Round 12: Shell Belgian Grand Prix, Spa Francorchamps

Gestart door Enzo, 27 augustus 2012 - 23:56:40

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Folkert op 02 september 2012 - 13:00:15
Maar jij bent ook races uit 2006 en 2005 aan het kijken nu ;)

Neuh, om Alonso op het podium te zien hoef ik niet ver terug te gaan ;).

Sabai

ook weer leuke berichten voor Schummi. Z'n motor is gewisseld en nu is er een elektrisch probleem. Het begint wel weer een beetje op het Honda tijdperk te lijken daar. Volgens mij zijn ze daar met de ontwikkeling van de wagen totaal de verkeerde kant op gegaan. :-\

Kootje

Nog 10 minuutjes, en dan gaan we eindelijk weer van start. :)
Iedereen alvast 'n fijne, maar vooral spektaculaire race gewenst. 8)

Sabai

Citaat van: Sabai op 02 september 2012 - 13:21:30
ook weer leuke berichten voor Schummi. Z'n motor is gewisseld en nu is er een elektrisch probleem. Het begint wel weer een beetje op het Honda tijdperk te lijken daar. Volgens mij zijn ze daar met de ontwikkeling van de wagen totaal de verkeerde kant op gegaan. :-\

Volgens mij had ik iets verkeerd verstaan  ;)


KVDracer

Toch een fout van Grosjean, niet genoeg op anderen gelet. Sauber stond er goed voor, maar de race is nu al over voor hun.

Fabian




Gerard

Holy shit! Grosjean de aanstichter? Of reageerde hij op Perez en raaakte Lewis daarna??

Wizard

Citaat van: KVDracer op 02 september 2012 - 14:09:03
Toch een fout van Grosjean, niet genoeg op anderen gelet. Sauber stond er goed voor, maar de race is nu al over voor hun.

Inderdaad. Man, wat een dompert. Lewis eruit, Alonso eruit.....

Sabai


Fabian

Citaat van: Wizard op 02 september 2012 - 14:11:39
Citaat van: KVDracer op 02 september 2012 - 14:09:03
Toch een fout van Grosjean, niet genoeg op anderen gelet. Sauber stond er goed voor, maar de race is nu al over voor hun.

Inderdaad. Man, wat een dompert. Lewis eruit, Alonso eruit.....
Tja dit is een domper. Vooral voor Alonso als je kijkt naar het kampioenschap. Narain btw op P13 volgens mij!

Fabian


Gerard