Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:13:03
Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 15:11:25
misschient wint Perez hem nog  ;) wat loopt die Sauber hard.


Tja,
Ik zei al...wees voorzichtig met je wensen. Je idool pakt nu geen P2, omdat je Hamilton een DNF wenste... :P


Karma, my boy! ;)

najaa, als Perez hem dan nog wint, vind het best:P Go Karma!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Hamilton cruist denk ik. Komt denk ik(hoop ik) Niet in de cliff.


Vettel doei doei. :D YESSSS.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Nyoxios

naja, als Hamilton vandaag wint. heeft hij het dik verdient. eerlijk is eerlijk.

geen fan van Hamilton, maar als hij zo strak rijdt, verdien je te winnen!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard

Natuurlijk verdient Hamilton het. Heeft dan van A tot Z geregeerd.

Franky R.

@Wizard,


Dat zou eventueel nog kunnen...Oh, Vettel....Ja, Horner is niet blij!!!!


@Nyoxios,


Perez mag hem van mij winnen. IMHO had Perez in Maleisie al moeten winnen! Vettel is al uitgevallen en ik had dat niet eens gewenst. Doe ik al een hele tijd niet meer. Een rijder doet het goed of niet.

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:18:44
@Wizard,


Dat zou eventueel nog kunnen...Oh, Vettel....Ja, Horner is niet blij!!!!


@Nyoxios,


Perez mag hem van mij winnen. IMHO had Perez in Maleisie al moeten winnen! Vettel is al uitgevallen en ik had dat niet eens gewenst. Doe ik al een hele tijd niet meer. Een rijder doet het goed of niet.

Idd  Perez mag ook winnen, en ja in Maleisie ook. dat was het eerlijkst!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"


Franky R.

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 15:18:21
Natuurlijk verdient Hamilton het. Heeft dan van A tot Z geregeerd.


Maar Perez maakt het eventjes spannend, hoor! Webber out...De laatste ronde...

0634

King Lewis! Top man. Perez ook. En tja, Alonso zal ook niet echt balen.

Button definitief weg, Webber en Vettel... tja.

McLaren_über_alles

Tot aan daar het "pechweekend" voor Alonso...

Webber uit, Vettel uit, Button uit, Massa die hem voor laat... Is eigenlijk gewoon de winnaar van het weekend.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Nyoxios

Alonso zal niet balen?

Alonso kan zijn lol niet op!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Franky R.

Hamilton deed het zichtbaar rustig aan...Wist niet dat hij dat in zich had...ROFLOL! En Perez, weer een prima resultaat tegen het einde van een GP.


Ze zijn bij Ferrari gek als ze doorgaan met Massa, ook al deed die het vandaag meer dan uitstekend.

McLaren_über_alles

Citaat van: Franky R. op 09 september 2012 - 15:24:52
Hamilton deed het zichtbaar rustig aan...Wist niet dat hij dat in zich had...ROFLOL! En Perez, weer een prima resultaat tegen het einde van een GP.


Ze zijn bij Ferrari gek als ze doorgaan met Massa, ook al deed die het vandaag meer dan uitstekend.

Heeft wel als absolute voordeel dat het steeds dezelfde rijder is die de punten meeneemt. Bij alle andere teams met gelijkwaardige rijders pakken de rijders constant punten van elkaar af (de ene keer wint Button, de andere keer Hamilton,...). Bij Ferrari is dat totaal niet het geval. Alonso pakt alle punten, in tegenstelling tot pannenkoek Massa. En als de pannenkoek dan als eens voor Alonso rijdt, dan wordt hij vriendelijk aangemaand om hem voor te laten, terwijl de McLaren's en de Red Bulls elkaar hard bekampen...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.