Round 12: Shell Belgian Grand Prix, Spa Francorchamps

Gestart door Enzo, 27 augustus 2012 - 23:56:40

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2012 - 16:00:58
Volgens mij gaat het relatief koud worden dit weekend, graadje of 18 op zondag.
Dat speelt teams als Ferrari, Merc en Sauber in de kaart. Tot nu toe deed de Lotus het niet echt fantastisch in deze temperaturen.
Dus...
Mercede voornamelijk omdat ze hun banden minder snel oproken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoeveel "18 graden" races er nu zijn geweest. Zou wel mooi zijn als Sauber er ineens bijstaat.
Anyhoe ik ga tot zondag in winterslaap.  :D
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Fabian op 28 augustus 2012 - 16:51:05
Citaat van: Jeroen op 28 augustus 2012 - 16:49:33
Precies. Je kan dus nu ook al meteen aanvoelen dat de DRS een week later op Monza pal na de Parabolica komt te liggen. Ook een stuk waar je m.i. zonder DRS moet kunnen inhalen. Doe het dan voor de Parabolica.
Voor Parabolica zou ik niet verkeerd vinden. Als was het maar omdat ik dan daar kom te zitten als ik nog naar Monza ga! Maar inderdaad. Dan krijg je inderdaad DRS op start-finish. Dat is overbodig.
Cool!!

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 augustus 2012 - 18:30:33
Citaat van: Fabian op 28 augustus 2012 - 16:51:05
Citaat van: Jeroen op 28 augustus 2012 - 16:49:33
Precies. Je kan dus nu ook al meteen aanvoelen dat de DRS een week later op Monza pal na de Parabolica komt te liggen. Ook een stuk waar je m.i. zonder DRS moet kunnen inhalen. Doe het dan voor de Parabolica.
Voor Parabolica zou ik niet verkeerd vinden. Als was het maar omdat ik dan daar kom te zitten als ik nog naar Monza ga! Maar inderdaad. Dan krijg je inderdaad DRS op start-finish. Dat is overbodig.
Cool!!
Jaaa. Nu alleen hopen dat die vriend van mij ook kan anders moet ik dadelijk alleen. Heb het arrangement overigens nog niet besteld...




Enzo



T.Nuvolari

Waarom niet start/finish? Niet te lang, lekker scherpe hairpin en een recht stuk erna. Meer moet je niet hebben. Dit wordt weer DRS op z'n Turks.

robbert

Citaat van: Ńiels op 28 augustus 2012 - 15:47:24
Heb er niet echt een goed oog op voor Ferrari, gezien die dubbele DRS voor Lotus en McLaren. Maar heb er hoe dan ook zin in, donderdag vertrek ik voor de pitwalk. :)

ja inderdaad, en zeker nadat ze in hongarije bewezen hebben, dat de ferrari nog niet zo snel is zoals iedereen dacht. En nu, tijdens de zomerstop, hebben we ook niks gehoord van ferrari. Ik denk dat de voorsprong van alonso vlug zal slinken, maar ik hoop het niet.

T.Nuvolari

Aangezien de fabrieken 3 weken van de 4 dicht moeten zal je niet vele horen ook. Meeste werk zal al verricht zijn voor de zomerstop. Ik hoor buiten wat bloemetjes en bijtjes praat van niemand belangrijke dingen. Het is pas deze week terug op gang gekomen.

0634

Citaat van: M@rc op 29 augustus 2012 - 13:02:05
Aangezien de fabrieken 3 weken van de 4 dicht moeten zal je niet vele horen ook. Meeste werk zal al verricht zijn voor de zomerstop. Ik hoor buiten wat bloemetjes en bijtjes praat van niemand belangrijke dingen. Het is pas deze week terug op gang gekomen.
Naja, de DDRS van Lotus en McLaren.

Voor de rest zal Ferrari best met iets komen, zeker met Monza in het vooruitzicht. Bovendien is Hongarije niet echt een graadmeter tov Spa of Monza.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian


robbert

Citaat van: Folkert op 29 augustus 2012 - 14:01:29
Ferrari komt toch nog met iets nieuws kennelijk. Was even zoeken, maar heb at gevonden.


http://amazingdata.com/mediadata21/Image/funny_amazing_cool_cute_ferrari-car-bike-hybrid-0420090722102048188.jpg

eindelijk iets origineel van de italianen, maar de fia kennende, die zullen ze weer illegaal verklaren :P na protest van mclaren en redbull