Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Hoezo zou Massa inkakken? Meestal geeft een transfer nieuwe energie. En Massa is geen onaardige rijden en meer dan Caterham-waardig als je het mij vraagt. Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!


Williams mag ook, samen met Maldonado...Maar ik zie meer in de combinatie Pastor en Bottas. Of Massa moet met een zeer grote sponsor aankomen, om dan het plekje van Pastor in te nemen.


En over het inkakken...Hij rijdt voor Ferrari, als dat geen energie geeft?!


Het was Massa die eerder zei alleen in te stappen bij een winwaardig team. Zoveel zijn er niet meer van over.


Hamilton blijft bij McLaren
Schumi gaat nog een jaartje door
Grosjean mag ook nog in 2013 blijven rijden


Zeg het maar, Wizard.

rafael25


Wizard

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 15:48:07
Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 15:43:22
Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 15:41:41
Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:40:03
Laat Massa maar bij Williams instappen. Daar zie ik hem nog wel leuke dingen doen!

Wat heb jij tegen Williams ??

Eerst al Sutil, nu weer Massa, wat moeten we met die gasten daar ?? :P

naja, liever Massa dan Maldonado

Mwah ..... die is vandaag toch van 22 naar 11 gereden, terwijl Massa weer eens in z'n achteruit stond. ;D

Pastor moet alleen z'n agressie onder controle krijgen.
Dan zou hij (tot mijn verbazing) nog best eens 'n hele goede kunnen worden.

Massa start derde, finished vierde. Én, Alonso mocht natuurlijk gewoon voorbij. Zelfs zonder het uitvallen van Button gewoon aardig gereden. Maldonado is geen verkeerd coureur maar dankt zijn resultaat grotendeels aan de uitvalbeurten, dat A en B ook hij was onderweg met de strategie, die goed uitpakt.

Wizard


robbert

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:38:12
Zoals ik al zei, Massa kan met een prima auto best resultaten rijden. Hij is het rijden niet verleerd.

ja je ziet het dat het aan die ferrari ligt é. Als die ferrari vooruit te branden is, dan is massa ook goed mee. Maar als ferrari geen snelle wagen heeft, dan kan massa ook niet mee. Dan heeft Massa wel pech dat hij zo'n teamgenoot als alonso heeft

robbert

Hamilton verdient gewonnen, maar wat wil je? Mclaren heeft de snelste wagen van het hele veld. Vettel was toch wel agressief, straf was dus wel meer dan terecht. Alonso heeft schitterend gereden, dus bewijs dat hij wel de titel verdient, maar het wordt moeilijk nu Hamilton terug wat dichterbij gekomen is dankzij zijn overwinning in een zeer snelle mclaren. Dus Alonso moet zeer dringend een paar races voor Hamilton eindigen en een paar races toch winnen
Op naar Singapore.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:49:48
Williams mag ook, samen met Maldonado...Maar ik zie meer in de combinatie Pastor en Bottas. Of Massa moet met een zeer grote sponsor aankomen, om dan het plekje van Pastor in te nemen.

Apart dat een afgeschreven coureur zelfs voorang krijgt op een Massa. Dan durf ik best te roepen dat hij enigszins wordt onderschat. In Massa schuilt écht geen kampioen, maar een Maldonado kan hij écht wel kloppen hoor.

CitaatEn over het inkakken...Hij rijdt voor Ferrari, als dat geen energie geeft?!

Niet voor eigen succes mogen rijden kan demotiverend werken. Kijk naar Hamilton wiens resultaten uitbleven nadat het tegenzat en Button de bovenliggende partij was. En dan praten we over een rijder die te samen met Vettel en Alonso behoort tot de maatstaf van de Formule 1. Dus, waarom het Massa wel kwalijk nemen? Vandaag bewees Massa met een competitieve auto prima te kunnen presteren.

CitaatHet was Massa die eerder zei alleen in te stappen bij een winwaardig team. Zoveel zijn er niet meer van over.

Williams, Sauber??

CitaatHamilton blijft bij McLaren
Schumi gaat nog een jaartje door
Grosjean mag ook nog in 2013 blijven rijden


Zeg het maar, Wizard.

