Round 12: Shell Belgian Grand Prix, Spa Francorchamps

Gestart door Enzo, 27 augustus 2012 - 23:56:40

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:15:58
Die hard Fan, hulde. In voorspoed en tegenspoed(excuus, de bieren beginnen mij intehalen.)
Hahaa. Zeker een die-hard. Baalde ook enorm toen Narain er vanaf vloog.

Folkert

Citaat van: Fabian op 03 september 2012 - 00:18:11
Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:15:58
Die hard Fan, hulde. In voorspoed en tegenspoed(excuus, de bieren beginnen mij intehalen.)
Hahaa. Zeker een die-hard. Baalde ook enorm toen Narain er vanaf vloog.
Zeker omdat hij op weg was naar zijn eerste overwinning.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Fabian

Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:21:04
Citaat van: Fabian op 03 september 2012 - 00:18:11
Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:15:58
Die hard Fan, hulde. In voorspoed en tegenspoed(excuus, de bieren beginnen mij intehalen.)
Hahaa. Zeker een die-hard. Baalde ook enorm toen Narain er vanaf vloog.
Zeker omdat hij op weg was naar zijn eerste overwinning.
Ja. Hij was lekker op weg.

Citaat van: Enzo op 03 september 2012 - 00:24:45
Tjonge jonge, wat een race... :o
Wat een begin vooral...

Folkert

Het begin. Ik ben er nog steeds ontchogeld over. Ik had wel iets leukers kunnen bedenken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:30:41
Het begin. Ik ben er nog steeds ontchogeld over. Ik had wel iets leukers kunnen bedenken.
Ik ook. Alonso heeft echt veel geluk gehad dat Grosjean voorlangs over zijn Ferrrari crashde. Dat had ook heel anders kunnen aflopen.

Folkert

Heb de crash iets van 5 keer gezien, maar wat een geluk heeft Alonso daar zeg. Ik dacht heel even nog dat Grosjean het hoofd wel raakte. Dit had makkelijk anders kunnen aflopen. Ik denk dat het ook wel mee speelt in de straf van Romain. Terecht of niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 september 2012 - 00:37:37
Heb de crash iets van 5 keer gezien, maar wat een geluk heeft Alonso daar zeg. Ik dacht heel even nog dat Grosjean het hoofd wel raakte. Dit had makkelijk anders kunnen aflopen. Ik denk dat het ook wel mee speelt in de straf van Romain. Terecht of niet.
En toen kwam Gary Hartstein nog aanrennen dus toen dacht ik even dat het echt goed fout zat...

T.Nuvolari

Geweldige aangename gp gezien, zelfs de Drs zone stoorde niet altijd. Button heeft duidelijk zijn vorm terug, me like. Vettel was voor mij de man van de race, wat een comeback. Spijtig dat Schumacher het niet kon volhouden. Manoeuvre van de dag, Räikkönen op Schumi zeker.  :o

Enzo


Wizard

Sow zeg! Nogal wiedes dat Grosjean een straf krijgt zeg!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 03 september 2012 - 00:08:01
Citaat van: Franky R. op 02 september 2012 - 23:45:32
Citaat van: Fabian op 02 september 2012 - 22:59:26
Citaat van: Franky R. op 02 september 2012 - 20:13:55
Citaat van: Fabian op 02 september 2012 - 20:08:46
Wel frapant dat dat wiel van Narain zomaar los kan komen. Was toch geen super harde klap...


Tja,


Een beetje een auto van kitcar-kwaliteit dan...Een zeer belabberde kitcar-kwaliteit. :P  Ik dacht toch te weten dat de banden of beter gezegd de fusee's gezekerd waren dmv een stalen kabel?
Daarom. Zo'n kabel zou er voor moeten zorgen dat die band vast blijft zitten. De impact was niet superhard dus ik denk dat die band niet goed vast zat.


Oorzaak van de crash EN het loskomen van de band, was een losgeraakte wielmoer. Dat ding was niet goed bevestigd na zijn pitstop...


Dus geen 'kitcar'-kwaliteit, al is de HRT geen Ferrari of RBR, maar een crewlid [ex-McLaren? :P ] die zat te slapen... ;)
Kijk dat schept duidelijkheid. Vond het een raar moment. Een coureur met de kwaliteiten van Narain zou zijn auto niet zo maar ineens verliezen dus er moest wel iets aan de hand zijn.


Ik weet het, jij weet het en de rest ook...Narain had de afgelopen WK's Formule 1 moeten winnen, ipv die ene Duitse 'vinger'... :P


;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 september 2012 - 11:56:11



Ik weet het, jij weet het en de rest ook...Narain had de afgelopen WK's Formule 1 moeten winnen, ipv die ene Duitse 'vinger'... :P


;)
Exact Franky!

rafael25

#238
telemetry van zijn wagen(Hamilton)


Whitmarsh vertelde zelf dat ze lewis gevraagd hadden het eraf te halen waarna hij dit deed, maar beetje te laat!!

Sabai

Citaat van: rafael25 op 03 september 2012 - 16:26:23
telemetry van zijn wagen(Hamilton)


Whitmarsh vertelde zelf dat ze lewis gevraagd hadden het eraf te halen waarna hij dit deed, maar beetje te laat!!

Handig voor de concurenten  ;) zullen ze bij mc laren wel blij mee geweest zijn.