Round 11: Eni Magyar Nagdij

Gestart door Enzo, 24 juli 2012 - 17:46:51

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: robbert op 27 juli 2012 - 12:14:29
het zijn nog maar trainingen, maar het ziet er naar uit, dat redbull het heel moeilijk zal krijgen, en dat mclaren het meeste kans maakt op de overwinning. Zonder pech en blunders, zijn zij de topfavoriet voor de overwinning, en heeft er niemand veel kans om mclaren te bedreigen. Ze waren in duitsland al snel met die nieuwe updates, dus iedereen zal moeten opletten voor hen
We zullen zien. Ik hoop op een slecht weekend voor Alonso. Nog steeds. Mclaren zal inderdaad wel favoriet zijn en denk ik ook wel goed presteren.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG


robbert

Citaat van: Folkert op 27 juli 2012 - 12:39:16
Citaat van: robbert op 27 juli 2012 - 12:14:29
het zijn nog maar trainingen, maar het ziet er naar uit, dat redbull het heel moeilijk zal krijgen, en dat mclaren het meeste kans maakt op de overwinning. Zonder pech en blunders, zijn zij de topfavoriet voor de overwinning, en heeft er niemand veel kans om mclaren te bedreigen. Ze waren in duitsland al snel met die nieuwe updates, dus iedereen zal moeten opletten voor hen
We zullen zien. Ik hoop op een slecht weekend voor Alonso. Nog steeds. Mclaren zal inderdaad wel favoriet zijn en denk ik ook wel goed presteren.

ik hoop eigenlijk op een slecht weekend van mclaren en redbull, maar ik vrees dat je gebeden zullen verhoort zijn, als het op de snelheid van mclaren aankomt. Ferrari zal moeten tevreden zijn met een podiumplaats, als redbull nu geen zand in de ogen strooit

Enzo

Toch altijd weer knap hoe sommige de FP's kunnen lezen... ;D

Niels_

FP's zeggen helemaal niets he. Zeker niet bij Red Bull, die staan wel meer halverwege het veld, om dan in de races toch weer vooraan mee te doen.

Enzo


Fabian

Schumacher in de bandenstapels...

Franky R.

Citaat van: robbert op 27 juli 2012 - 13:38:27
Citaat van: Folkert op 27 juli 2012 - 12:39:16
Citaat van: robbert op 27 juli 2012 - 12:14:29
het zijn nog maar trainingen, maar het ziet er naar uit, dat redbull het heel moeilijk zal krijgen, en dat mclaren het meeste kans maakt op de overwinning. Zonder pech en blunders, zijn zij de topfavoriet voor de overwinning, en heeft er niemand veel kans om mclaren te bedreigen. Ze waren in duitsland al snel met die nieuwe updates, dus iedereen zal moeten opletten voor hen
We zullen zien. Ik hoop op een slecht weekend voor Alonso. Nog steeds. Mclaren zal inderdaad wel favoriet zijn en denk ik ook wel goed presteren.

ik hoop eigenlijk op een slecht weekend van mclaren en redbull, maar ik vrees dat je gebeden zullen verhoort zijn, als het op de snelheid van mclaren aankomt. Ferrari zal moeten tevreden zijn met een podiumplaats, als redbull nu geen zand in de ogen strooit


Nou, beide teams hebben toch al hun slechte weekeindes gehad?

Gerard

Hamilton ook rapste in FP2..  ::)

rafael25


Franky R.

Hm,


Leuk, maar het is maar de vrijdag...RBR speelt nog steeds verstoppertje....

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 juli 2012 - 15:55:07
Hm,


Leuk, maar het is maar de vrijdag...RBR speelt nog steeds verstoppertje....
Narain ook. Hij is er erg goed in verstoppertje spelen, hij houdt het nu al een halfjaar vol. Knap van hem zeg!

rafael25

Citaat van: Fabian op 27 juli 2012 - 16:12:43
Citaat van: Franky R. op 27 juli 2012 - 15:55:07
Hm,


Leuk, maar het is maar de vrijdag...RBR speelt nog steeds verstoppertje....
Narain ook. Hij is er erg goed in verstoppertje spelen, hij houdt het nu al een halfjaar vol. Knap van hem zeg!
hahahhahahahahhaa................... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wizard

Citaat van: Fabian op 27 juli 2012 - 15:03:18
Schumacher in de bandenstapels...

Again! Gaat lekker met der Schumacher....

Fabian

Citaat van: Wizard op 27 juli 2012 - 17:56:59
Citaat van: Fabian op 27 juli 2012 - 15:03:18
Schumacher in de bandenstapels...

Again! Gaat lekker met der Schumacher....
Ja inderdaad. Ik las ergens dat Schumacher had gezegd dat er ineens geen asfalt meer was. Tja Schumi het asfalt in Hongarije is niet oneindig.