Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Fabian

Snaarstrak die stop van Button. Die gast van Red Bull bij het linker voorwiel moet twee keer tikken en dan is de band er pas af. Button reed toen al ongeveer weg.

Enzo

 
Citaat van: Jeroen op 23 juli 2012 - 22:04:47
Kimi Raikkonen springt over een hek ;D ;D ;D



Om nog even terug te komen op Raikonnen... ;D


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Citaat van: Folkert op 25 juli 2012 - 10:43:36
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/281844/mclaren-voert-snelste-pitstop-aller-tijden-uit/
Opvallend dat juist Mclaren de snelste pitstops maakt. En nu ook nog een record. Geeft hoop ;D

Nu maar zien of ze deze lijn vast houden en niet weer gaan emmeren anders heb je weinig aan die snelle stop record ::)

Folkert

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:17:42
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:14:35
Ben het met Makke eens...Als het zo regenen dan zou je gelijk hebben. Maar het is kurkdroog, je rijdt achteraan en je kunt idd. je motor sparen. Dus HAM denkt idd. verder na, ipv blijven rammen met zijn auto.

Het is de eerste ronde!!! Kom op nou! Als dit de eindfase van de wedstrijd is, prima. Dan kan ik mij er wat bij voorstellen. Nu niet. Een SC is genoeg om de race volledig open te gooien en McLaren gaat geweldig op deze baan. Alles kan (nu). Dus, moet je bereid zijn om te racen. Ook als het tegenzit. Ik vind dit een zwaktebod van Hamilton.

Button!!!!!!!!!!
Kom op Wizard, ik vind dit wel weer erg tekenend voor jou als ik eerlijk mag zijn. Er hoeft maar iets te gebeuren en Hamilton staat weer in slecht daglicht bij jou. Hoe weet jij nou waarom Lewis wilde stoppen? Misschien voelde hij iets aan de auto dat niet gerepareerd kon worden en gevaarlijk zou kunnen zijn?
Voor zo ver ik weet zei hij over de radio niks waarom hij wilde op geven. En als er wel iemand is die alles geeft als het tegen zit, is het Lewis wel. Vind het eerder een zwakte bod van jou, met alle respect natuurlijk. En uiteindelijk is hij toch door gegaan dus...
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

#290
Nu we toch nog bezig zijn over Kimi... ;D




0634


Wizard

Citaat van: Folkert op 25 juli 2012 - 10:58:15
Kom op Wizard, ik vind dit wel weer erg tekenend voor jou als ik eerlijk mag zijn.

Ik vind het juist tekenend dat juist jij weer reageert en dan doet alsof ik Hamilton continue afval. Terwijl ik Hamilton meermaals dit seizoen in de armen heb gesloten en heb bij heb gestaan. Wat waren we vrienden toen! Fantastisch dat we het telkens eens waren. Gekscherend riep ik nog: "Ja, totdat ik kritiek heb." En zie wat gebeurd!! En ineens is het meteen tekenend voor mij! Het spijt me, Folkert, maar lees mijn postings eens terug. De postings waarin we zij-aan-zij kritiek weerlegde.

Prima dat je het niet met me eens bent, maar plaats me niet in een hokje waarin ik niet thuishoor. Overigens ben ik niet de enige die zo denkt:

CitaatVerliezers:

Dat was een bijzonder momentje. Lewis Hamilton die vroeg om de race te beëindigen toen hij opeens kansloos was na een lekke band. Het team vond van niet en stuurde hem naar buiten. Dat gehannes met Vettel was ongelukkig, maar dat kon hem niet kwalijk genomen worden. De lekke band ook niet. Zijn houding wel. Vragen om te race te stoppen met een auto die door kan en na de race uitgebreid twitteren hoe vet je helikopter wel niet is. Dat is geen topsportmentaliteit.

Bron: Klik.

CitaatEr hoeft maar iets te gebeuren en Hamilton staat weer in slecht daglicht bij jou.

Dat staat hij niet. Helemaal niet. Alleen vond ik zijn uitspraak niet gepast als sportman. Ik bekritiseer Hamilton nergens op zijn kennen en kunnen maar verwacht een vechtersmentaliteit. En die miste ik. Dat verandert niks aan mijn mening over Hamilton, dus rustig ademen. Ik vind Hamilton nog steeds top en baal van het tegenzitten. Alleen moet hij sterk blijven en er voor willen blijven gaan.

CitaatHoe weet jij nou waarom Lewis wilde stoppen? Misschien voelde hij iets aan de auto dat niet gerepareerd kon worden en gevaarlijk zou kunnen zijn?

Jij weet dat net zo min als mij. En gezien Hamilton Vettel nog heeft ingehaald en achter Alonso heeft aangejakkerd was de auto competitief genoeg om punten te scoren. Een SC-situatie en hij zat er gewoon bij. Na 2 ronden al roepen "its over" hoort niet in mijn optiek.

CitaatVoor zo ver ik weet zei hij over de radio niks waarom hij wilde op geven. En als er wel iemand is die alles geeft als het tegen zit, is het Lewis wel. Vind het eerder een zwakte bod van jou, met alle respect natuurlijk. En uiteindelijk is hij toch door gegaan dus...

Telkens, telkens, telkens, telkens als de H van Hamilton wordt geplaatst in geval van kritiek, sta jij paraat om dat te verdedigen. Er is gewoon geen enkele uitzondering wanneer jij je niet meldt zodra ik kritiek geef. Geen enkele!! Wat Hamilton ook doet, hij doet nooit iets fout. Daar moet je eens rationeel over nadenken... Je bent écht de uitzondering hierin. Meer Hamilton-fans, posten hier en die zie ik allen wel eens kritiek leveren of zich aansluiten bij mensen die kritiek leveren, maar jij: NOOIT! Gewoonweg nooit. Dat vind ik pas een zwaktebod. Met alle respect natuurlijk. ;)

0634

Tja dat van GPUpdate is ook maar een mening he, meer niet ;).

Ik heb niet zoveel moeite ermee dat Lewis wilde stoppen hoor. Effectief was zijn race (en waarschijnlijk ook zijn wk) toch wel voorbij.

Dat zijn team hem terug de baan op stuurt, kan ik overigens net zo goed begrijpen.

Wizard

Natuurlijk is het een mening maar deze sluit prima aan op de mijne. Dat soort uitspraken heb ik een Senna en Schumacher nooit horen doen. Dat zijn vechters die het beste uit het slechtste willen halen. En met succes!

0634

Toen kwamen al die radiofragmenten ook niet steeds op de radio.

Je moet je voorstellen: de man heeft een zeer frustrerend half jaar achter de rug en nu gaat het al snel weer mis, door iets dat niet zijn schuld is. Dan ben je er wel eens klaar mee in de heat of the moment. Bovendien, het is een momentopname. Misschien zei hij in de pits alweer van 'als het kan wil ik door', maar hoorden wij dat dan weer net niet.

In ieder geval: ik vind het veel te magertjes om een vechtersoordeel over zo iemand uit te spreken naar aanleiding van een paar woorden in de heat of the moment.

Folkert

Citaat van: Wizard op 25 juli 2012 - 19:58:15
Citaat van: Folkert op 25 juli 2012 - 10:58:15
Kom op Wizard, ik vind dit wel weer erg tekenend voor jou als ik eerlijk mag zijn.

Ik vind het juist tekenend dat juist jij weer reageert en dan doet alsof ik Hamilton continue afval. Terwijl ik Hamilton meermaals dit seizoen in de armen heb gesloten en heb bij heb gestaan. Wat waren we vrienden toen! Fantastisch dat we het telkens eens waren. Gekscherend riep ik nog: "Ja, totdat ik kritiek heb." En zie wat gebeurd!! En ineens is het meteen tekenend voor mij! Het spijt me, Folkert, maar lees mijn postings eens terug. De postings waarin we zij-aan-zij kritiek weerlegde.

