Banaan vd race: Hongarije

Gestart door Kootje, 29 juli 2012 - 16:18:27

« vorige - volgende »

Wie o wie is de grootste prutser ?

Schumacher
7 (43.8%)
Button's race-engineer
5 (31.3%)
Maldonado
4 (25%)
Glock
0 (0%)
iemand anders, namelijk
0 (0%)
niemand
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 19 augustus 2012 - 16:18:27

Folkert

Citaat van: Wizard op 30 juli 2012 - 11:21:16
De race niet gezien?
Je wel, maar niet super aandachtig en gemist denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

In het begin van de race spinde hij, maar ik weet niet of dat de reden is dat hij in deze poll staat. Spinnen om met je Marussia van P20 naar P22 te zakken of zo is nu niet zo'n big deal vind ik. :P

Kootje

#32
Citaat van: Jozef op 30 juli 2012 - 16:10:27
In het begin van de race spinde hij, maar ik weet niet of dat de reden is dat hij in deze poll staat. Spinnen om met je Marussia van P20 naar P22 te zakken of zo is nu niet zo'n big deal vind ik. :P

Dat was de reden idd.
Niet dat ik verwachtte dat iemand op 'm zou stemmen, maar d'r is nu eenmaal weinig gebeurd en moest toch wat opties neerzetten.  ???


Overigens was deze fout van Schumi me ontgaan, misschien dan toch de banaan ???

Wizard

Daardoor sprongen de lichten op oranje. Schumacher stond verkeerd, vandaar de extra formatie lap.

robbert



Figge

Schumacher is de banaan deze keer!! Zonder twijfel.
Maar gelukkig gaat ie zich op de positieve punten focussen mbt zn toekomst.
Het positieve is dat het er op lijkt dat ie met de huidige vorm van het team mooi 8e kan worden.
Ik ben of de statistisch recordhouder wereldtitel verzamelen dat genoeg vindt om door te gaan.

Matthijs

Citaat van: Mark F1gge op 30 juli 2012 - 21:00:46
Het positieve is dat het er op lijkt dat ie met de huidige vorm van het team mooi 8e kan worden.
:)

Kootje

Citaat van: Wizard op 30 juli 2012 - 17:10:15
Daardoor sprongen de lichten op oranje. Schumacher stond verkeerd, vandaar de extra formatie lap.

Weten we nu, maar wisten we nog niet toen we stemden hé. ::)

Jozef

Holy sh*t, ik had nog nog niet meegekregen dat ie verkeerd stond maar inderdaad. :o Daardoor staan alle auto's achter hem ook verkeerd, waarschijnlijk staat Glock op die foto voor Pic, etc.?

Hahaha dit is eigenlijk een van de domste dingen die ik heb zien gebeuren in de F1, genre "wegrijden uit de pits met de brandstofslang nog in je auto". ;D

Haha en Schumacher nog op de radio zeggen "ja ik zette m'n auto uit want er werden gele vlaggen gezwaaid, wat is dit nou weer??" ;D ;D ;D

Folkert

Citaat van: Jozef op 31 juli 2012 - 16:23:07
Holy sh*t, ik had nog nog niet meegekregen dat ie verkeerd stond maar inderdaad. :o Daardoor staan alle auto's achter hem ook verkeerd, waarschijnlijk staat Glock op die foto voor Pic, etc.?

Hahaha dit is eigenlijk een van de domste dingen die ik heb zien gebeuren in de F1, genre "wegrijden uit de pits met de brandstofslang nog in je auto". ;D

Haha en Schumacher nog op de radio zeggen "ja ik zette m'n auto uit want er werden gele vlaggen gezwaaid, wat is dit nou weer??" ;D ;D ;D
Wat dacht je van R.Schumacher in 2001?

[verwijderd door de beheerder]
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Kan me herinneren dat Fisichella ook zoiets had ergens begin 2000.
Stond zelfs aan de verkeerde kant, hij wilde toen corrigeren en liet de auto scheef midden op de baan afslaan.
Zulke dingen gebeuren zo af en toe, hoewel ik het niet van Schumacher had verwacht.

Maar ach, wat weten wij nu eigenlijk. Misschien was er van alles aan de hand in die auto waardoor hij niet aan het opletten was. Of Koba die een plek te vroeg stopt Schumacher aansluit en Koba door rijdt. Kan  meerdere oorzaken hebben ...

Wat ik opvallend vond was dat er op de teamradio niks gezegd werd tegen Schumacher in de trand van "nog éen plek naar voren doorrijden", heb alles afgeluisterd van de start tot Schumacher's uitvallen en er werd niks over gezegd verder. Vreemd...

Gelukkig voor hem gebeurde het in een race waar ze sowieso niet veel kans hadden op punten.


Jozef

Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 17:05:06
Citaat van: Jozef op 31 juli 2012 - 16:23:07
Holy sh*t, ik had nog nog niet meegekregen dat ie verkeerd stond maar inderdaad. :o Daardoor staan alle auto's achter hem ook verkeerd, waarschijnlijk staat Glock op die foto voor Pic, etc.?

Hahaha dit is eigenlijk een van de domste dingen die ik heb zien gebeuren in de F1, genre "wegrijden uit de pits met de brandstofslang nog in je auto". ;D

Haha en Schumacher nog op de radio zeggen "ja ik zette m'n auto uit want er werden gele vlaggen gezwaaid, wat is dit nou weer??" ;D ;D ;D
Wat dacht je van R.Schumacher in 2001?

Haha, dat was een 1-2 voor Williams in de kwalificatie maar Montoya (polesitter) liet z'n auto afslaan bij de eerste start, en bij deze herstart na de horrorcrash van Burti vergat het team idd om Walf van z'n blokken te halen. Hilarisch. :D