Round 12: Shell Belgian Grand Prix, Spa Francorchamps

Gestart door Enzo, 27 augustus 2012 - 23:56:40

« vorige - volgende »

Gerard

Nah da was een weinig enervende Vrijdag voor de fans... zonde van t duurbetaalde kaartje  ::)

Fabian

Je kunt het ook van de positieve kant zien. Goede prestatie van Pic en Marussia zit er goed bij!  ;) ;) ;) ;D ;D ;D ;D

robbert

amai, nogal geluk dat ik telkens op zondag naar spa ga. Maar nu maakt narain meer kans om te winnen in spa

rafael25


SanderD

Was weinig aan vandaag, was helemaalmdoorweekt. Geen eens 2de vrije training gezien. Maar het zal morgen wel goedkomen

Wizard


SanderD

Voor video's op youtube, zoek naar kippenslager. Na het weekend in betere kwaliteit

SanderD

Ben wakker, heb denk ik nog nooit zo goed geslapen. Over een kwartiertje naar het circuit toe.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 01 september 2012 - 08:35:35
Ben wakker, heb denk ik nog nooit zo goed geslapen. Over een kwartiertje naar het circuit toe.

Hoop voor je dat t vandaag wat beter weer is.  :)

Folkert

Voor als nog ziet het er zonnig uit en krijgen we rest van het weekend geen regen meer.

Ik vond wel een interessant artikel over de motoren van dit jaar. Alonso schijnt 1 motor minder te hebben gebruikt dan zijn concurrenten. Vroeg het me een tijdje geleden ook al af hoe het zou zitten met motoren en wat voor rol het nog verder zal spelen in het seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

VT3 verreden en Alonso snelste. Volgens mij was het weer redelijk niets zeggende training.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Moeilijk te lezen FP, maar het ziet er goed uit voor Ferrari en Lotus momenteel...

Sabai


rafael25


Folkert

#74
Zomerstop is voorbij en we zijn begonnen met de kwalificaties en Maldonado is nu al weer betrokken bij een onderzoek.
waarom neemt Hamilton nou zoveel downforce. Regen is bijna uitgesloten morgen.
Trotse vader van Rosalie(L)