Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Enzo


Folkert

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/283438/mclaren-on-a-different-level-ferrari-admits/
Zit wel wat waarheid in. Was ook benieuwd hoe goed Alonso het had gedaan. Ik geloof nog steeds in een heel spannend einde.
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Citaat van: Enzo op 04 september 2012 - 21:11:47
http://www.gppits.net/magazine/preview_grand_premio_santander_ditalia/


Dit is idd toch wel een van de mooiste perioden in F1.
Grote wagens, close racing en vaak ook de bodemplaten over het asfalt met vonkenregens... Prachtig was dat...

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat sowieso. Maar ik verwacht hem ook podiumkandidaat op het droge.


Figge

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 13:06:22
Dat sowieso. Maar ik verwacht hem ook podiumkandidaat op het droge.

Als dat zo is dan betekent dat dat de Ferrari voor hem goed genoeg is om de titel binnen te halen.

Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 13:33:05
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 13:06:22
Dat sowieso. Maar ik verwacht hem ook podiumkandidaat op het droge.

Als dat zo is dan betekent dat dat de Ferrari voor hem goed genoeg is om de titel binnen te halen.

Nah, vergeet niet dat Monza 'one of a kind' is.
Als je hier goed gaat betekent dat je een goede mechanische grip en topsnelheid hebt, op de andere circuits heb je meer nodig dan dat.
Ik verwacht persoonlijk dat de Mercedes hier als de brandweer gaat...

Figge

Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 13:41:23
Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 13:33:05
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 13:06:22
Dat sowieso. Maar ik verwacht hem ook podiumkandidaat op het droge.

Als dat zo is dan betekent dat dat de Ferrari voor hem goed genoeg is om de titel binnen te halen.

Nah, vergeet niet dat Monza 'one of a kind' is.
Als je hier goed gaat betekent dat je een goede mechanische grip en topsnelheid hebt, op de andere circuits heb je meer nodig dan dat.
Ik verwacht persoonlijk dat de Mercedes hier als de brandweer gaat...

Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Iedereen heeft t bij Monza altijd maar over hoe goed de topsnelheid van een bepaalde auto is.
Ik zie met het huidige motorreglement eigenlijk niet waarom je dat zou denken... Iedereen rijdt met nagenoeg dezelfde bakverhouding en maximaal 18.000 toeren... Topsnelheid is leuk, maar zeker bij de toppers meestal wel gelijkwaardig...
En als t gaat om (mechanische) grip dan is de Mercedes tot op heden geen topper gebleken. Bovendien schijnt het erg warm te worden in Monza komend weekend, wat ook niet een teken is dat dat in het voordeel van de silberpfeilen zou moeten werken...

Enzo

Oja, die kut Pirelli's weer...
Dacht dat het ging regenen trouwens?? ???

Enzo

Over 20 min begint de persco met oa Hamilton.
Kan wel raden wat voor vragen hij gaat krijgen... ;D

0634

Citaat van: Mark F1gge op 06 september 2012 - 13:33:05
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 13:06:22
Dat sowieso. Maar ik verwacht hem ook podiumkandidaat op het droge.

Als dat zo is dan betekent dat dat de Ferrari voor hem goed genoeg is om de titel binnen te halen.
Dat ligt eraan, er komen nog andere banen.

Folkert

Als ik het goed heb gezien/gehoord, heeft Alonso zo juist een motor opgeblazen. Hopen voor hem dat het een oude motor is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/monza_vt1_schumacher_voor_button/
Nah, mijn voorspelling lijkt toch iets uit te komen. De Merc is snel hier... 8)
Anderzijds is de vraag hoe lang ze een dergelijk tempo kunnen vasthouden zonder de achterbanden te slopen.

Folkert

Denk dat de banden een rol gaan spelen in de achteruit gang van Merc. Word weer warm dit weekend dus ik verwacht niet dat ze lang voor aan blijven. Verwacht Mclaren en Lotus gewoon weer voor aan. Ferrari en RBR durf ik eigenlijk niks over te zeggen.
Trotse vader van Rosalie(L)