Round 12: Shell Belgian Grand Prix, Spa Francorchamps

Gestart door Enzo, 27 augustus 2012 - 23:56:40

« vorige - volgende »

Wizard


KVDracer

In plaats van dat Mercedes dan gewoon stopt met de anderen, dan hadden ze tenminste nog een kans op een podiumplek. Maakt MS een hele lange eerste stint, een hele lange tweede stint, kan de tijden niet rijden zoals de anderen omdat zijn banden er anders aan toe zijn en dan nog een korte derde stint. Hier smijten ze toch een mooi resultaat weg zenne, zo zullen ze nooit deftieg resultaten behalen

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Gerard

Oke, heb de herhaling nu nog eens goed bekeken.. en inderdaad... Grosjean is her de enig aanwijsbare schuldige...

Franky R.

Citaat van: Gerard op 02 september 2012 - 15:52:22
Oke, heb de herhaling nu nog eens goed bekeken.. en inderdaad... Grosjean is her de enig aanwijsbare schuldige...


En het erge is dat Grosjean geen enkele reden had om daar te rijden...Hij wist best dat Hamilton daar zat...Een zeer onnodige incident veroorzaakt door Grofjean.... >:(

rafael25

#170
Vettel een aantal goede punten verzameld  Alonso scoort zijn eerste DNF. Zeer triest om zowel Hmilton en Alonso te zien


Vieze baas

#171
Man wat is die Maldonado een hark zeg. Beste valse start die ik ooit gezien heb denk ik en dan na 3 rondes alweer zonder vleugel je auto aan de kant zetten. Hij zorgt iig wel voor wat actie.

Mercedes ook heel matig. Hoe kunnen ze nou Rosberg 10 rondes laten klungelen, alleen een 1 stop strategie zou dat verklaren. Maar nee dan halen ze hem 7 rondes voor de finish nog een keer naar binnen.

rafael25

Nou, ik denk dat de McLaren heeft de snelste auto en Button of Hamilton zal winnen in Monza!!

0634

Ik vond nou niet bepaald een heel verschrikkelijke fout van Grosjean. Een fout ja, in het hevige startgeweld... zo gaan die dingen soms. Wel heel lullig voor de slachtoffers.

Franky R.

#174
Citaat van: Jeroen op 02 september 2012 - 16:28:24
Ik vond nou niet bepaald een heel verschrikkelijke fout van Grosjean. Een fout ja, in het hevige startgeweld... zo gaan die dingen soms. Wel heel lullig voor de slachtoffers.


Meen je dat serieus, Jeroen?!
Grosjean had daar niets te zoeken. Hij drukt Hamilton gewoon weg..dat is toch niet normaal?! Na vijf rondjes kun je zoiets doen, maar bij de start zit alles zeer dichtbij. Dus hoe Romain ooit heeft kunnen denken dat er daar wel ruimte zou zijn?! ::)


Nee, de FIA moet maar eens nader kijken naar die move van Grosjean...

Wizard

Met Franky eens. Grosjean steekt een half veld over in de breedte. Dat staat gelijk als met een blinddoek een drukke autobaan oversteken en gokken dat het goed gaat. Juist tijdens de start is geen ruimte voor dit wat Grosjean daar deed.


0634

Citaat van: Franky R. op 02 september 2012 - 16:31:43
Citaat van: Jeroen op 02 september 2012 - 16:28:24
Ik vond nou niet bepaald een heel verschrikkelijke fout van Grosjean. Een fout ja, in het hevige startgeweld... zo gaan die dingen soms. Wel heel lullig voor de slachtoffers.


Meen je dat serieus, Jeroen?!
Grosjean had daar niets te zoeken. Hij drukt Hamilton gewoon weg..dat is toch niet normaal?! Na vijf rondjes kun je zoiets doen, maar bij de start zit alles zeer dichtbij. Dus hoe Romain ooit heeft kunnen denken dat er daar wel ruimte zou zijn?! ::)


Nee, de FIA moet maar eens nader kijken naar die move van Grosjean...

Ik betwist niet dat het een fout is van Romain, maar dat heb je wel eens in een dru kstartveld. Dom. Zonde. Jammer. Ik heb het niet zzo op uitspraken als dia van Hamilton die dan achteraf roept dat de FIA maar eens goed naar Grosjean moet kijken omdat hij dat wel vaker doet. Tjonge, wat een hypocriet. Hij heeft zelf toch ook een heel oevre van woest acties opgebouwd.

Maar nogmaals: absoluut dom van Grosjean hoor.


McLaren_über_alles

Schorsing van 1 race vind ik alleszins een zeer zware straf. Het was vooral een lompe, weinig doordachte actie, maar het was zeker niet zo dat hij bewust Hamilton raakt. Vandaar dat, zeker rekening houdende met straffen uit het verleden een gridpenalty misschien wel voldoende was (10-tal plaatsen achteruit).

Dit betekent dan waarschijnlijk ook dat d'Ambrosio in Monza opnieuw aan de start komt??
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.