het een ander verhaal natuurlijk.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 08 september 2012 - 17:24:17
Alonso komt morgen nog wel opstomen Niels, no worries!  8)
Ik denk dat hij voor Massa zal eindigen.


Ik denk dat Massa zelfs opzij moet gaan voor Alonso...Zie ook de topic over teamorders... :P
;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 08 september 2012 - 17:53:34
Citaat van: Enzo op 08 september 2012 - 17:24:17
Alonso komt morgen nog wel opstomen Niels, no worries!  8)
Ik denk dat hij voor Massa zal eindigen.


Ik denk dat Massa zelfs opzij moet gaan voor Alonso...Zie ook de topic over teamorders... :P
;)

Mocht Alonso hem idd bijhalen (wat niet ondenkbaar is), dan is dat natuurlijk 'n uitgemaakte zaak. ::)

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 08 september 2012 - 16:12:17
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-betreurt-verloren-pole/

Ik wil dus dat er nooit iemand meer zegt dat Alonso geen pech heeft gehad in 2012 ;)

Tot aan België was dat toch ook zo !? :-\

Maar goed, z'n toespeling dat hij wel ff pole had gepakt vind ik ook weer zo wat.
Lekker makkelijk beweren achteraf. ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 08 september 2012 - 19:23:27
Citaat van: sanderalonso op 08 september 2012 - 16:12:17
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-betreurt-verloren-pole/

Ik wil dus dat er nooit iemand meer zegt dat Alonso geen pech heeft gehad in 2012 ;)

Tot aan België was dat toch ook zo !? :-\

Maar goed, z'n toespeling dat hij wel ff pole had gepakt vind ik ook weer zo wat.
Lekker makkelijk beweren achteraf. ::)


Blufpoker idd.
Vooral dat hij 'kalmpjes aan' al 24.1 reed en HAM met 24.0 de pole pakte....HAM die zelf al verbaasd was dat hij pole pakte met zo'n tijd...


Maar goed, als Alonso vandaag echt zo snel was, dan hoeft hij zich morgen geen zorgen te maken....Toch?
;) 

Enzo

Mijn voorspelling voor morgen:

1Hamilton
2Button
3Schumacher
4Vettel
5Alonso
6Rosberg
7Massa
8Raikkonen

Kootje

Hmmmm ...... verwacht Raïkkönen toch wel iets verder naar voren eigenlijk.
Ik denk dat de punten als volgt verdeeld worden.

  1, Hammi
  2, Jens
  3, Schumi
  4, Seb
  5, Kimi
  6, Alonso
  7, Massa
  8, Webber
  9, DiResta
10, Koba

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2012 - 15:51:31
Er schijnt iets afgebroken te zijn van de Ferrari van Alonso, volgens Ferrari waarschijnlijk iets van de roll - bar.
Wat ik me nu eigenlijk afvraag: Hoeveel invloed heeft die afgebroken roll-bar nu op de snelheid? Ik moet nu denken aan een non-aerodynamisch onderdeel die rollen moet tegen gaan als ze crashen.
Trotse vader van Rosalie(L)