Banaan vd race: Hongarije

Gestart door Kootje, 29 juli 2012 - 16:18:27

« vorige - volgende »

Wie o wie is de grootste prutser ?

Schumacher
7 (43.8%)
Button's race-engineer
5 (31.3%)
Maldonado
4 (25%)
Glock
0 (0%)
iemand anders, namelijk
0 (0%)
niemand
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 19 augustus 2012 - 16:18:27

Kootje

Al was er imo maar weinig Banaanswaardig dit keer, heb ik er toch 'n paar gezien.
Dus kies maar.  :)


Ikzelf ga voor de race-engineer van Button die 'n evt podium om zeep helpt met z'n plan B
Wat was dat 'n kutplan zeg.  ;D

Bart VD

This space for rent

Wizard

Schumacher. Eerst je auto, als enige, uitzetten daarna ook nog eens te snel door de pit denderen. Amateur!

Kootje

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 16:20:46
Schumacher. Eerst je auto, als enige, uitzetten

Was idd niet echt handig  ;D
Maar toch .... hoe vaak gebeurd het dat er 'n extra formationlap gereden wordt ipv dat de start wordt afgebroken ??
Ik ben het er mee eens dat z'n actie ietwat voorbarig was, maar ik begrijp 'm nog wel.


Citaatdaarna ook nog eens te snel door de pit denderen. Amateur!

Denk dat dat meer komt omdat hij vanaf de grid de pits ingeduwd is en daardoor niet op de limiter stond.
Deze vergeef ik 'm ook nog wel.

Wizard

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:28:48
Was idd niet echt handig  ;D
Maar toch .... hoe vaak gebeurd het dat er 'n extra formationlap gereden wordt ipv dat de start wordt afgebroken ??
Ik ben het er mee eens dat z'n actie ietwat voorbarig was, maar ik begrijp 'm nog wel.

Wanneer gebeurde het de laatste keer? En waarom is Schumacher de enige die zijn auto uitzet? Of sloeg de auto gewoon af....??? ;) Die indruk had ik meer.


Citaat
Denk dat dat meer komt omdat hij vanaf de grid de pits ingeduwd is en daardoor niet op de limiter stond.
Deze vergeef ik 'm ook nog wel.

Euhm, zodra je de auto start activeer je de limiter. Geen argument.

Folkert

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 16:31:51
Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:28:48
Was idd niet echt handig  ;D
Maar toch .... hoe vaak gebeurd het dat er 'n extra formationlap gereden wordt ipv dat de start wordt afgebroken ??
Ik ben het er mee eens dat z'n actie ietwat voorbarig was, maar ik begrijp 'm nog wel.

Wanneer gebeurde het de laatste keer? En waarom is Schumacher de enige die zijn auto uitzet? Of sloeg de auto gewoon af....??? ;) Die indruk had ik meer.


Citaat
Denk dat dat meer komt omdat hij vanaf de grid de pits ingeduwd is en daardoor niet op de limiter stond.
Deze vergeef ik 'm ook nog wel.

Euhm, zodra je de auto start activeer je de limiter. Geen argument.
Zover ik begreep zette hij de auto zelf uit. En dat vind ik voor een rijder als Schumacher enorm amateuristisch.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Zeker. Bovendien communiceer je zoiets toch kortstondig door met je team?

Kootje

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 16:31:51
Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:28:48
Was idd niet echt handig  ;D
Maar toch .... hoe vaak gebeurd het dat er 'n extra formationlap gereden wordt ipv dat de start wordt afgebroken ??
Ik ben het er mee eens dat z'n actie ietwat voorbarig was, maar ik begrijp 'm nog wel.

Wanneer gebeurde het de laatste keer? En waarom is Schumacher de enige die zijn auto uitzet? Of sloeg de auto gewoon af....??? ;) Die indruk had ik meer.


Daarom juist.
Zoals ik al zei was het geen handige actie om er maar vanuit te gaan dat de race wordt afgebroken, maar als je niet beter weet. ::)


Citaat
Citaat
Denk dat dat meer komt omdat hij vanaf de grid de pits ingeduwd is en daardoor niet op de limiter stond.
Deze vergeef ik 'm ook nog wel.

Euhm, zodra je de auto start activeer je de limiter. Geen argument.

Want ..... jij vergeet nooit iets in je haast ?? ???



Nogmaals, ik wil echt niet zeggen dat het niet stom was, anders had ik 'm niet eens bij de nominaties gezet.
Ik zeg alleen dat ik me deze foutjes nog wel in kan denken.

