Round 11: Eni Magyar Nagdij

Gestart door Enzo, 24 juli 2012 - 17:46:51

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 29 juli 2012 - 10:50:33
Geen dank, we hebben eens een mening verschil, maar we houden het gezellig
Daarom, heb ook totaal geen problemen met je hoor. Je reageert volwassenere dan meeste van jou leeftijdsgenoten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 29 juli 2012 - 10:46:09
Ik zie nu dat hij ook op Rtl Gp wordt uitgezonden

Ja. ;) Wat een teleurstelling van de Nederlanders..... :(

Folkert

Kans op regen toegenomen tot 80%. Hopelijk zijn Lewis en Mclaren ook snel in de regen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 11:55:46
Kans op regen toegenomen tot 80%. Hopelijk zijn Lewis en Mclaren ook snel in de regen.

laten we hopen dat het zo is, want nu is het nog altijd zonnig in hongarije. Zou eigenlijk ferrari helpen, nu ze niet de snelste zijn in het droge

Wizard

Ik lees op een ander forum dat de wolken niet over het circuit trekken en het dus droog blijft. Ik ben benieuwd. Van mij mag het regenen. Tijdens de GP2 race scheen volop de zon. Geen wolkje aan de lucht...

Folkert

Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 12:14:22
Ik lees op een ander forum dat de wolken niet over het circuit trekken en het dus droog blijft. Ik ben benieuwd. Van mij mag het regenen. Tijdens de GP2 race scheen volop de zon. Geen wolkje aan de lucht...
De GP2 werd heel zonnig verreden. Met graadje of 26 al geloof ik. Of het moet gaan regenen? Ene kant hoop ik van wel andere kant niet. Zolang Alonso maar niet wint en zijn naaste concurrenten flink in lopen ben ik tevrede man. Vraag me ook heel sterk af hoe goed Ferrari het in de regen gaat doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:20:58
Citaat van: Wizard op 29 juli 2012 - 12:14:22
Ik lees op een ander forum dat de wolken niet over het circuit trekken en het dus droog blijft. Ik ben benieuwd. Van mij mag het regenen. Tijdens de GP2 race scheen volop de zon. Geen wolkje aan de lucht...
De GP2 werd heel zonnig verreden. Met graadje of 26 al geloof ik. Of het moet gaan regenen? Ene kant hoop ik van wel andere kant niet. Zolang Alonso maar niet wint en zijn naaste concurrenten flink in lopen ben ik tevrede man. Vraag me ook heel sterk af hoe goed Ferrari het in de regen gaat doen.

wellicht beter dan in het droge é

Kootje

Voor McLaren hoop ik dat 't droog blijft.
In de regen missen ze duidelijk de pace, in droge omstandigheden is die er juist wel.
Alonso fans zullen idd op regen hopen.

robbert

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 12:43:40
Voor McLaren hoop ik dat 't droog blijft.
In de regen missen ze duidelijk de pace, in droge omstandigheden is die er juist wel.
Alonso fans zullen idd op regen hopen.

inderdaad, de pace van ferrari is stukken beter in de regen dan in het droge. Dan kan alonso zijn voorsprong nog vergroten en zo zijn positie veilig stellen als er droge weekends zijn, waar ze duidelijk trager zijn dan redbull en mclaren

Fabian

Citaat van: Kootje op 29 juli 2012 - 12:43:40
Voor McLaren hoop ik dat 't droog blijft.
In de regen missen ze duidelijk de pace, in droge omstandigheden is die er juist wel.
Alonso fans zullen idd op regen hopen.

En Karthikeyan fans hopen op een mega wonder vandaag!

Folkert

Je bedoelt dat FIA EINDELIJK TOESTEMMING geeft aan Narein om op 100% te racen?

Laten we het hopen van niet zeg, anders word hij direct WK dit weekend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:50:47
Je bedoelt dat FIA EINDELIJK TOESTEMMING geeft aan Narein om op 100% te racen?

Laten we het hopen van niet zeg, anders word hij direct WK dit weekend.
Ja. Dat die jongen zich moet inhouden om de rest niet te beschamen is echt jammer. Maar goed het kampioenschap is nog haalbaar voor Narain! Ik blijf erin geloven!

Folkert

Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:52:24
Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:50:47
Je bedoelt dat FIA EINDELIJK TOESTEMMING geeft aan Narein om op 100% te racen?

Laten we het hopen van niet zeg, anders word hij direct WK dit weekend.
Ja. Dat die jongen zich moet inhouden om de rest niet te beschamen is echt jammer. Maar goed het kampioenschap is nog haalbaar voor Narain! Ik blijf erin geloven!
Paar races geleden al heb je me overtuigd. Alonso? Vettel? Schumacher? Narain rijd ze allemaal zoek. Behalve Lewis natuurlijk, maar das logisch want we moeten wel realistich blijven.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:57:22
Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:52:24
Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:50:47
Je bedoelt dat FIA EINDELIJK TOESTEMMING geeft aan Narein om op 100% te racen?

Laten we het hopen van niet zeg, anders word hij direct WK dit weekend.
Ja. Dat die jongen zich moet inhouden om de rest niet te beschamen is echt jammer. Maar goed het kampioenschap is nog haalbaar voor Narain! Ik blijf erin geloven!
Paar races geleden al heb je me overtuigd. Alonso? Vettel? Schumacher? Narain rijd ze allemaal zoek. Behalve Lewis natuurlijk, maar das logisch want we moeten wel realistich blijven.  ;D
Hij gunt het Lewis gewoon om pole te pakken. Hij weet dat het Lewis niet heeft meegezeten en daarom gunt Narain het hem. Narain is zo sociaal en zo een uitzonderlijk talent!

robbert

Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:58:53
Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:57:22
Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:52:24
Citaat van: Folkert op 29 juli 2012 - 12:50:47
Je bedoelt dat FIA EINDELIJK TOESTEMMING geeft aan Narein om op 100% te racen?

Laten we het hopen van niet zeg, anders word hij direct WK dit weekend.
Ja. Dat die jongen zich moet inhouden om de rest niet te beschamen is echt jammer. Maar goed het kampioenschap is nog haalbaar voor Narain! Ik blijf erin geloven!
Paar races geleden al heb je me overtuigd. Alonso? Vettel? Schumacher? Narain rijd ze allemaal zoek. Behalve Lewis natuurlijk, maar das logisch want we moeten wel realistich blijven.  ;D
Hij gunt het Lewis gewoon om pole te pakken. Hij weet dat het Lewis niet heeft meegezeten en daarom gunt Narain het hem. Narain is zo sociaal en zo een uitzonderlijk talent!

maar het is een komkommer, vraag het maar aan sebastien ;D