Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Sabai

Ik zie het somber in voor de red bulls hier hopelijk dat ze in de race nog kunnen verassen  :-\

Kootje


SanderD


Folkert

#78
Alonso? WTH? Moet wel fout hebben gemaakt.

Lewis strak naar de pole. Ik heb zelfs klein vermoeden dat hij zelfs nog beetje inhield. Maar Massa, wat doe je nu? Ergens een bocht af gesneden?  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Yeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss Lewis and Jenson P1 and P2

Nyoxios

ik vind het zeker apart van Alonso, lijkt wel alsof Alonso in Massa zijn auto zat.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SanderD

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 15:03:25
Alonso? WTH? Moet wel fout hebben gemaakt.

Lewis strak naar de pole. Ik heb zelfs klein vermoeden dat hij zelfs nog beetje inhield. Maar Massa, wat doe je nu? Ergens een bocht af gesneden?  ;D

Is dat zo zelfsprekend dan?

SanderD

Wat eigenlijk wel vaststaat is dat het aan de auto ligt. Alonso heeft getweet dat hij een probleem met zijn auto had en lees het eigenlijk ook op alle F1 sites. Het gerucht gaat dat zijn DRS niet werkte.

gloudiesaurus

 ;D

Slecht in beeld gebracht die laatste paar minuten... van Button kwam niet eens de tijd in beeld. En wat gebeurde er met Alonso? Een fout?

D'Ambrosio, 17e... jammer, had op meer gehoopt! Maar het is ook niet makkelijk omdat je tegewoordig als 3e coureur amper rijdt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert


[/quote]Inderdaad. Een zeer merkwaardige  uitslag en wat er met Alonso gebeurde? Geen idee. Ik vermoed een foutje in zijn snelle ronde. Want hij is niet zomaar 1,4 seconde trager dan Q2. Of hij Pole had kunnen pakken? Geen idee eigenlijk zat er het hele weekend uitstekend bij. Maar Lewis reeds wel hele strakke ronde.

Andere mogelijkheid zou weer problemen met motor of versnellingsbak kunnen zijn. zou niet eerste keer zijn dit weekend.

@Sander: Ja, nou ja niet dat Alonso dat standaard doet, maar zou voor mij wel verklaren waarom hij ineens zo traag is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 15:39:35

Inderdaad. Een zeer merkwaardige  uitslag en wat er met Alonso gebeurde? Geen idee. Ik vermoed een foutje in zijn snelle ronde. Want hij is niet zomaar 1,4 seconde trager dan Q2. Of hij Pole had kunnen pakken? Geen idee eigenlijk zat er het hele weekend uitstekend bij. Maar Lewis reeds wel hele strakke ronde.

Andere mogelijkheid zou weer problemen met motor of versnellingsbak kunnen zijn. zou niet eerste keer zijn dit weekend.

@Sander: Ja, nou ja niet dat Alonso dat standaard doet, maar zou voor mij wel verklaren waarom hij ineens zo traag is.
[/quote]


dit dus, Alonso is het hele seizoen sterk bezig, en dan opeens dit. wel mooi voor Massa, als hij zo blijft presteren is hij zeker volgend jaar nog naast Alonso!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"


gloudiesaurus

Hoop dat het probleem van Alonso geen effect heeft op zijn race van morgen.

Alonso/ Button kunnen morgen goede zaken doen zeg...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Er schijnt iets afgebroken te zijn van de Ferrari van Alonso, volgens Ferrari waarschijnlijk iets van de roll - bar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

McLaren_über_alles

Het begint toch echt wel genant te worden voor Maldonado. Op wat voor een kinderlijke manier sukkelt die gast wel niet af de baan  ;D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.