The Ticket Enterprise debacle

Gestart door KVDracer, 11 augustus 2012 - 09:00:22

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Sjieke oplossing van het circuit:

CitaatSpa Grand Prix, de promotor van de Belgische Grand Prix, zal ervoor zorgen dat de gedupeerden van The Ticket Enterprise (TTE) alsnog hun kaarten krijgen. Zo heeft een woordvoerder van de organisatie aan GPUpdate.net bevestigd.

"We hebben goed nieuws voor iedereen die kaarten heeft besteld bij The Ticket Enterprise, die totaal niets voor haar klanten heeft gedaan. We hebben een veilige manier gevonden om alle gedupeerden toch nog van kaarten te voorzien", zei de zegsman van Spa Grand Prix tegenover GPUpdate.net. "We hebben van de advocaat van The Ticket Enterprise een lijst gekregen met alle klanten. We zullen ervoor zorgen dat die mensen alsnog hun kaarten krijgen. Zij kunnen die ophalen bij een speciaal afhaalpunt op het circuit. We realiseren ons maar al te goed dat het om veel geld gaat voor veel mensen. We werken er dag en nacht aan om iedereen te helpen."

Gedupeerden van The Ticket Enterprise die nog niet zijn benaderd door Spa Grand Prix, kunnen contact opnemen met de organisatie in België door te bellen met  +32 87 22 44 66 of een e-mail te sturen naar info@spagrandprix.com. Benadeelden die in de tussentijd via de officiële website van Spa Grand Prix kaarten hebben aangeschaft, krijgen hun geld terug, belooft de woordvoerder. Voor gedupeerden die inmiddels via andere ticketbureau's aan kaarten zijn gekomen, kan de organisatie niets doen.

Donderdag wordt er meer informatie verstrekt tijdens een persconferentie in Brussel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Dat is zeker een nette oplossing, top!  8)

T.Nuvolari

Hopelijk kijkt iedereen met TTE tickets zijn mailbox of brievenbus na. Niet meer dan juist natuurlijk, de organisator zal zijn geld voor die tickets ook al wel ontvangen hebben.

Wizard

Dat geloof ik niet. Maar hoe dan ook, netjes opgelost!!! Ze maken van andermans problemen, hun problemen om deze naar behoren op te lossen. Zéér correct!

Franky R.

En zo stijgt Spa nog meer in onze achting....Niet alleen een toplocatie en prachtcircuit, maar ook bestuurt door mensen met het (race)hart op de juiste plek!!! :)


En toch snap ik niet wat er met TTE is gebeurd. Ze wezen naar het groei van het bedrijf in de periode 2006-2008...Maar dat is alweer vier jaar geleden.


En ik had al eerder gezegd, groei gaat idd. gepaard met kostenstijging...maar tot een bepaalde punt. En ze kwamen met een 'Bull Shit'-verhaal over de oorzaak;
Citaat[size=78%]de krediet- en bankencrisis daalde de omzet in 2008 en daarna met meer dan 50% bij een gelijkblijvend kostenniveau.[/size]

Dus niet op tijd banen geschrapt of wat? En nu staan alle 20 medewerkers op straat! Pffff...Ik hoop echt dat TTE wordt aangepakt, maar met de Justitie in Nederland weet je het maar nooit... ::)

Sabai

Citaat van: Franky R. op 23 augustus 2012 - 14:38:24
En zo stijgt Spa nog meer in onze achting....Niet alleen een toplocatie en prachtcircuit, maar ook bestuurt door mensen met het (race)hart op de juiste plek!!! :)


En toch snap ik niet wat er met TTE is gebeurd. Ze wezen naar het groei van het bedrijf in de periode 2006-2008...Maar dat is alweer vier jaar geleden.


En ik had al eerder gezegd, groei gaat idd. gepaard met kostenstijging...maar tot een bepaalde punt. En ze kwamen met een 'Bull Shit'-verhaal over de oorzaak;
Citaat[size=78%]de krediet- en bankencrisis daalde de omzet in 2008 en daarna met meer dan 50% bij een gelijkblijvend kostenniveau.[/size]

Dus niet op tijd banen geschrapt of wat? En nu staan alle 20 medewerkers op straat! Pffff...Ik hoop echt dat TTE wordt aangepakt, maar met de Justitie in Nederland weet je het maar nooit... ::)

Zoals bij veel bedrijven zullen ze wel een mooie huisvesting voor hun kantoor hebben gehad met bijpassende auto's hier en daar wat kapitaal belegd of geïnvesteerd.
Als het dan wat minder gaat en de buffer is ontoereikend dan kan het heel snel berg afwaarts gaan met een bedrijf. Ik zie het helaas te vaak om me heen gebeuren de laatste tijd. 

gloudiesaurus

Ze hebben iig. een Rotterdam een mooi kantoor op een zichtlocatie. En de directeur had een mooie lease-wagen  ;)
Daarnaast werkte zijn vrouw sinds kort in het bedrijf....

Vreemde is dat Spa tegemoet komt maar dat TTE op internet nog steeds tickets aanbiedt? Vreemd...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Inderdaad. Die zijn niet failliet dus.

Kootje

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 11:21:41
Inderdaad. Die zijn niet failliet dus.

Klopt.
Des te vreemder is het dat SPA de gedupeerden schadeloos stelt.

Indien men niet failliet is, zouden er ook geen gedupeerden moeten zijn. ::) :-\

Wizard

Zoiets. Vind het maar een vaag verhaal.

gloudiesaurus

Ik vind het ook vaag...

TTE dat tickets verkoopt, maar niet verstuurd?
TTE zegt problemen te hebben maar wel te gaan versturen...
Spa dat de rechten van de kopers overneemt en de kopers van TTE een contract laat tekenen en vervolgens bij TTE wil claimen...

TTE is haar goede naam kwijt... ben bang dat het einde verhaal is voor hun.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SanderD

Mail ontvangen, kan de tickets ophalen bij het circuit.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 27 augustus 2012 - 11:16:39
Mail ontvangen, kan de tickets ophalen bij het circuit.
Dat is goed nieuws voor je!

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 27 augustus 2012 - 11:16:39
Mail ontvangen, kan de tickets ophalen bij het circuit.


Zou je je mail eens kunnen scannen oid en naar de redactie van GPPits willen opsturen. Privacy-zaken gaarne censureren, misschien dat er een artikel voor de Pits in zit?


Alvast bedankt voor je moeite.

meatball

Ik heb mijn tickets gisteren in mijn brievenbus gevonden. :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat