Grosjean geschorst

Gestart door Gerard, 02 september 2012 - 18:24:00

« vorige - volgende »

schorsing terecht?

ja
10 (55.6%)
nee
8 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 15

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 september 2012 - 13:56:26
Maar deze is wel echt geniaal. Dat stukje dat z'n leven voor hem voorbij vliegt is echt hilarisch... ;D


Het was leuker geweest als ze Kobayashi Japanse karakters hadden meegegeven... ;D ...Maar het is idd. erg goed!

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 13:55:08
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 22:15:16

;D


;D ;D ;D


Me dunkt dat we nog een heleboel van dit soort grappen krijgen... :D


Maar even dit; Ik snap de tekst bij Lewis niet? "GAP"???! ???

Volgens mij staat daat CRAP.

Fabian

Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 08:45:46
Volgens mij staat daat CRAP.
Dat klopt helemaal. Lewis 'roept' inderdaad CRAP!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 10 september 2012 - 10:19:54
Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 08:45:46
Volgens mij staat daat CRAP.
Dat klopt helemaal. Lewis 'roept' inderdaad CRAP!


Oh, nu zie ik het ook...Tja, dit ouwetje [ik dus] heeft iets meer tijd nodig om het eea te zien... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 14:20:27
Citaat van: Fabian op 10 september 2012 - 10:19:54
Citaat van: M@rc op 10 september 2012 - 08:45:46
Volgens mij staat daat CRAP.
Dat klopt helemaal. Lewis 'roept' inderdaad CRAP!


Oh, nu zie ik het ook...Tja, dit ouwetje [ik dus] heeft iets meer tijd nodig om het eea te zien... :P
Hahaa. We zijn hier om elkaar te helpen...

Franky R.

Schop het topic even omhoog n.a.v. het recentste artikel van mijn handen ook omdat ik geen nieuw topic over Grosjean wil openen. Deze volstaat! ;)


http://www.gppits.net/magazine/analyse_romain_grosjean/


Rept/roept u maar! :)

Wizard

Heb het vluchtig gelezen (oogt wat rommelig) maar volgens mij spreek jij je daar tegen wat betreft Monaco. Eerst dat Romain geen blaam treft, daarna dat het één v/d 3 gevallen is van ondoordacht handelen. En, maar dat mag, je analyse is wel héél persoonlijk. Natuurlijk wordt Grosjean nu wel heel makkelijk slachtoffer maar hij ging ook niet altijd vrijuit. Zelfs 3 gevallen vind ik nogal wat.

Figge

Grojean is een jongen die zich nog erg graag wil bewijzen. Is daarom erg eager.
Persoonlijk kan ik bij geen van de incidenten zeggen dat ik het dermate dramatisch vindt om zo veel kritiek op hem te hebben of hem te schorsen. De aanrijding met Webber is voor mij gewoon een race incident, meer niet. Voor het zelfde geld rijdt Kimi, Alonso uit de race...

0634

Ik ben het met Franky eens dat niet alles Romain's schuld is.

Alleen Franky: Jackie Stewart is een opperheld, geen zeurpiet!!!!! :)

Kootje

Zeker niet alles kun je RG aanrekenen. Als je zoals in Monaco eerst zelf 'n beuk krijgt dan kun je er zelf zo weinig aan doen. Grootste probleem is dat hij, schuldig of niet, wel erg vaak betrokken is bij [start]incidenten. Bij sommige piloten werkt dat dan tegen hen. Hamilton en Maldonado bijvoorbeeld, worden bij vrijwel ieder incident direct als schuldige aan gewezen. RG is er daar ook één van, maar dat wil niet zeggen dat ze ook altijd schuldig zijn.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 oktober 2012 - 18:23:22
Heb het vluchtig gelezen (oogt wat rommelig) maar volgens mij spreek jij je daar tegen wat betreft Monaco. Eerst dat Romain geen blaam treft, daarna dat het één v/d 3 gevallen is van ondoordacht handelen. En, maar dat mag, je analyse is wel héél persoonlijk. Natuurlijk wordt Grosjean nu wel heel makkelijk slachtoffer maar hij ging ook niet altijd vrijuit. Zelfs 3 gevallen vind ik nogal wat.


Ik vind het heel knap van je dat uitrekent jij leest, dat mijn analyse zichzelf tegenspreek en ook nog persoonlijk is.


Immers, verdedig ik RG helemaal niet...Ik constateer slechts dat Romain in drie gevallen zelf stupide actie's heeft uitgehaald. Horner en co hebben het over 8 ongevallen...Dat is iets anders dan drie, toch? En dat blijkt ook uit mijn artikel...


En ik had het per incident bekeken...Maar je zei al dat je het vluchtig had gelezen...En dan toch een oordeel vellen? ::) ::) ::)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2012 - 19:27:11
Ik ben het met Franky eens dat niet alles Romain's schuld is.

