Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Folkert op 07 september 2012 - 12:05:35
Denk dat de banden een rol gaan spelen in de achteruit gang van Merc. Word weer warm dit weekend dus ik verwacht niet dat ze lang voor aan blijven. Verwacht Mclaren en Lotus gewoon weer voor aan. Ferrari en RBR durf ik eigenlijk niks over te zeggen.

Tja, it's only friday...
Maar Ferrari heeft altijd wat extra's hier in Monza, dus die zullen zeker nog komen.

Folkert

True, en Ferrari gaat hier ook vaak goed. Daarom heb ik niet echt goede inschatting waar zij staan. Tis ook maar een verwachting. Williams en Sauber kunnen nog wel eens lleuke verrassing geven.

Waar ik erg benieuwd naar ben is Alonso en zijn motor.
Trotse vader van Rosalie(L)


Niels_

Alonso problemen met zijn versnellingsbak, bleef in 2e versnelling steken... Afwachten of ze dat kunnen herstellen, maar ik zie een gridstraf aankomen... :(

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 07 september 2012 - 15:22:39
Alonso problemen met zijn versnellingsbak, bleef in 2e versnelling steken... Afwachten of ze dat kunnen herstellen, maar ik zie een gridstraf aankomen... :(


Schumacher had eerder een probleem met zijn 6. Hebben ze kunnen oplossen zonder bakwissel. Maar een probleem met 2 lijkt mij groter, dan met je 6.


We moeten het maar afwachten.

rafael25


robbert

ja zoals verwacht zal er een pechreeks aankomen voor alonso. Nu heeft hij technische problemen, en juist nu het lijkt dat ferrari qua snelheid meekan met de rest.
Zal dus terug moeilijk worden voor de spanjaard. Mclaren is hier terug snel, dus bevestigen ze hun vorm, en zullen ze nu serieuze titelkandidaten zijn

SanderD

Ferrari heeft getwittert dat Alonso's versnellingsbak verwisselt kan worden zonder een straf te krijgen :D

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 07 september 2012 - 16:54:55
Ferrari heeft getwittert dat Alonso's versnellingsbak verwisselt kan worden zonder een straf te krijgen :D


Hoe kan dat? Mercedes repareerde juist de bak van Schumi, om een bakwissel te voorkomen!?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 17:34:11
Citaat van: sanderalonso op 07 september 2012 - 16:54:55
Ferrari heeft getwittert dat Alonso's versnellingsbak verwisselt kan worden zonder een straf te krijgen :D


Hoe kan dat? Mercedes repareerde juist de bak van Schumi, om een bakwissel te voorkomen!?

Dat komt omdat Alonso de vorige race is uitgevallen.
Daardoor kunnen ze nu ongestraft hun bak wisselen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 18:39:44
Dat komt omdat Alonso de vorige race is uitgevallen.
Daardoor kunnen ze nu ongestraft hun bak wisselen.
Hmm. Dat is een voordeel. Vind dat overigens wel een beetje een kromme regel.

Kootje

Citaat van: Fabian op 07 september 2012 - 18:49:12
Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 18:39:44
Dat komt omdat Alonso de vorige race is uitgevallen.
Daardoor kunnen ze nu ongestraft hun bak wisselen.
Hmm. Dat is een voordeel. Vind dat overigens wel een beetje een kromme regel.

Ik ook, maar het schijnt toch echt de regel te zijn.


0634

Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 19:07:46
Citaat van: Fabian op 07 september 2012 - 18:49:12
Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 18:39:44
Dat komt omdat Alonso de vorige race is uitgevallen.
Daardoor kunnen ze nu ongestraft hun bak wisselen.
Hmm. Dat is een voordeel. Vind dat overigens wel een beetje een kromme regel.

Ik ook, maar het schijnt toch echt de regel te zijn.

Ik begreep dat de bakwissel van Alonso geplant was en daarom toegestaan. De bak moet vijf races meegaan en de oude bak had dat inmiddels gedaan en die mag dan na de trainingen gewisseld worden. Althans, dat is wat ik hoorde.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 08 september 2012 - 11:41:13
Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 19:07:46
Citaat van: Fabian op 07 september 2012 - 18:49:12
Citaat van: Kootje op 07 september 2012 - 18:39:44
Dat komt omdat Alonso de vorige race is uitgevallen.
Daardoor kunnen ze nu ongestraft hun bak wisselen.
Hmm. Dat is een voordeel. Vind dat overigens wel een beetje een kromme regel.

Ik ook, maar het schijnt toch echt de regel te zijn.

Ik begreep dat de bakwissel van Alonso geplant was en daarom toegestaan. De bak moet vijf races meegaan en de oude bak had dat inmiddels gedaan en die mag dan na de trainingen gewisseld worden. Althans, dat is wat ik hoorde.
Dat klinkt een stuk logischer. Want als je uitvalt en de race daarna ongestraft je bak mag verwisselen dan is Pastor wel erg vaak in het voordeel...