Main Menu

F1 Race Stars

Gestart door Kootje, 21 juli 2012 - 16:36:34

« vorige - volgende »

Kootje

Codemasters heeft 'n nieuwe F1 game aangekondigd die (vrijwel) gelijktijdig met F1 2012 uit zal komen.
Het gaat hier om 'n Mariokart-achtige game met de naam F1 Race Stars.

De trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=Tiv2diNSGjw&feature=related

Wat screenshots:





Ennuh ..... voordat jullie denken dat je alleen met Fernando, Lewis en Sebastiaan kan spelen:

Fabian

Het spel ziet er op zich wel grappig uit. Maar voor welke consoles komt het spel uit. Ik heb zelf een X-box 360. Ik zou het spel op zich wel aanschaffen maar dan wacht ik nog wel een tijdje. Bijna tegelijk met F1 uitbrengen vind ik iets te veel van het goede. Weet trouwens ook niet hoe duur het spel is.

Kootje

Zal best voor zowel PS3 als X-Box 360 uitkomen.
Prijs zal gewoon de normale E.59,95 zijn denk ik, misschien 'n 10tje minder, maar veel goedkoper als dat zal 't niet worden.

Fabian

Citaat van: Kootje op 21 juli 2012 - 17:48:31
Zal best voor zowel PS3 als X-Box 360 uitkomen.
Prijs zal gewoon de normale E.59,95 zijn denk ik, misschien 'n 10tje minder, maar veel goedkoper als dat zal 't niet worden.
Dan overweeg ik zeker het spel te kopen. Ben alleen wel benieuwd naar de eerste recensies, want ik vind het lastig in te schatten.

Kootje

Die recensies zullen nog wel even op zich laten wachten.
De trailer is gisteren pas gelanceerd, dus .....

Fabian

Citaat van: Kootje op 21 juli 2012 - 18:35:52
Die recensies zullen nog wel even op zich laten wachten.
De trailer is gisteren pas gelanceerd, dus .....
Ja. Ik zal het spel ook niet direct kopen. Het ziet er geinig uit.

Franky R.

Nee, dat is niets voor mij. Moet het echt hebben van zoveel mogelijk realisme. Dus dat mariokart-achtige op fanatsiebanen...Nee, dank u.

SDG

Lijkt mij meer iets voor de jongere gamers.

SDG



Ik herken van rechts naar links Bruno Senna, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Romain Grosjean en... Susie Wolff???


Fabian

Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 19:55:26


Ik herken van rechts naar links Bruno Senna, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Romain Grosjean en... Susie Wolff???


Nee die helemaal links is Nico Rosberg  ;) ;) ;)

Denk inderdaad ook dat dat Susie Wolff is.

SDG

Citaat van: Fabian op 05 november 2012 - 19:57:32
Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 19:55:26


Ik herken van rechts naar links Bruno Senna, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Romain Grosjean en... Susie Wolff???


Nee die helemaal links is Nico Rosberg  ;) ;) ;)

Denk inderdaad ook dat dat Susie Wolff is.

Wellicht willen de makers van het spel zo ook een vrouwelijk publiek proberen aan te trekken?

Fabian

Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 20:01:11
Citaat van: Fabian op 05 november 2012 - 19:57:32
Citaat van: SDG op 05 november 2012 - 19:55:26


Ik herken van rechts naar links Bruno Senna, Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Romain Grosjean en... Susie Wolff???


Nee die helemaal links is Nico Rosberg  ;) ;) ;)

Denk inderdaad ook dat dat Susie Wolff is.

Wellicht willen de makers van het spel zo ook een vrouwelijk publiek proberen aan te trekken?
Wie weet. Zou goed kunnen.

Franky R.

Nou, ze lijkt totaal niet. Ik durft te zeggen dat het gewoon een willekeurige vrouwelijk figuur is. Ik bedoel, kijk hoe gedetaileerd de heren eruit zien, maar Susie Wolff /Maria de Villota (?) is totaal onherkenbaar?


'Ze' is blond, dus dan denk je meteen aan Maria, maar die had weer lang haar. Net als Wolff overigens...

Fabian

Ja daar zat ik ook net aan te denken Franky. Misschien is het een character die je zelf kunt ontwerpen.

T.Nuvolari

#14