Team orders voor de titel?

Gestart door Folkert, 25 augustus 2012 - 12:23:07

« vorige - volgende »

Welke rijder(s) zouden eigenlijk een team order moeten krijgen?

Massa, Button, Grosjean,
2 (15.4%)
Alleen Massa
5 (38.5%)
Alleen Button
0 (0%)
Alleen Grosjean
0 (0%)
Alleen Button en Massa
2 (15.4%)
Alleen Button en Grosjean
1 (7.7%)
Alleen Grosjean en Massa
0 (0%)
Alle 3 nog niet, nog genoeg races en het is een enorm wisselend seizoen waar alles nog mogelijk is.
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 11

Franky R.


rafael25

Vergeet niet dat Vettel en Webber elkaar niet echt uit kunnen...

rafael25

. Als webber, Vettel kan helpen wordt het hem dan misschien niet als team order opgedragen, maar een langzame pitsstop is toch wel te regelen..

Fabian



Fabian


T.Nuvolari

Normaal, zou andersom ook zo zijn.

Wizard

Erg vroeg en 'eenzijdig'. Als we de oude puntentelling hanteren -om het verschil te illustreren- is de voorsprong slechts 17 punten. En nu wordt al geroepen dat Button zal schuiven indien nodig? Andersom niet? Niet professioneel om het van één kant te belichten. Dat andersom mogelijk is, lijkt mij wel erg verplichtmatig erbij geplaatst.

0634

Citaat van: Wizard op 30 augustus 2012 - 20:44:37
Erg vroeg en 'eenzijdig'. Als we de oude puntentelling hanteren -om het verschil te illustreren- is de voorsprong slechts 17 punten. En nu wordt al geroepen dat Button zal schuiven indien nodig? Andersom niet? Niet professioneel om het van één kant te belichten. Dat andersom mogelijk is, lijkt mij wel erg verplichtmatig erbij geplaatst.

Eh, nee. Dat zegt McLaren dus juist niet. Ze hebben gezegd dat dat misschien over een aantal races aan de orde is, maar dat Button nu nog zeker niet aan de kant hoeft ;).

Wizard

Hetgeen wat je nu schrijft is júist mijn punt. Lees de tekst nog eens. ;)

Kootje

#100
Als er gevraagd wordt of Button teamorders gaat krijgen, beantwoord je deze vraag niet met: Nee, Hamilton krijgt nog geen teamorders. ::)
Zeker voor iemand die nogal snel roept: Dit is zoeken naar dingen die er niet zijn, vind ik je reactie erg vreemd.
Een beetje zoeken naar dingen die er niet zijn zeg maar. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 31 augustus 2012 - 07:56:20
Hetgeen wat je nu schrijft is júist mijn punt. Lees de tekst nog eens. ;)
Dan snap ik het niet.

Wizard

Citaat van: Kootje op 31 augustus 2012 - 16:03:38
Als er gevraagd wordt of Button teamorders gaat krijgen, beantwoord je deze vraag niet met: Nee, Hamilton krijgt nog geen teamorders. ::)
Zeker voor iemand die nogal snel roept: Dit is zoeken naar dingen die er niet zijn, vind ik je reactie erg vreemd.
Een beetje zoeken naar dingen die er niet zijn zeg maar. ;)

Wat exact gevraagd werd, weet ik niet. Kennelijk jij wel. Prima, dat jij dat wel weet, maar dat zegt meer over mijn onwetendheid dan over de onzin die jij mij verwijt. Dus, als jij weet wat wel gevraagd werd, kun je altijd zeggen "Wizard, je zit ernaast, want de vraag of Button teamorders krijgt werd gesteld". Prima, tof, bedankt! Helaas blijft reageren zonder daarin beschuldigingen te uiten Nederlands voor gevorderden.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2012 - 19:08:40
Citaat van: Wizard op 31 augustus 2012 - 07:56:20
Hetgeen wat je nu schrijft is júist mijn punt. Lees de tekst nog eens. ;)
Dan snap ik het niet.

Ik zeg niet dat Button nu al moet schuiven maar dat nu al gesproken wordt over een Button die eventueel moet schuiven..... Heb het dan over teambelang waarin de één de ander moet helpen zonder alleen één coureur te benoemen als potentiële kandidaat. Dat vond ik wat oneerbiedig overkomen. Button heeft net zo goed kans als Hamilton dat heeft. Vandaar. Maar...en eigenlijk ben ik dat vergeten te vragen, vroeg ik me af wat de bron is. Want, het zal best anders zijn gebracht dan staat geschetst. Dus, het was meer een sneer naar de journalistiek, vanwege het ongeloof, dan naar McLaren.

0634

Och het lijken mij vrij standaard antwoorden. Niets om je druk over te maken en niks dat oneerbiedig is bedoeld. Button heeft een minder seizoen, zoals Lewis dat vorig jaar had, dan krijg je dit soort vragen wel eens. Whitmarsh zal er niet uit zichzelf over begonnen zijn.