Round 15: Grand Prix van Japan

Gestart door Kootje, 01 oktober 2012 - 16:47:44

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: robbert op 10 oktober 2012 - 20:56:10
Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2012 - 18:57:19
Citaat van: Wizard op 10 oktober 2012 - 18:25:48
Verwacht je nog serieuze veranderingen? En zo ja, denk je dat ze bij Red Bull en McLaren achterover leunen en het aan een toeval over laten? Ook daar staan alle zeilen bij! En die kunnen Aerodynamisch ook nog eens meer dan Ferrari kan met een onbetrouwbare windtunnel.


Het is makkelijker voor teams die 'achterlopen' qua ontwikkeling om meer uit de auto te halen, dan voor teams die al snel zijn maar door omstandigheden niet aan de leiding gaan.


Dus ja, ik verwacht nog een rood konijntje uit de hoed van Ferrari. Idd. staan RBR en McLaren niet stil, maar McLaren heeft nu problemen met de bak...waar RBR eerder defecte dynamo's had.
En het is Ferrari al eerder gelukt om deze F12012 'om te gooien'...Ook toen stonden RBR en McLaren niet stil, toch? ;)

ja dat is mss waar, maar ondertussen staat ferrari terug op dezelfde positie als toen.
Nou,
Als ik de VT van vanochtend zo bekijk...Alonso blijft er goed bij zitten...Vettel moet dan natuurlijk niet winnen. Maar we weten ook niet waar McLaren in VT2 mee bezig was.

0634

Citaat van: Folkert op 12 oktober 2012 - 08:13:36
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=44862Kennelijk toch geen slechte setup, maar een kapotte achterwiel ophanging.

Ik heb het eigenlijk nergens anders terug gelezen...