Man vd race: Hongarije

Gestart door Kootje, 29 juli 2012 - 16:22:06

« vorige - volgende »

Wie was er vandaag de beste ?

Hamilton
6 (40%)
Raikkonen
7 (46.7%)
Grosjean
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
1 (6.7%)
Button
0 (0%)
Webber
0 (0%)
iemand anders, namelijk
1 (6.7%)
niemand
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 19 augustus 2012 - 16:22:06

Kootje

Ik wil eigenlijk Hamilton zeggen, maar ga toch voor Kimi.
Die moest toch ff van verder komen, en de brutaliteit waarmee hij z'n teamgenootjhe verschalkte vond ik briljant.
Lewis krijgt uiteraard wel 'n eervolle vermelding, net als Romain trouwens ;)

Wizard

Kimi Räikkönen! Als een duveltje uit een doosje en dan net te kort schieten.

Niels_


rafael25


Folkert

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:22:06
Ik wil eigenlijk Hamilton zeggen, maar ga toch voor Kimi.
Die moest toch ff van verder komen, en de brutaliteit waarmee hij z'n teamgenootjhe verschalkte vond ik briljant.
Lewis krijgt uiteraard wel 'n eervolle vermelding. ;)
Ik kan eigenlijk niks anders dan het hier volmondig mee eens zijn. Lewis toch omdat hij gewoon laat zien hoe goed hij is als hij geen pech heeft, en Kimi omdat hij gewoon snaar strak heeft gereden. Hele tijd achter Alonso en rond p5/p6 en dan ineens snelste ronde en snelste ronde en dan ineens p2. En lekker aanvallend op Hamilton. Daarnaast? Grosjean liet ook mooie race zien. Verder helemaal niemand gezien die noemen waard is. Senna misschien. Liet toch wel strakke race zien.
Ik ga nog even denken over Kimi of Hamilton.

Maar zonder twijfel Kimi? Denk dat Lewis daar enige twijfel kan inbrengen. Hele weekend gewoon snaar strak, net als Kimi overigens.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 16:32:41
Maar zonder twijfel Kimi? Denk dat Lewis daar enige twijfel kan inbrengen. Hele weekend gewoon snaar strak, net als Kimi overigens.
Als je ziet van waar Kimi komt en waar hij hing na 10 ronden, lijkt mij dat wel duidelijk. ;)

Folkert

Citaat van: Ńiels op 29 juli 2012 - 16:34:45
Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 16:32:41
Maar zonder twijfel Kimi? Denk dat Lewis daar enige twijfel kan inbrengen. Hele weekend gewoon snaar strak, net als Kimi overigens.
Als je ziet van waar Kimi komt en waar hij hing na 10 ronden, lijkt mij dat wel duidelijk. ;)
Wil ook absoluut niet ontkennen dat Kimi genomineerd word. Maar Lewis laat ook sterk staaltje zien, die ook gerespecteerd kan worden met mvdr medaille. Kimi reed ook uitstekend, zoals ik in het race topic ook al aangaf.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Kimi. Reed een ijzersterke race. Lewis natuurlijk een eervolle vermelding en dat geldt ook voor Romain.

Franky R.

Ik ga voor Bruno Senna...Hopelijk gaat die jongen nu echt zijn best doen in de QT, want hij deed het toch maar even.


Eervolle vermelding voor Raikkonen, maar ook voor hem geldt dat hij beter moeten kunnen in de QT. Als hij vanaf P3 of P4 was gestart...

Kootje

Citaat van: Franky R. op 29 juli 2012 - 16:50:11
Ik ga voor Bruno Senna...Hopelijk gaat die jongen nu echt zijn best doen in de QT, want hij deed het toch maar even.


Eervolle vermelding voor Raikkonen, maar ook voor hem geldt dat hij beter moeten kunnen in de QT. Als hij vanaf P3 of P4 was gestart...

He Franky, het is man vd race hé, niet van 't weekend.  :P
Dan zou niemand om Lewis heen kunnen imo.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:51:57
Citaat van: Franky R. op 29 juli 2012 - 16:50:11
Ik ga voor Bruno Senna...Hopelijk gaat die jongen nu echt zijn best doen in de QT, want hij deed het toch maar even.


Eervolle vermelding voor Raikkonen, maar ook voor hem geldt dat hij beter moeten kunnen in de QT. Als hij vanaf P3 of P4 was gestart...

He Franky, het is man vd race hé, niet van 't weekend.  :P
Dan zou niemand om Lewis heen kunnen imo.
;D ;D ;D


robbert

alonos, hij kon toch zijn trage ferrari naar de 5de plek brengen

Wizard

Maar deed niks speciaals. ;)

SanderD

Idd, ik vind hem echt niet de man van de race. Ik ga voor Kimi en Lewis. Mannen van de race

Gerard

Lewis! Was het hele weekend de snelste!!! Met een eervolle vermelding voor de heren van Lotus!!!