Prima dat je het niet met me eens bent, maar plaats me niet in een hokje waarin ik niet thuishoor. Overigens ben ik niet de enige die zo denkt:

CitaatVerliezers:

Dat was een bijzonder momentje. Lewis Hamilton die vroeg om de race te beëindigen toen hij opeens kansloos was na een lekke band. Het team vond van niet en stuurde hem naar buiten. Dat gehannes met Vettel was ongelukkig, maar dat kon hem niet kwalijk genomen worden. De lekke band ook niet. Zijn houding wel. Vragen om te race te stoppen met een auto die door kan en na de race uitgebreid twitteren hoe vet je helikopter wel niet is. Dat is geen topsportmentaliteit.

Bron: Klik.

CitaatEr hoeft maar iets te gebeuren en Hamilton staat weer in slecht daglicht bij jou.

Dat staat hij niet. Helemaal niet. Alleen vond ik zijn uitspraak niet gepast als sportman. Ik bekritiseer Hamilton nergens op zijn kennen en kunnen maar verwacht een vechtersmentaliteit. En die miste ik. Dat verandert niks aan mijn mening over Hamilton, dus rustig ademen. Ik vind Hamilton nog steeds top en baal van het tegenzitten. Alleen moet hij sterk blijven en er voor willen blijven gaan.

CitaatHoe weet jij nou waarom Lewis wilde stoppen? Misschien voelde hij iets aan de auto dat niet gerepareerd kon worden en gevaarlijk zou kunnen zijn?

Jij weet dat net zo min als mij. En gezien Hamilton Vettel nog heeft ingehaald en achter Alonso heeft aangejakkerd was de auto competitief genoeg om punten te scoren. Een SC-situatie en hij zat er gewoon bij. Na 2 ronden al roepen "its over" hoort niet in mijn optiek.

CitaatVoor zo ver ik weet zei hij over de radio niks waarom hij wilde op geven. En als er wel iemand is die alles geeft als het tegen zit, is het Lewis wel. Vind het eerder een zwakte bod van jou, met alle respect natuurlijk. En uiteindelijk is hij toch door gegaan dus...

Telkens, telkens, telkens, telkens als de H van Hamilton wordt geplaatst in geval van kritiek, sta jij paraat om dat te verdedigen. Er is gewoon geen enkele uitzondering wanneer jij je niet meldt zodra ik kritiek geef. Geen enkele!! Wat Hamilton ook doet, hij doet nooit iets fout. Daar moet je eens rationeel over nadenken... Je bent écht de uitzondering hierin. Meer Hamilton-fans, posten hier en die zie ik allen wel eens kritiek leveren of zich aansluiten bij mensen die kritiek leveren, maar jij: NOOIT! Gewoonweg nooit. Dat vind ik pas een zwaktebod. Met alle respect natuurlijk. ;)
Excuus wizard. Reageerde iets te fel. Heb nog niet helemaal kunnen bij slapen van mijn nacht dienste. Zal morgen wel op nieuw reageren. Als ik bij geslapen heb.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 juli 2012 - 22:07:12
Toen kwamen al die radiofragmenten ook niet steeds op de radio.

Je moet je voorstellen: de man heeft een zeer frustrerend half jaar achter de rug en nu gaat het al snel weer mis, door iets dat niet zijn schuld is. Dan ben je er wel eens klaar mee in de heat of the moment. Bovendien, het is een momentopname. Misschien zei hij in de pits alweer van 'als het kan wil ik door', maar hoorden wij dat dan weer net niet.

In ieder geval: ik vind het veel te magertjes om een vechtersoordeel over zo iemand uit te spreken naar aanleiding van een paar woorden in de heat of the moment.

Het maakt niks uit of het tegenzit en dat het vaker tegenzit, juist dan kun je je onderscheiden! Een vechtersmentaliteit hoort daar bij. Dat vind ik zoveel meer belangrijk dan winnen of kampioen worden. Daarom had ik juist zoveel respect voor een Nigel Mansell. Niet omdat hij per definitie veel beter was dan een Prost (die ik overigens ook verweet geen sportmentaliteit te hebben en daarom zo enorm hekelde).