Massa zal niet instappen bij een team dat succesvol is maar naar de successen toegroeit en een Alonso, Hamilton en Vettel niet kunnen betalen. Williams lijkt mij een prima optie voor Massa. Het huidige duo werd weggezet als de slechtste ooit van Williams. En wat je ook van Massa wilt vinden, hij is niet zomaar een pannekoek die deze mannen niet de baas kan.

rafael25


Wizard

Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 15:54:25
Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:38:12
Zoals ik al zei, Massa kan met een prima auto best resultaten rijden. Hij is het rijden niet verleerd.

ja je ziet het dat het aan die ferrari ligt é. Als die ferrari vooruit te branden is, dan is massa ook goed mee. Maar als ferrari geen snelle wagen heeft, dan kan massa ook niet mee. Dan heeft Massa wel pech dat hij zo'n teamgenoot als alonso heeft

Natuurlijk. En Massa had niet altijd de beste strategie. Vaker kon Massa prima mee tijdens de begin fase maar hield Ferrari er vreemde strategiën op na. Een rijder buiten laten die 3-4 seconden verliest gaat nergens over.

robbert

Citaat van: rafael25 op 09 september 2012 - 15:59:21

Vergelijk nu dan!!!
Van Nu!!
ja alonso gaat hier zelfs nog een beetje aan de kant, en vettel deed vandaag het tegenovergestelde. Dus terechte straf

rafael25

Jammer voor Massa. Had hem zeker die podium gegund!!!Maar teamordes zijn toegestaan tegenwoordig!!

rafael25

Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 16:01:30
Citaat van: rafael25 op 09 september 2012 - 15:59:21

Vergelijk nu dan!!!
Van Nu!!
ja alonso gaat hier zelfs nog een beetje aan de kant, en vettel deed vandaag het tegenovergestelde. Dus terechte straf
maar ik twijfel een beetje!!!

Kootje

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:49:13
Winnen. ;) Of je Massa nu tof vind of niet, Senna en Maldonado zijn geen partij voor de Braziliaan (Massa)

Senna ???, nee ..... die is wellicht geen partij voor Felipe, maar ik weet 't niet. :-\
Maar goed, dan zie ik toch liever Bottas instappen.

Van Pastor verwacht ik zelfs dat hij 't Massa wel degelijk moeilijk zal maken.
Die schat ik momenteel toch echt hoger in, mits hij wat kalmer wordt.

Uiteindelijk staan beide heren zelfs in 'n duidelijk mindere auto voor hem in de strijd om het WK.
Dus één van de huidige rijders vervangen voor Massa zie ik niet als 'n verbetering.


Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:51:43
Massa start derde, finished vierde. Én, Alonso mocht natuurlijk gewoon voorbij. Zelfs zonder het uitvallen van Button gewoon aardig gereden. Maldonado is geen verkeerd coureur maar dankt zijn resultaat grotendeels aan de uitvalbeurten, dat A en B ook hij was onderweg met de strategie, die goed uitpakt.

Zelfde geld natuurlijk min of meer voor Massa.
Ook hij profiteerde volop van het uitvallen van Button en in zekere zin Vettel.
Vettel omdat hij daardoor het gevecht niet meer aan hoefde te gaan.

Maar goed, ik dacht dat de ;D wel duidelijk maakte dat het 'n niet al te serieuze opmerking was dat Massa weer eens achteruit reed. ::)


Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:46:36
Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:43:55
Dat is ook waar. Maar je zegt het al "Als Massa zo blijft rijden"...Zo goed deed Massa het tot nu toe niet, Monaco uitgezonderd. En vergelijk dat met Perez.

Pérez doet het wat dat aangaat niet beter. Fout voorbeeld. ;)

Fout voorbeeld ?? :o
Volgens mij staat Perez vóór Massa in het WK, heeft hij al 2 podia, en dat in 'n beduidend mindere auto.
Ik weet niet hoor, maar imo maakt dat toch echt dat Perez het beter doet dan Massa. ::)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:46:36
Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:43:55
Dat is ook waar. Maar je zegt het al "Als Massa zo blijft rijden"...Zo goed deed Massa het tot nu toe niet, Monaco uitgezonderd. En vergelijk dat met Perez.

Pérez doet het wat dat aangaat niet beter. Fout voorbeeld. ;)


Want?


Kobayashi wint toch geen races, terwijl Perez met moeite naderbij komt. Dat zien we wel bij Ferrari met Alonso versus Massa.


Vandaag ging het goed, het gehele weekeinde ging het vrij goed. Met de QT als hoogtepunt voor Massa. Helaas moest hij Alonso voorbij laten, maar dat was te verwachten. Dat zag zowat iedereen aankomen...


Je leest het verkeerd. Ik geef Pastor geen voorrang op Massa, maar bekijk de zaak praktisch vanuit  de belangen van Williams. En het belang van Williams zit h'm toch in het sponsorgeld van Pastor. Daarbij is Pastor niet echt een langzame rijder, doch niet erg slim. Dat is dan ook zijn makke...


Idd. kan het demotiverend zijn als je niet voor eigen succes mag gaan, echter kiest Massa ervoor om toch bij Ferrari te blijven.

Enzo

Sorry hoor, maar ik vond de DT van Vettel dikke Bullshit om eerlijk te zijn. Alonso komt van achter en moet de goede lijn pakken, en dat was niet de buitenkant. Ik denk dat Vettel hem niet eens gezien heeft aan die kant en dat het dus niet opzettelijk was.