Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Wizard

Ik lach me ziek met die malle Lewis!! Geweldig dit!! Nu nooit meer roepen dat je wilt stoppen. En Vettel moet normaal doen. Waarom zou Hamilton, die sneller is, achter hem willen blijven hangen? Ook hij racet voor positie.

SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:54:42
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:49:51
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:44:00
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:40:01
Vettel loopt in

Button ook. En de slechtste stint van Ferrari, op de zachtere band, moet nog komen.

Volgens mij startte hij op soft

Dan is Alonso dus in het nadeel dadelijk. Ik voel een overwinning van Button aankomen.

Ik weet het niet, alonso lijkt weer uit te lopen

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:54:42
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:49:51
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:44:00
Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 14:40:01
Vettel loopt in

Button ook. En de slechtste stint van Ferrari, op de zachtere band, moet nog komen.

Volgens mij startte hij op soft

Dan is Alonso dus in het nadeel dadelijk. Ik voel een overwinning van Button aankomen.


Zou zomaar kunnen...Zeker nu Alonso wordt opgejaagd door Hamilton.

SDG

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:57:26
Zou zomaar kunnen...Zeker nu Alonso wordt opgejaagd door Hamilton.

'Fernando, Lewis is faster than you...'  :D

Wizard

je hebt de afgelopen 2 races niet gezien? Daarin was Alonso duidelijk in het nadeel met de zachtere compound. Maar ik hoop mee dat vandaag het tij keert en Alonso een prima laatste stint heeft. Maar ik betwijfel het.

Wizard


SanderD

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:59:00
je hebt de afgelopen 2 races niet gezien? Daarin was Alonso duidelijk in het nadeel met de zachtere compound. Maar ik hoop mee dat vandaag het tij keert en Alonso een prima laatste stint heeft. Maar ik betwijfel het.

Ja dat heb ik. Feit is dat hij op zacht stond en daarna 2 keer hard heeft

Franky R.

Citaat van: SDG op 22 juli 2012 - 14:58:37
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:57:26
Zou zomaar kunnen...Zeker nu Alonso wordt opgejaagd door Hamilton.

'Fernando, Lewis is faster than you...'  :D


;D ;D ;D


En Button was toch de 'bandenfluisteraar'? Wat blokkeerde die jongen zijn rechtervoorband, zeg! Man...Hij brandde er zowat een gat in... :P

Fabian

Ik denk dat Button hem gaat winnen. Is gewoon zo'voorgevoel...

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 15:02:37
Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 14:59:00
je hebt de afgelopen 2 races niet gezien? Daarin was Alonso duidelijk in het nadeel met de zachtere compound. Maar ik hoop mee dat vandaag het tij keert en Alonso een prima laatste stint heeft. Maar ik betwijfel het.

Ja dat heb ik. Feit is dat hij op zacht stond en daarna 2 keer hard heeft

Ik hoop met je mee! Één geluk: Buttons banden zijn ook niet fris (rechter voorband) en Vettel glibbert en glijdt er op los. Dat vergt veel van het rubber.

Positief: Optreden van Kamui! Wat een prachtige rijder is het. Een toevoeging aan de Formule 1!
Negatief: Grosjean. Rijdt een draak van het weekend. Vaker buiten de baan dan er op. Laat niks zien vandaag.

Fabian

Overigens rijdt Vettel ook alleen nog maar tegen zichzelf. Nadat Hamilton hem passeerde zit Vettel als een gefrustreerde in de auto.

SanderD

Nog 13 ronden, ik ben benieuwd. Als Alonso wint ben ik blij, maar met Button ook. Dan loopt hij uit op zijn concurrenten

Fabian

Button pakt hem. Alonso zijn tempo zakt weg. Heb ze niet nog een setje soft liggen?!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 22 juli 2012 - 15:16:47
Overigens rijdt Vettel ook alleen nog maar tegen zichzelf. Nadat Hamilton hem passeerde zit Vettel als een gefrustreerde in de auto.


Dat snap ik ook niet. Hij heeft Button en Alonso in het oog...Dus dat alleen al zou hem moeten motiveren.


Button is geduldig...Hij ziet natuurlijk dat Alonso glijdt en blijft glijden...Ik denk ook dat deze GP voor Button is. Alonso zal het niet erg vinden.


Maximalisatie.


Geen maximalisatie voor Lewis...hij stopt ermee...

Wizard

Button gaat de motor voorzien van een rijker mengsel. Ben benieuwd hoeveel sneller hij kan.