Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Fabian op 21 juli 2012 - 15:43:17
Citaat van: sanderalonso op 21 juli 2012 - 15:41:59
Haha, ik ben wel blij ja. Ik ben niet zo'n iemand die er de hele dag mee loopt in het bijzijn van anderen. Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen. Leuk voorbeeld is mijn nichtje. Heeft een Blackberry, en zelfs als we met de hele familie uit eten gaan zit ze aan de tafel met dat ding in haar hand. Ik heb mezelf al voorgenomen om niet zo 'gefreaked' te worden.
Das maar goed ook. Heb een enorme hekel aan mensen die hun telefoon vastlijmen aan hun handpalm.

Ik moet de mijne dadelijk eens zoeken. Geen idee waar dat ding uithangt maar kreeg net wel een mail dat ik al 3 dagen onbereikbaar ben. Hahahahaha!!! Erg offtopic maar ook ik hekel mobieltjes. In het algemeen. Waarom moet ik 24/7 bereikbaar zijn?? Nooit begrepen.

Fabian

Citaat van: Wizard op 21 juli 2012 - 17:21:26
Citaat van: Fabian op 21 juli 2012 - 15:43:17
Citaat van: sanderalonso op 21 juli 2012 - 15:41:59
Haha, ik ben wel blij ja. Ik ben niet zo'n iemand die er de hele dag mee loopt in het bijzijn van anderen. Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen. Leuk voorbeeld is mijn nichtje. Heeft een Blackberry, en zelfs als we met de hele familie uit eten gaan zit ze aan de tafel met dat ding in haar hand. Ik heb mezelf al voorgenomen om niet zo 'gefreaked' te worden.
Das maar goed ook. Heb een enorme hekel aan mensen die hun telefoon vastlijmen aan hun handpalm.

Ik moet de mijne dadelijk eens zoeken. Geen idee waar dat ding uithangt maar kreeg net wel een mail dat ik al 3 dagen onbereikbaar ben. Hahahahaha!!! Erg offtopic maar ook ik hekel mobieltjes. In het algemeen. Waarom moet ik 24/7 bereikbaar zijn?? Nooit begrepen.
Zo erg is het niet bij mij, maar ik hoef ook niet 24u per dag bereikbaar te zijn. Mijn telefoon ligt nu ergens op bed en ik zie wel wat ik gemist heb. Is dat niks dan vindt ik het heerlijk.

Enzo

5 plaatsen straf voor Perez, voor onnodig blocken...
Gaat lekker daar met straffen.

Fabian

Citaat van: Enzo op 21 juli 2012 - 17:27:37
5 plaatsen straf voor Perez, voor onnodig blocken...
Gaat lekker daar met straffen.
Tja. Een heuse strafklas voor F1 coureurs!

Wizard

Citaat van: Enzo op 21 juli 2012 - 17:27:37
5 plaatsen straf voor Perez, voor onnodig blocken...
Gaat lekker daar met straffen.

En Webber? Oh, en Massa? Want ook hun hielden hun teamgenoten aardig op. Als ze dan toch bezig zijn...

Enzo

Citaat van: Wizard op 21 juli 2012 - 18:46:49
Citaat van: Enzo op 21 juli 2012 - 17:27:37
5 plaatsen straf voor Perez, voor onnodig blocken...
Gaat lekker daar met straffen.

En Webber? Oh, en Massa? Want ook hun hielden hun teamgenoten aardig op. Als ze dan toch bezig zijn...

Tja, Perez deed het twee keer in één sessie, das blijkbaar teveel...

Enzo

Oh oh, Red Bull is under investigation... :o


rafael25

Citaat van: Enzo op 22 juli 2012 - 11:50:40
Oh oh, Red Bull is under investigation... :o



Zelfde oude Red Bull - altijd vals spelen(2010, 2011)

Enzo

Ik denk dat de BUlls vanaf de pitlane mogen starten met een aangepaste mapping.

SanderD

Ik hoop als Alonso fan zijnde dat ze bestraft worden.

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 22 juli 2012 - 12:42:21
Ik hoop als Alonso fan zijnde dat ze bestraft worden.
Waarom?


Ik vind het al knap dat Alonso op eigen kracht de pole heeft gepakt. En je vlakt MSC, en de McLaren uit. Bovendien zie ik Maldonado wel een risico nemen in bocht 1, mocht Vettel gestraft worden.


Maar ik denk zelf dat RBR pas na de GP eventueel zal worden aangepakt. Het is wel de thuisGP van Vettel en we hebben eerder gezien dat de commercie het altijd wint van het reglement... :P

Enzo

Geen straf...
Volgens mij ben ik het daar niet mee eens... ???

"FIA stewards do not agree with Red Bull arguments re. engine map but say they've not broken rule as it is written."


Fabian

Die Fransen hebben Vettel hier van de tweede startplek gegooid en daar Schumacher neergezet. Mis ik iets?

Franky R.

Citaat van: Enzo op 22 juli 2012 - 13:01:50
Geen straf...
Volgens mij ben ik het daar niet mee eens... ???

"FIA stewards do not agree with Red Bull arguments re. engine map but say they've not broken rule as it is written."


Idd. erg raar om eerst een onregelmatigheid te constateren en vervolgens er niets mee te doen c.q. straffen. Maar ik had deze uitkomst min of meer al verwacht... ::)


@Fabian,


Ik weet het niet. Mss. hebben ze een 'lijntje' met Todt? Ik denk dat je Franse zender wat te voorbarig is geweest....

Fabian

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 13:20:06
@Fabian,


Ik weet het niet. Mss. hebben ze een 'lijntje' met Todt? Ik denk dat je Franse zender wat te voorbarig is geweest....
Dat dacht ik ook al, maar goed je weet het nooit met die Fransen!