Franky R.

Ik had MSC eergisteren nog verdedigd bij zijn crash in de VT2. Maar dit was te erg. Je motor uitschakelen?!

Fabian

Ik kies ook voor 'Mister Plan B'. Waarom nou? Je hebt een podiumplek in handen en rijdt op een circuit waar inhalen bijna net zo lastig is als een zeer dunne draad door een nog dunnere naald halen. KERS gebruiken op het rechte stuk en je behoudt je positie.

Wizard

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:45:17
Daarom juist.
Zoals ik al zei was het geen handige actie om er maar vanuit te gaan dat de race wordt afgebroken, maar als je niet beter weet. ::)

Dan moet je vragen. Kennelijk was er geen aanleiding voor dit misverstand, want de rest van de 23 motoren draaide nog.

Citaat
Want ..... jij vergeet nooit iets in je haast ?? ???

Waarom dan de engineer veroordelen? Jij zou onder druk geen fouten maken? Kom op zeg! Wat een kul-argument. Dit zijn gewoon beginnersfouten.

CitaatNogmaals, ik wil echt niet zeggen dat het niet stom was, anders had ik 'm niet eens bij de nominaties gezet.
Ik zeg alleen dat ik me deze foutjes nog wel in kan denken.

Inderdaad. Als je Narain heet, wil ik je dit vergeven. Maar zelfs Narain heeft deze fout nog niet gemaakt. Ik bedoel maar.....

robbert

schumacher!!! heel het weekend aan het blunderen. Tijd voor pensioen, mocht nooit meer teruggekeerd zijn

Kootje

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 16:59:21
Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 16:45:17
Daarom juist.
Zoals ik al zei was het geen handige actie om er maar vanuit te gaan dat de race wordt afgebroken, maar als je niet beter weet. ::)

Dan moet je vragen. Kennelijk was er geen aanleiding voor dit misverstand, want de rest van de 23 motoren draaide nog.

Kennelijk was die aanleiding er wel, anders was er geen misverstand geweest.


Citaat
Citaat
Want ..... jij vergeet nooit iets in je haast ?? ???

Waarom dan de engineer veroordelen? Jij zou onder druk geen fouten maken? Kom op zeg! Wat een kul-argument. Dit zijn gewoon beginnersfouten.

Welke druk ??
Vettel zat z'n team te smeken de strategie aan te passen omdat hij er niet langs kwam, en dan ga jij 'm 'n handje helpen door jou strategie aan te passen ??
Nee .... dan ben je echt handig bezig.


Citaat
CitaatNogmaals, ik wil echt niet zeggen dat het niet stom was, anders had ik 'm niet eens bij de nominaties gezet.
Ik zeg alleen dat ik me deze foutjes nog wel in kan denken.

Inderdaad. Als je Narain heet, wil ik je dit vergeven. Maar zelfs Narain heeft deze fout nog niet gemaakt. Ik bedoel maar.....

Nog niet nee.  ;D

Maar goed ..... je hoeft 't 'm ook niet te vergeven, je mag hem zelfs DE BANAAN vinden.
Ik geef je die optie niet voor niets hé.
Maar voor mij was het meer 'n gevalletje VOORBARIG HANDELEN dan echt dom, vandaar dat ik 't 'm niet zo zwaar aanreken.

Wizard

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 17:10:07
Kennelijk was die aanleiding er wel, anders was er geen misverstand geweest.

Het was er ook spek en spek glad, want Glock ging de rondte in.
Citaat
Welke druk ??

Sorry Kootje, hier stopt het!

CitaatVettel zat z'n team te smeken de strategie aan te passen omdat hij er niet langs kwam, en dan ga jij 'm 'n handje helpen door jou strategie aan te passen ??
Nee .... dan ben je echt handig bezig.

Anticiperen!! Bovendien weet je geen eens wat er speelde en waarom de Macs van strategie veranderde. Wie weet gingen de banden wel sneller eraan dan in kaart gebracht en dreigde ze nog meer plaatsen te verliezen als niet direct werd ingegrepen.



CitaatMaar goed ..... je hoeft 't 'm ook niet te vergeven, je mag hem zelfs DE BANAAN vinden.
Ik geef je die optie niet voor niets hé.
Maar voor mij was het meer 'n gevalletje VOORBARIG HANDELEN dan echt dom, vandaar dat ik 't 'm niet zo zwaar aanreken.

Voorbarig handelen? Whahaha! Je spant nu wel écht de kroon Kootje.

Kootje