Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

0634

Volgende week is het nog steeds juli, Franky. En de Hungaroring ligt RBR wel, daar hebben ze ook geen last van die lage topsnelheid van ze.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:39:46
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:36:39
Ok dan! Het zal zo wel verschijnen op sites. Terechte straf overigens.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/101426

Zeker terecht. Dan kom je niet onderuit. Dan kan je wel roepen 'dat deed ik om een ongeluk te vermijden', maar dan wordt je wel geacht om die plek gewoon terug te geven als aanvallende partij zijnde. Net als bij het afsteken van een chicane. Bovendien was het onzin, want er was ruimte zat om op de baan te blijven.

Had hem al gelezen. ;) GP-pits de primeur? Nog geen Nederlandse (F1)site die het meldt.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:45:17
Volgende week is het nog steeds juli, Franky. En de Hungaroring ligt RBR wel, daar hebben ze ook geen last van die lage topsnelheid van ze.

Weet ik, juist daarom zou het leuk zijn... ;D ...Ik reken op Alonso, Button, Hamilton en Kimi dat er er alles aan doen om voor Vettel te rijden. He, ik vergeet Webber... :P

Zoals Vettel zich misdroeg in de race en later in de media [op de podium al met Lauda]...Ik zag Button al kijken...Nee, die vinger wil ik volgende week al helemaal niet zien. :(

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:46:33
Had hem al gelezen. ;) GP-pits de primeur? Nog geen Nederlandse (F1)site die het meldt.


We hebben idd. de Nederlandse primeur... ;D

Wizard

Op de valreep! Voortaan sneller zijn Fabian. ;) :P En Vettel met beide voetjes weer terug op de aardbodem! Hoppa! Kaboom! Wie moet er nu nadenken, Seb??

Wizard

Wie post eigenlijk onder de naam 'GP-Pits' op Facebook?

0634

Ach laten we er ook niet te zwaar aantillen. Is gewoon nog een jonge gast, vol adrenaline die voor eigen publiek zo vurig wilde winnen. Beetje frustratie, dat kan. En tja, dat met Button, terechte straf natuurlijk, maar boefjes proberen er mee weg te komen. Plekkie teruggeven zit niet in de genen van racers.

Verder moet hij natuurlijk wel normaal doen, dat vind ik ook, maar laten we hem nou ook weer niet aan de schandpaal nagelen zeg.

0634

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 17:54:35
Wie post eigenlijk onder de naam 'GP-Pits' op Facebook?
Ieder redactielid kan dat doen, behalve Kootje. Dit keer heb ik niets gepost.

maartenf1

Ik ben zelf zeker geen Vettel fan, maar ik had het beter gevonden als hij teruggezet werd naar 3.
Ondanks ik zelf een groot  Raikkonen fan ben is deze 3e plek wel mooi in de schoot geworpen. Kimi wel zeer knap van 10 naar 4 + cadeautje.

Jammer dat de spanning uit het kampioenschap lijkt te trekken, ik ben bang dat Alonso kampioen wordt...
Die voorspelling durf ik nu wel langzaam te doen.

Fabian

Haha op de valreep inderdaad. Internet in Frankrijk is niet zo snel. Wie er post of facebook? Wij als redactieleden. Momenteel zit ik even te posten, maar we proberen als redactieleden de Facebook zo snel mogelijk up to date te houden.

0634

Dit is dan de geupdate stand, dus met Vettel straf":

Formula 1 Drivers' Championship - Points [Updated]

1. Fernando Alonso 154
2. Mark Webber 120
3. Sebastian Vettel 110
4. Kimi Raikkonen 98
5. Lewis Hamilton 92
6. Nico Rosberg 76
7. Jenson Button 68
8. Romain Grosjean 61
9. Sergio Perez 47
10. Kamui Kobayashi 33
11. Pastor Maldonado 29
12. Michael Schumacher 29
13. Paul di Resta 27
14. Felipe Massa 23
15. Nico Hulkenberg 19
16. Bruno Senna 18
17. Jean-Eric Vergne 4
18. Daniel Ricciardo 2

0634


0634

Maldonado... als je die ene race eraf haalt doet ie het slechter dan Senna ;D.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:59:04
Toch wel een gaatje voor Fernando.
Zeker. Het seizoen is nog niet afgelopen. Als Fernando kan blijven maximaliseren kan het wel eens zijn kant opvallen. Het begint er wel op te lijken in ieder geval.


Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 17:56:07
Ach laten we er ook niet te zwaar aantillen. Is gewoon nog een jonge gast, vol adrenaline die voor eigen publiek zo vurig wilde winnen. Beetje frustratie, dat kan. En tja, dat met Button, terechte straf natuurlijk, maar boefjes proberen er mee weg te komen. Plekkie teruggeven zit niet in de genen van racers.

Verder moet hij natuurlijk wel normaal doen, dat vind ik ook, maar laten we hem nou ook weer niet aan de schandpaal nagelen zeg.

Oh, om er op te reageren; ik ben doorgaans geen Vettel-basher maar hij mag wel eens normaal gaan doen. Hij krijgt wat "I'am God" trekjes. Domweg zwaaien alsof hij alleen op de wereld rijdt en alles maar moet schuiven zodra de almachtige Vettel in de spiegels verschijnt om vervolgens Hamilton publiekelijk en onterecht te bekritiseren terwijl hij zelf een loopje neemt met de regels. De uitspraak dat Hamilton beter moet nadenken en z'n hersens moet gebruiken mag hij zichzelf eens aantrekken. Je weet als Vettel zijnde dat de inhaalactie niet legitiem was en je weet wat je dan moet doen. Of je dat nu leuk vindt of niet. Teruggeven die plek! Nu wordt er meer verloren en belangrijke WK-punten verspeeld. Onnodig verspeeld. Dat verdient een ferme veeg uit de pan. Volledig terecht dat Vettel er nu van langs krijgt.