Grosjean geschorst

Gestart door Gerard, 02 september 2012 - 18:24:00

« vorige - volgende »

schorsing terecht?

ja
10 (55.6%)
nee
8 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:29:16
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 19:27:11
Ik ben het met Franky eens dat niet alles Romain's schuld is.

Alleen Franky: Jackie Stewart is een opperheld, geen zeurpiet!!!!! :)
Dat zal wel komen, omdat ik niets heb met die Schot...En ook het akkefietje met Verstappen pleit niet voor die man...Alsof Jos niet kon/kan rijden...Stewart had toen beter op de auto's kunnen concentreren.  :(

Op sommige mensen in deze wereld mag je gewoon geen commentaar leveren en moet je gewoon in bewondering zwijgzaam toekijken. JC is daar bijvoorbeeld eentje van. Jackie Stewart m.i. ook. But that's me :)


T.Nuvolari

Ik kan me wel iets bij de uitleg van Boulier voorstellen, aan de andere kant worden recidivisten altijd harder aangepakt en dat is maar goed ook.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2012 - 06:48:05
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:29:16
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 19:27:11
Ik ben het met Franky eens dat niet alles Romain's schuld is.

Alleen Franky: Jackie Stewart is een opperheld, geen zeurpiet!!!!! :)
Dat zal wel komen, omdat ik niets heb met die Schot...En ook het akkefietje met Verstappen pleit niet voor die man...Alsof Jos niet kon/kan rijden...Stewart had toen beter op de auto's kunnen concentreren.  :(

Op sommige mensen in deze wereld mag je gewoon geen commentaar leveren en moet je gewoon in bewondering zwijgzaam toekijken. JC is daar bijvoorbeeld eentje van. Jackie Stewart m.i. ook. But that's me :)
JC? Julius Caesar?
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian


Enzo

Jim Clark zal die bedoelen... ;)

Fabian

Citaat van: Enzo op 11 oktober 2012 - 11:20:38
Jim Clark zal die bedoelen... ;)
Ah oke. En ik maar coureurs bedenken die de initialen JC hadden...

Matthijs

Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 11:22:03
Citaat van: Enzo op 11 oktober 2012 - 11:20:38
Jim Clark zal die bedoelen... ;)
Ah oke. En ik maar coureurs bedenken die de initialen JC hadden...
En toen was Julius Ceasar je best guess? ;)



Franky R.

#99
Citaat van: M@rc op 11 oktober 2012 - 09:31:07
Ik kan me wel iets bij de uitleg van Boulier voorstellen, aan de andere kant worden recidivisten altijd harder aangepakt en dat is maar goed ook.
Waarom is dat goed? Zo kan een recidivist in de F1 zijn blazoen nooit 'schoon rijden'...Dan zeg je eigenlijk; 'eens een brokkenmaker, altijd een brokkenmaker'...


Nu klopte dat merendeels wel in de geschiedenis van de F1, maar als zelfs de 'Koning der Brokkenmakers' [De Cecaris] kan veranderen in een gerespecteerde coureur...Waarom Grosjean of zelfs Pastor niet? Omdat men tegenwoordig geen geduld meer heeft? Dat kan...maar dan ligt het IMHO niet aan de rijder.


En brokkenmakers horen nu eenmaal in de autosport...Toon mij een jaar/seizoen in de F1, dat er geen 'brokkenmakers' aan de start verschenen... :P

Franky R.

BTW,


Wie is dat? Die 'Jan Claassen'? ???

Folkert

De enige Jan Claasen die ik ken is van vroeger, van die poppenkast serie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 11 oktober 2012 - 02:46:09
Citaat




CitaatMonaco:
Alonso zoekt ruimte om een slecht gestarte Hamilton aan te vallen, maar verzuimd de spiegels te gebruiken. RG krijgt een tik, wijkt naar links waar Schumacher zit die op dat moment het buitenom de Lotus-rijder wilde proberen. Romain treft geen blaam, maar dat lijkt iedereen nu te zijn vergeten.


Dus, Romain gaat vrijuit.....

CitaatDus conclusie:

Slechts in 3 gevallen kun je spreken van ondoordacht handelen van Romain Grosjean, te weten: Spanje, Duitsland en Monaco. In alle andere gevallen kun je vraagtekens zetten bij het handelen van de concurrentie!


.....Of toch niet?


Godverdomme, Allahdammit, Boedhadammit!!! >:( >:( >:(


En ik had de tekst nog zo nagezien...Je hebt het goed gelezen, maar IK heb de fout gemaakt om Monaco te noemen ipv BELGIË.


Dus in de tekst waar Spanje, Duitsland en Monaco staan, moet er Spanje, Duitsland en België staan.


Immers staat het ook aangegeven per incident in het hoeverre Grosjean schuldig is!!!
Dus ik moet je bedanken voor je oplettendheid! :P


De tekst is dus als volgt;


Slechts in 3 gevallen kun je spreken van ondoordacht handelen van Romain Grosjean, te weten: Spanje, Duitsland en België. In alle andere gevallen kun je vraagtekens zetten bij het handelen van de concurrentie!
:-X


Hopelijk is het nu wat duidelijker...[En ja, het was veel werk. Vooral omdat de FOM het nodig vond om alle mogelijke beelden op Youtube op zwart te zetten.]

No problemo amigo!

Franky R.


Fabian

Citaat van: Folkert op 11 oktober 2012 - 17:13:32
De enige Jan Claasen die ik ken is van vroeger, van die poppenkast serie.
10 punten voor Folkert. Ik bedoelde ook Jan Klaassen, maar omdat er JC stond heb ik er Jan Claassen van gemaakt...