Team orders voor de titel?

Gestart door Folkert, 25 augustus 2012 - 12:23:07

« vorige - volgende »

Welke rijder(s) zouden eigenlijk een team order moeten krijgen?

Massa, Button, Grosjean,
2 (15.4%)
Alleen Massa
5 (38.5%)
Alleen Button
0 (0%)
Alleen Grosjean
0 (0%)
Alleen Button en Massa
2 (15.4%)
Alleen Button en Grosjean
1 (7.7%)
Alleen Grosjean en Massa
0 (0%)
Alle 3 nog niet, nog genoeg races en het is een enorm wisselend seizoen waar alles nog mogelijk is.
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 11

Folkert

Grappig trouwens, de eerste team order die dit jaar zou worden gegeven, zal komen bij het team waar iedereen het soort van het minste verwachte.

Arme Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 11:49:25
Grappig trouwens, de eerste team order die dit jaar zou worden gegeven, zal komen bij het team waar iedereen het soort van het minste verwachte.

Arme Massa.

Idd ja.
Iedereen had verwacht dat Massa nooit in de positie zou komen om Alonso te helpen, maar nu ......
Hij denkt zelf iig nog dat hij voor de zege kan/mag gaan.  ;D

Edwin90

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 11:51:47
Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 11:49:25
Grappig trouwens, de eerste team order die dit jaar zou worden gegeven, zal komen bij het team waar iedereen het soort van het minste verwachte.

Arme Massa.

Idd ja.
Iedereen had verwacht dat Massa nooit in de positie zou komen om Alonso te helpen, maar nu ......
Hij denkt zelf iig nog dat hij voor de zege kan/mag gaan.  ;D

Zolang Alonso niet achter Massa komt zal hij voor de zege moéten gaan om die extra punten te pakken.

Hoewel ik niet denk dat Massa vanmiddag meedoet voor de hoofdprijzen.

Folkert

Ik hoop maar dat Massa zijn hoofd koel houd. Of zijn motor en dat zijn auto stil valt  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 09 september 2012 - 12:00:21

Zolang Alonso niet achter Massa komt zal hij voor de zege moéten gaan om die extra punten te pakken.

Zolang dat niet gebeurd zal hij dat idd moeten, maar kan hij dat ook ??

Citaat
Hoewel ik niet denk dat Massa vanmiddag meedoet voor de hoofdprijzen.

Nee, dat denk ik dus ook niet.
Ik zie Massa juist eerder achteruit gaan, terwijl Alonso naar voren komt.
De kans dat ze elkaar dan ook tegenkomen acht ik vrij groot.
En tsja .... we weten allemaal wat er dan zal gebeuren. ::)

robbert

Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 12:06:16
Ik hoop maar dat Massa zijn hoofd koel houd. Of zijn motor en dat zijn auto stil valt  ;D

die kans zal natuurlijk bestaan, ze hebben dit weekend al veel problemen gehad met de betrouwbaarheid. Zal gelukkig worden als ferrari in de top 10 aan de finish kan komen

robbert

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 11:51:47
Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 11:49:25
Grappig trouwens, de eerste team order die dit jaar zou worden gegeven, zal komen bij het team waar iedereen het soort van het minste verwachte.

Arme Massa.

Idd ja.
Iedereen had verwacht dat Massa nooit in de positie zou komen om Alonso te helpen, maar nu ......
Hij denkt zelf iig nog dat hij voor de zege kan/mag gaan.  ;D

ja het zal wellicht van moeten zijn, tenzij alonso vlug voorbij de andere wagens kan geraken

Kootje

Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 12:17:06
Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 12:06:16
Ik hoop maar dat Massa zijn hoofd koel houd. Of zijn motor en dat zijn auto stil valt  ;D

die kans zal natuurlijk bestaan, ze hebben dit weekend al veel problemen gehad met de betrouwbaarheid. Zal gelukkig worden als ferrari in de top 10 aan de finish kan komen

Dat zou toch geen probleem mogen zijn.
Maar meer hoef je ook niet te verwachten. ;) :P

robbert

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 12:21:02
Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 12:17:06
Citaat van: Folkert op 09 september 2012 - 12:06:16
Ik hoop maar dat Massa zijn hoofd koel houd. Of zijn motor en dat zijn auto stil valt  ;D

die kans zal natuurlijk bestaan, ze hebben dit weekend al veel problemen gehad met de betrouwbaarheid. Zal gelukkig worden als ferrari in de top 10 aan de finish kan komen

Dat zou toch geen probleem mogen zijn.
Maar meer hoef je ook niet te verwachten. ;) :P

eerst die ferrari aan de finish krijgen é ;) Dit weekend is al bewezen, dat dat het hoofddoel zal moeten zijn van ferrari

Fabian

Misschien mag Massa ook voor de overwinning gaan. Dan pikt ie wat extra puntjes af van de McLaren rijders. En als Alonso dan wat verder naar voren zit zal die ook niet klagen.

Nyoxios

Citaat van: Fabian op 09 september 2012 - 12:41:23
Misschien mag Massa ook voor de overwinning gaan. Dan pikt ie wat extra puntjes af van de McLaren rijders. En als Alonso dan wat verder naar voren zit zal die ook niet klagen.

nou, ik hoop dat Massa mag winnen, maar in de naam van de Wereldtitel zou hij Alonso voor moeten laten gaan.

voor de contrusteurs titel maakt het niet uit wie er 2de ligt of 3de. maar voor de coureurs wel, en aangezien Massa waarschijnlijk toch geen kampioen word. zal hij hem voor laten.

puur uit intresse: Kan Massa nog kampioen worden?
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Fabian


robbert