Alleen Franky: Jackie Stewart is een opperheld, geen zeurpiet!!!!! :)
Dat zal wel komen, omdat ik niets heb met die Schot...En ook het akkefietje met Verstappen pleit niet voor die man...Alsof Jos niet kon/kan rijden...Stewart had toen beter op de auto's kunnen concentreren.  :(

Wizard

#87
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 21:27:05
Citaat van: Wizard op 10 oktober 2012 - 18:23:22
Heb het vluchtig gelezen (oogt wat rommelig) maar volgens mij spreek jij je daar tegen wat betreft Monaco. Eerst dat Romain geen blaam treft, daarna dat het één v/d 3 gevallen is van ondoordacht handelen. En, maar dat mag, je analyse is wel héél persoonlijk. Natuurlijk wordt Grosjean nu wel heel makkelijk slachtoffer maar hij ging ook niet altijd vrijuit. Zelfs 3 gevallen vind ik nogal wat.


Ik vind het heel knap van je dat uitrekent jij leest, dat mijn analyse zichzelf tegenspreek en ook nog persoonlijk is.


Immers, verdedig ik RG helemaal niet...Ik constateer slechts dat Romain in drie gevallen zelf stupide actie's heeft uitgehaald. Horner en co hebben het over 8 ongevallen...Dat is iets anders dan drie, toch? En dat blijkt ook uit mijn artikel...


En ik had het per incident bekeken...Maar je zei al dat je het vluchtig had gelezen...En dan toch een oordeel vellen? ::) ::) ::)

Ik zie, ik raak een gevoelige snaar. Excuses daarvoor. Mijn oordeel vel ik juist op het kwijtraken van mij als lezer. Doe er je voordeel mee! Ik poog je nergens te beledigen want weet hoeveel tijd en energie het kost een site dan wel forum draaiende te houden. Niks anders dan respect voor die inzet!

Waarin jij je tegenspreekt -in mijn optiek- is het volgende:

CitaatMonaco:
Alonso zoekt ruimte om een slecht gestarte Hamilton aan te vallen, maar verzuimd de spiegels te gebruiken. RG krijgt een tik, wijkt naar links waar Schumacher zit die op dat moment het buitenom de Lotus-rijder wilde proberen. Romain treft geen blaam, maar dat lijkt iedereen nu te zijn vergeten.

Dus, Romain gaat vrijuit.....

CitaatDus conclusie:

Slechts in 3 gevallen kun je spreken van ondoordacht handelen van Romain Grosjean, te weten: Spanje, Duitsland en Monaco. In alle andere gevallen kun je vraagtekens zetten bij het handelen van de concurrentie!

.....Of toch niet? ;)

[edit]

Eerder roep je nog dat hem geen blaam treft om zijn actie hier weg te zetten als ondoordacht. Dat vond ik niet écht stroken met elkander. Vandaar mijn opmerking. Overigens, je had je mening schuin gedrukt staan en uitspraken van rijders in het blauw, ontzettend fijn, alleen ging ik daarom snel door de tekst om de highlights eruit te halen. En kwam tot deze conclusie waar ik, nu ik deze wel heb gelezen, nog steeds achter sta.

Enzo

Nou, we kunnen er wel om heen blijven draaien. Maar Grosjean is gewoon een brokkenmaker net als Maldonado. Beide zijn snel maar ook veels te veel betrokken bij incidenten. Iets meer kalmte en rust zou beide geen kwaad doen imo.

Franky R.

Citaat




CitaatMonaco:
Alonso zoekt ruimte om een slecht gestarte Hamilton aan te vallen, maar verzuimd de spiegels te gebruiken. RG krijgt een tik, wijkt naar links waar Schumacher zit die op dat moment het buitenom de Lotus-rijder wilde proberen. Romain treft geen blaam, maar dat lijkt iedereen nu te zijn vergeten.


Dus, Romain gaat vrijuit.....

CitaatDus conclusie:

Slechts in 3 gevallen kun je spreken van ondoordacht handelen van Romain Grosjean, te weten: Spanje, Duitsland en Monaco. In alle andere gevallen kun je vraagtekens zetten bij het handelen van de concurrentie!


.....Of toch niet?


Godverdomme, Allahdammit, Boedhadammit!!! >:( >:( >:(


En ik had de tekst nog zo nagezien...Je hebt het goed gelezen, maar IK heb de fout gemaakt om Monaco te noemen ipv BELGIË.


Dus in de tekst waar Spanje, Duitsland en Monaco staan, moet er Spanje, Duitsland en België staan.


Immers staat het ook aangegeven per incident in het hoeverre Grosjean schuldig is!!!
Dus ik moet je bedanken voor je oplettendheid! :P


De tekst is dus als volgt;


Slechts in 3 gevallen kun je spreken van ondoordacht handelen van Romain Grosjean, te weten: Spanje, Duitsland en België. In alle andere gevallen kun je vraagtekens zetten bij het handelen van de concurrentie!
:-X


Hopelijk is het nu wat duidelijker...[En ja, het was veel werk. Vooral omdat de FOM het nodig vond om alle mogelijke beelden op Youtube op zwart te zetten.]