Spa: Man van de race?

Gestart door 0634, 02 september 2012 - 15:36:26

« vorige - volgende »

Zeg t maar.

Button
6 (28.6%)
Vettel
8 (38.1%)
Kimi
3 (14.3%)
Hulkenberg
3 (14.3%)
Massa
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Schumi
1 (4.8%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Di Resta
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18


Fabian


Edwin90

Vettel, niks verkeerd gedaan na de slechte Q2 en verder in de race juiste man op de, buitenkant bus stop, plaats. :)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 03 september 2012 - 14:28:49
Vettel, niks verkeerd gedaan na de slechte Q2 en verder in de race juiste man op de, buitenkant bus stop, plaats. :)


Ja, dat waren mooie en cleane move's.

Kootje

Citaat van: M@rc op 03 september 2012 - 06:05:22
Vettel, wie zegt er nu nog dat de man niet kan inhalen?

Zal ik niet meer zeggen, maar dat had hij vorig jaar op Spa ook al bewezen door Rosberg op 'n magistrale manier te passeren.  :)

Folkert

Ik moet er denk ik ook op terug komen. Deed het gister geweldig. Ookal waren de rijders niet de beste, hij deed het beheerst.
Trotse vader van Rosalie(L)


Sabai

Voor mij zijn Vettel en Kimi de mannen van de race wat hebben die twee mooie gevechten laten zien.

@Jeroen

Ik zat pas nog wat in het gp pits magazine te lezen en kwam dit artikel tegen  http://www.gppits.net/magazine/niet_doen_kimi._niet_doen/ 

Ook ik had op dat moment grote twijfels maar wat ben ik blij dat Kimi er weer bij is  :)

Kootje

Das idd wel 'n goeie Jeroen.
Ondertussen al van mening veranderd, offuh ?? ???

Ik was toen iig al blij met z'n terugkeer en ben dat, ondanks dat ook ik wel angstig was over z'n presteren, nu alleen nog maar meer.  :)

0634

Dat ben ik zeker niet vergeten heren. Daar kom ik nog een keer op terug ;).

Enzo

Mijn stem gaat naar Vettel, al waren er meerdere die een fantastische race reden.  8)